"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 10 marca 2017

Pantera została babcią ;-)))


Meine Damen und Herren
Herzlich willkommen 
Bei uns im Sklepik Gosi
.....
.....
a nie... to nie ten kraj  ;-))) 
To jeszcze raz od początku 

Witam ;-))) 

Zapędziłam się gdyż kartka, którą dziś pokażę
powstała na powitanie dla Małej Istotki 
o imieniu Malvina, 
która narodziła się i mieszka w Ojczyźnie Goethego 
i jest wnuczką naszej blogowej koleżanki 
Pantery 


Gdy Pantera napisała do mnie z prośbą 
o wyjątkową karteczkę dla swojej pierwszej wnusi od razu 
zdecydowałam że zrobię prostą kartkę której z wielkim WOW 
czyli z 
sheaker box'em
Z doświadczenia wiem, że wszystko co się błyszczy
a do tego jeszcze grzechocze jest tym, co sprawia,
że dzieciom błyszczą oczy ;-))) 
Z pomocą przyszedł wykrojnik
który kupiony co prawda w dziale bożonarodzeniowym 
idealnie sprawdza się przez cały rok 

kartka dla dziewczynki, prezent na powitanie, kartka z sheaker boxem, dla dziecka
 
Nie mogłam podarować sobie różu 
ale żeby nie było zbyt słodko 
przełamałam go  szarością 
i wyszło delikatnie i elegancko

Było to o tyle proste że użyłam
wykrojnika bez którego już teraz nie wyobrażam sobie pracy
czyli
Choć używam go baaardzo często nie nudzi mi się wcale ;-)))
i jest jednym z tych wykrojników, po które sięgam najczęściej

kartka dla dziewczynki, prezent na powitanie, kartka z sheaker boxem, dla dziecka  

Pantero dla Ciebie i Twojej wnusi dużo radości i miłości
siły i wytrwałości 
oraz nieskończone morze cierpliwości 
Zasyłam Wam ciepłe myśli 
i pozytywną energię 


A odwiedzających boga
zapraszam do odwiedzenia sklepiku gdzie
każdego dnia pojawiają się nowości ;-)))
między innymi te użyte do kartki




Zasyłam słoneczne promienie 

Brujita

4 komentarze:

  1. Śliczna karteczka :-)
    Przyłączam się do życzeń dla Pantery ...
    Milego weekendu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka wzbudzila prawdziwa furore, jest niepowtarzalna, indywidualnie zrobiona, imienna - nikt takiej nie ma! Jeszcze raz bardzo serdecznie dziekuje, Kasiu. Mam nadzieje, ze beda nastepne wnuki, wiec pracy Ci ze mna nie zabraknie. :)))
    Dziekuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle nietuzinkowo podeszłaś do tematu. I między innymi za to lubię to, co robisz. :) Gratulacje dla Pantery.
    Uściski ciepłe :)
    ⚶  Palmette  ⚶

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń