"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 13 marca 2017

Roczek

" Człowiek, który ma dzieci, nie potrzebuje aniołów."

Pamiętam tamten dzień...
Pamiętam swój stres, 
wszystkie obawy...
Pamiętam jak od rana siedziałam 
i zastanawiałam się czy to aby na pewno dobry pomysł...

Rok...
od tamtego dnia minął rok... 

Rok pełen najróżniejszych zdarzeń, 
uczyć, emocji, przygód, lekcji, 

Rok, w którym zdarzyło się tak wiele dobrego i 
tak wiele złego.
Rok, który zmienił moje życie...

Pamiętam tamten dzień 
Trzynasty marca...
wtedy jeszcze nie wiedziałam, że 13staka
 już na zawsze kojarzyć mi się będzie ze 
szczęściem 

Dziś mija rok odkąd jesteśmy razem
i piszę te słowa przez mgłę wzruszenia... 


Dziś wiem, że wypisując wszystkie plusy i minusy decyzji,
 która miała zmienić moje życie 
tabelkę po stronie minusów zrobiłam zdecydowanie zbyt krótką
Nie wiedziałam, że należy dodać tam
- niewyspanie,
- bałagan, 
- nagły zanik życia towarzyskiego
- nieprzewidziane problemy z pracą
- dylematy zakupowe
- problemy finansowe
- niespodziewane wizyty łóżkowe
- skurczenie się doby


Dziś wiem też że choćbym ta lista ciągła się jeszcze w nieskończoność
to po stronie plusów też nie wpisałam czegoś ważnego
najważniejszego co w jednym słowie zamknięte 
przeważa szalę w dół i nie pozwoli jej nawet drgnąć
a jest to...
Miłość 


To takie dziwne coś co rozlewa się ciepłą falą
i zbiera łzawo pod powiekami
gdy wieczorem słyszę
- Kocham Cię Siosiu
i jeszcze wtedy gdy dumna Ola przybiega do mnie 
pochwalić się, że nauczyła się malować kotka 
i gdy Julka testuje na moich włosach swoje zdolności fryzjerskie
Gdy tulą się do mnie tuż przed zaśnięciem
i gdy patrzę na nie gdy już śpią 


To nie jest prosta miłość... 
ojj nie jest... 
Uczę się... tak jak one się uczą...

Całkiem niedawno ktoś mądry uświadomił mi, że 
tak bardzo chcę dobrze, 
że aż za dobrze...
że mój perfekcjonizm,
że to dążenie do tego, żeby
naprostować, nauczyć, przekazać
ale też żeby stanąć na wysokości zadania 
sprawiło, że się zapędziłam...
Że można zwolnić, odpuścić...
że zasady są po to aby czasami (czasami!) je nagiąć 
a nawet złamać ;-))) 

Bywają dni gdy obowiązki, trudności przytłaczają
gdy chciałabym uciec, 
odpocząć, zapomnieć
Bywają takie dni gdy krzyczę i takie gdy płaczę...

Ale w ciągu tego roku ani razu nie pojawił się taki dzień,
w którym żałowałabym podjętej wtedy decyzji...

Dziś wiem, że tamtej marcowej niedzieli
otrzymałam od Boga najcenniejszy z darów
Dar, którego nie da się zmierzyć, policzyć
nie da się go obliczyć ilością łez ani uśmiechów
nerwów czy wzruszeń.
Dar bezcenny
Rodzinę ;-)))


  Świętowałyśmy dziś...
Był tort i 3 x po jednej świeczce ;-)))
Byli najbliżsi....
Ci, którzy wspierali nas przez te rok,
Ci którzy są naszą rodziną -
 taką samą jak my
z wyboru...
Niektórzy mieszkają zbyt daleko aby być z nami fizycznie
ale wiem, że dmuchali te świeczki razem z nami - w swoich myślach

Ciocia Dorotka, Agatka
Babcia Ula, Ciocia Ela
Wujek Marcin, ZK,
Babcia Czesia

Dziękujemy Wam za to, że jesteście
że słuchacie naszych żali,
że zachwycacie się rysunkami,
że jesteście gdy wali się świat,
że otaczacie nas modlitwą i dobrymi myślami
że wspieracie dobrą radą, ciepłym słowem
swoją obecnością...



Minął rok...
Pierwszy rok...
Przed nami kolejny...
i nowe plany, marzenia, szczyty do zdobycia
posty do napisania...

Wam, którzy jesteście ze mną w tym wirtualnym świecie
również posyłam kawałek rocznicowego tortu
Cieszcie się razem ze mną
Świętujcie razem z nami ;-)))
i pamiętajcie, że marzenia się spełniają
choć...
czasami chodzą krętymi drogami ;-)))


" Każde dziecko jest dowodem, że Bóg nie znudził się człowiekiem,
że nie uprzykrzyli Mu się jeszcze ludzie."

22 komentarze:

  1. 100 lat dziewczynki, 100 wspólnych dobrych lat w miłości :) ściskam Was, wszystkie trzy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Ciociu Elu :-*
      za Twoja cierpliwość i dobre rady...za to, że jesteś

      Usuń
  2. Badzcie szczesliwe! wygladacie na bardzo szczesliwe! i niech tak dalej bedzie! sliczna z Was rodzinka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy szczęśliwe Grażynko :)
      Dziękujemy :*

      Usuń
  3. I takich radosnych i miłych dni życzę na kolejne lataka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odsyłamy pozdrowienia wraz z całą gorą uścisków ;-)))

      Usuń
  4. Piękny tekst. Jesteś Kasiu dobrym człowiekiem. Pamiętaj, że dobro wraca. Życzę Waszej trójce wielu lat wspólnego życia w miłości, bo ona pokonuje wszelkie trudności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Danuś... do mnie wróciło juz wiele razy a że czasami jest trudno... takie życie ;-)

      Usuń
  5. Kasiu cudownie to wszystko napisałaś........ czytam w pracy a koleżanki pytają czemu płaczę......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rycz Głupia - nie rycz ;-)))
      Dziękuję... za Twoją obecność :)

      Usuń
  6. Dzieci potrafią ubarwić świat w niesamowity, niewyobrażalny sposób. Cieszę się waszum szczęściem. I życzę wam wielu wpsaniałych wspólnych chwil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko ;-))) To prawda co napisałaś - dzieci z ich fantazją potrafią zmienić szarą codzienność w tęczę możliwości ;-)))

      Usuń
  7. Kasiula, mam nadzieję, że wiesz, że Cię wspieram myślami... życzę Wam, by ten rok był tym najważniejszym, choć być może był i najtrudniejszy. Życzę Wam nieprzemijającego optymizmu, otwartych umysłów, uszu, oczu i przede wszystkim - serca. Czyli po prostu MIŁOŚCI. Bo to ona napędza całe dobro tego świata. I choćby się waliło, nie dajcie się. Bo wszystkie złe chwile z czasem naprawdę przemijają, a pamięć o nich się zaciera. A dobre rzeczy, dobre chwile, no, po prostu DOBRO zostaje z nami na zawsze, choć czasem jest to ukryte w różnych zakamarkach duszy (ale w odpowiednim momencie na szczęście wypełza na światło dzienne ;) ) Moc uścisków, buziaków i przytulasków dla całej TRÓJECZKI.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu - za to ciche wsparcie z głębi słowa płynące ;-))) Mając takie wsparcie na pewno nie damy się pokonać żadnym przeciwnością losu :*

      Usuń
  8. U mnie już niebawem tez będzie rok. Czytałam twój tekst i tak wiele w tym podobieńst...
    Nie żałuję mojej decyzji choćby miało to oznaczać ze zostane sama... dzieci to skarb i głupcem jest ten, kto nie potrafi tego dostrzec i docenić.
    Wytrwałości Kasiu...bo obie dobrze wiemy ze jeszcze nie raz będziemy chciały się schować gdzieś przed całym światem żeby popłakać w samotności. :*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy nadejdą te gorsze chwile... znasz mój numer ;-))) a ja znam Twój - razem damy radę ;)

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji Waszego święta. Niech kolejny rok będzie jeszcze lepszy i pełny szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia , 3mam kciuki i cieszę się Waszym szcęściem i miłością

    buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uściski odsyłamy Agus... i moc pozytywnej energii :-)))

      Usuń
  11. Schapeau bas(szapo ba)!!!,Gorąco pozdrawiam Kasiu.Usciski dla dziewczynek

    OdpowiedzUsuń
  12. KOchana życzę Wam następnego roku i następnego w zdrowiu i miłości :)))))
    Wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń