"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 4 maja 2017

13stka


exploding box urodzinowy, monochromatyczny komplet, prezent na urodziny, nietypowy prezent, komplet urodzinowy

Dzień Urodzin jak dzień każdy
 jest dla Ciebie bardzo ważny. 
Jest to bowiem święto Twoje, 
więc życzenia przyjmij moje: 
zdrowia, szczęścia, pomyślności
 i w miłości wzajemności.

exploding box urodzinowy, monochromatyczny komplet, prezent na urodziny, nietypowy prezent, komplet urodzinowy

Witajcie 
Czy ktoś ma dzisiaj urodziny??
Kto?? Przyznać się!! 
Ja swoje urodziny obchodziłam pod koniec marca 
ale...
całkiem niedawno swoje urodziny obchodziła Tosia 
nie byle jakie urodziny bo... 
13ste ;-))) 

exploding box urodzinowy, monochromatyczny komplet, prezent na urodziny, nietypowy prezent, komplet urodzinowy

Z tej okazji powstał urodzinowy komplecik 
czarno-biało-różowy  
czyli w ulubionych kolorkach Młodej Damy 
i właśnie ten komplecik wybrałam na moją dzisiejsza inspirację 
w Sklepiku Gosi
 Kartka oraz exploding box

exploding box urodzinowy, monochromatyczny komplet, prezent na urodziny, nietypowy prezent, komplet urodzinowy

Tworząc boxa i kartkę próbowałam sobie przypomnieć jak 
to było mieć 13ście lat... 
Już nie jest się dzieckiem no ale jeszcze przecież nie jest się dorosłym
i do nastolatek też nie chcą przyjąć...
To czas buntu, poszukiwania swojego "ja"
Tosia kocha tańczyć
i jest wielką fanką Justin'a Biber'a 
więc te motywy koniecznie musiały znaleźć się 
wewnątrz boxa
i
się znalazły ;-)))
exploding box urodzinowy, monochromatyczny komplet, prezent na urodziny, nietypowy prezent, komplet urodzinowy


Aż boję się myśleć jak dorastanie będzie wyglądać 
w naszym domu...
kiedy to moje słodkie aniołki zmienią się 
w zbuntowane nastolatki ;-)))

exploding box urodzinowy, monochromatyczny komplet, prezent na urodziny, nietypowy prezent, komplet urodzinowy

Z chęcią stworzę kolejny taki komplecik 
gdyby ktoś był zainteresowany 
 A tych, którzy sami tworzą cuda - cudeńka zapraszam 
do naszego sklepiku gdzie znajdziecie wszystko co niezbędne do stworzenia 
takiego romantycznego nastoletniego kompletu 
 tj np:

- Laleczkę Gorjuss
(moje nowe odkrycie)
- serwetki Nellie
(które są moim zdecydowanym nr 1 wśród wszystkich serwetek)
(które wciskam do każdego bukietu)
- cyferki Marianne
i oczywiście bazy do 
a także 
oraz coś bez czego nie wyobrażam sobie pracy 

exploding box urodzinowy, monochromatyczny komplet, prezent na urodziny, nietypowy prezent, komplet urodzinowy

6 komentarzy:

  1. Brdzo radosne urodziny bedzie miała Tosia, box jest fantasyczny, świetnie prezentuje sie papier z różyczkami. A Tobie z okazji minionych urodzin życze samych radości, szczęścia i miłości. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu ;-))) miło wiedzieć, że ktoś czyta post nie tylko ogląda obrazki ;-)))
      Uściski zasyłam

      Usuń
  2. Cudne! Tylko ten Bieber trochę szpeci ;P

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń