"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 14 czerwca 2017

zatrzymać ulotne chwile

 
Wieczór...
Ostatni buziak, jeszcze jedno przytulenie
ostatni łyk wody bez której do rana się nie przeżyje,
jeszcze jedno pytanie - takie bardzo ważne,
ostatni buziak 
i cisza... 

Cudowna, błoga cisza ;-))) 
Kubek gorącej herbaty 
Oczy już się zamykają 
ciało krzyczy DOŚĆ
i właśnie wtedy, 
z Kotową mruczącą mi na ramieniu 
wtulona w poduszki 
przywołuję wspomnienia, 
podsumowuję miniony dzień


Podliczam uśmiechy, 
nawlekam na nitkę pamięci uściski
Dla odpowiedniego bilansu 
rozmyślam też nad chwilami gdy krew wrzała mi w żyłach 
a umysł podsuwał krwawe sceny ;-))) 
ale te myśli szybko spycham w niepamięć ;-))) 
jakoś nie mam wątpliwości, że kolejny dzień 
będzie w nie równie bogaty ;-)))

Każdy dzień ma taką chwilę,
którą chcę zachować na lata,
która sprawia, że łezka wzruszenia, szczęścia
zakręci się pod powiekami.
Ja lubię te chwile zamykać w kadrach


Kiedyś prawię te zamkniete chwile w piękny album
ale póki co...
tworzę takie dla innych ;-)))


 Przepastne, kolorowe tomiska



energetyczne, radosne i słodkie książeczki


ewentualnie dostojne albumy dla poważnych młodych kawalerów


Ja po prostu lubię tworzyć albumy...
Lubię wyobrażać sobie szczęście w nich zamknięte,
lubię też tę wielką niewiadomą, która towarzyszy ich powstawaniu


Bo ja tak naprawdę nie mam szablonu albumowego.
To dopiero podczas tworzenia kolejnych stron
dobieram papier i dodatki
wymyślam układ


i przyznam Wam, że efekt końcowy zaskakuje czasami
nawet mnie samą ;-)))



Maj był bogaty w albumy - zwłaszcza komunijne ;-))) 
A każdy z nich był inny ;-))) 


każdy był wyjątkowy 


Najbardziej jednak lubię tworzyć takie albumy
do których mam już zdjęcia
Niekiedy takie albumy są prawdziwym wyzwaniem logicznym ;-)))
Tak było w przypadku
albumu na roczek Alanka ;-)))
To była prawdziwa księga
której opowieść snuła się od pierwszego... momentu ;-))) 


Tradycyjnie moje albumy mają 10 kart...
ten miał 2 x więcej ;-)))
a i tak musiałam zastosować kilka"trików"
aby pomieścić prawie 200 zdjęć




Przysporzył mi ten album kilka bezsennych nocy i siwych włosów
ale nagrodą było szczęście bijące z każdej karty, z każdego zdjęcia,
które wklejałam


 Rodzice Alanka
celebrują swoje rodzicielstwo a Alanek
rośnie otoczony miłością i szacunkiem
licznej rodziny



 Mam takie marzenie aby co roku tworzyć kolejne księgi
i już teraz na wszelki wypadek zamówiłam zapas specjalnych kół,
które zepną tyle kart
bo uwierzcie mi  znalezienie odpowiedniego rozmiaru kółek było wyczynem
godnym medalu  ;-)))



Także pudełko, do którego chowany jest album
robione było na zamówienie przez Scrapiniec


Alanowy album wraz z pudełkiem zgłaszam na wyzwanie do 13arts 



A na sam koniec zostawiłam niezwyle energetyczny i radosny album 
dla Małej Madzi 

Głownym motywem albumu są motylki, kwiaty no i kolory w dużej dawce 
 

 W przeważającej części wykorzystałam papiery Magicznej Kartki 
i przyznaję, że tworząc albumy najchętniej po nie sięgam 
gdyż zaklęta w nich energia działa na mnie bardzo inspirująco ;-)))



Album zgłaszam na wyzwania do 
(motylek, koronka, sznurek, kwiaty, przeszycia, guziki)
 
 
Do albumu była też drewniana skrzynia skarbów 
utrzymana oczywiście w podobnej kolorystyce i tematyce 



I tak oto wieczór przemienił się w poranek
a poranek stał się południem ;-)))
Cóż zrobić??
Doba ma jak dla mnie zdecydowanie za mało godzin
Kiedyś odpocznę...
kiedyś ;-)))


Pięknego dnia Wam życzę
i wracam do pracy :D

12 komentarzy:

  1. śliczności tworzysz :)

    pozdrowienia ślę

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne albumy;)
    Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. My?? czyli ja i dziewczynki czy ja i Kotowa?? ;-)))

      Usuń
  4. Ostatnio odpoczywam, odpoczywam, odpoczywam... i zdecydowanie odpoczynkiem nie jestem zachwycona...
    Kasiu, Twój dzień to dzieło sztuki i takich dni życzę Ci jak najwięcej, będą dla Ciebie największą radością, kiedy przyjdzie czas na odpoczynek.
    Uściski dla cudownej Rudowłosej i jej pięknych córeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne albumy:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Czerwcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Imponujące są Twoje prace Kasiu :) Podziwiam! Pozdrawiam ciepło i dziękuję za udział w naszym jubileuszowym wyzwaniu w 123 scrapuj Ty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wspólną zabawę z 123scrapujTy...zawsze miło odwiedzać Twój blog:) Piękne albumy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie :) Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wazne chwile zasługują na wspaniałą oprawę :)
    Dziękuję za udział w dziecięcym wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń