"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 22 maja 2017

bezsenność

Dzień Dobry Wieczór
lub
Dzień dobry 
tym, którzy będą czytać w blasku dnia ;-))) 


Ja ostatnio sypiam prawie wcale 
Maj - mój ulubiony miesiąc 
okazał się w tym roku miesiącem szalonym ;-))) 

W pierwszej połowie sypał śnieg 
a to powodowało, że moje ulotne myśli o migracji do Kraju Flamenco
nabierały bardzo realnych kształtów 
 

A gdy w końcu wyszło słonko
nie mam możliwości się nim nacieszyć gdyż 
około 18h na dobę spędzam przy biurku 
tnąc, klejąc, tworząc...
Oczywiście nie pracuję sama tyle, że... 
mam nieodparte wrażenie,
 że nie wszyscy w naszym domu mają problemy ze snem ;-)))


Maj... kwitną bzy... 
u mnie kwitną pamiątki komunijne ;-))) 
I dziś, znowu hurtem, pokażę Wam 
kilka z nich ;-))) 

exploding box komunijny, I komunia święta, pamiątka pierwszej komunii świętej, prezent na I komunię Świętą, magiczna - kartka inspiracje, AltAir inspiracje, torebeczka na exploding box, kartka kielich, kartka w pudełku

Kiedyś myślałam, że najbardziej na świecie lubię tworzyć kartki 
i coś w tym jest - tworzy się je najszybciej ;-)))
ale prawda jest taka, że 
exploding box daje dużo więcej możliwości 
i nie ukrywam, że każde zamówienie 
na to fasynujące pudełeczko 
przyjmuję z wielką radością i ekscytacją 
wiedząc, że będę mogła popuścić wodze fantazji 

exploding box komunijny, I komunia święta, pamiątka pierwszej komunii świętej, prezent na I komunię Świętą, magiczna - kartka inspiracje, AltAir inspiracje, torebeczka na exploding box, kartka kielich, kartka w pudełku

Tak było z Amelką - pasjonatką koni i koloru turkusowego 
który notabene jest też moim ulubionym kolorem ;-)))



Bo wiecie... 
okazuje się, że dziewczynki niekoniecznie lubią róż ;-))) 
Ja osobiście uwielbiam 
ale Karina niekoniecznie 
dlatego dla niej powstał 
komplet z cudnych pasteowych papierków 
AltAir
i dlatego też posyłam je na wyzwanie fan miesiąca 
 

Komplet, który wykonałam po raz pierwszy 
dzięki expresowemu nocnemu kursikowi Joli ;-))) 
 a mianowicie 
Exploding box z torebeczką ;-)))


Karina Kocha tańczyć 
więc i ten motyw został ujęty w jej pamiątce

ale ten box różni się od pozostałych jeszcze jednym małym szczegółem 
gdyż...
wewnątrz pudełka znajduje się...

pudełko ;-)))
przeznaczone na łańcuszek z medalikiem  
lub inny drobiazg


Jak powstało jedno to wiadomo - 
lawina ruszyła 


Kolejny komplet jest bardzo dziewczęcy, wiosenny i bardzo delikatny


Gdy go tworzyłam na moim biurku stały świeże konwalie 
na kolanach spała Venus
za oknem grzało słonko 
a do pracy zachęcały ptasie trele 
i ten spokój, tę radość starałam się wpleść 
w moją pracę 
Jak myślicie - czy mi się udało??




Ten komplet zgłaszam na wyzwanie do 


To jeszcze nie koniec... 
nie, nie... 
W natłoku zleceń nie mam niestety czasu na pisanie 
więc gdy już dopijam kolejną zimną kawę 
postanowiłam pokazać Wam jak najwięcej ;-))) 


Kolejny komplet ale tym razem kartkę w pudełku


Bardzo delikatną i pastelową 
dla wrażliwej dziewczynki imieniem Zuzia ;-))) 


i już ostatni na dziś 
 ale też premierowy mój wyczyn 

Od dawna nosiłam ją w sobie 
ale jakoś nie nadarzała się okazja aby ją stworzyć 
Aż do chwili gdy moja przyjaciółka poprosiła mnie o zrobienie 
"czegoś ładnego" ;-)))
i tak powstała kartka - kielich 


a do niej oczywiście eleganckie pudełko 


a w komplecie prezentują się tak:


Na dziś wystarczy...
ja muszę wracać do biurka 
a Was już pewnie znudziły komunie...
aleee już niedługo ;-))) 
teraz zaczynają się... śluby ;-))) 

A tak na serio to pisze się dla Was 
relacja z naszego kwietniowego wypadu do Hiszpanii 
tylko... 
czy chcecie o tym czytać?? 


Dnia pełnego słońca i radości Wam życzę 
oraz tygodnia bogatego w piękne chwile 
a sama... 
wracam do pracy ;-))) 

9 komentarzy:

  1. piękne prace a Twoja bezsebnność jest bardzo owocna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj... moja bezsenność ma o wiele więcej owoców ale będę dawkować Wam oglądanie ;-)))

      Usuń
  2. Piękne pamiątki komunijne 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności pokazujesz
    a najpiękniesze ślicznotki zostawiłąś na koniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym dala na początku mogłabyś nie dotrwać do końca

      Usuń
  4. Piękne kartki, torebeczki, pudełeczka... Ja też miałam trochę pracy z okazji komunii i ślubu (jednego), ale nie aż tak, żeby zarywać noce. A co do Hiszpanii - pewnie, że chcemy czytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to napiszę i opiszę i...
      nawet zdjęcia pokażę ;-)))

      Usuń
  5. Ile przepięknych prac :)
    Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń