"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 15 stycznia 2017

Z kotami w tle

"Niemal założyć się jestem gotów,
bo wątpliwości moich to nie budzi,
że gdzie jest dom szczęśliwych kotów,
tam jest i dom szczęśliwych ludzi."

                                                                              Franciszek Klimek 


Gdy ma się trzy kocie modelki w domu 
to o tło nie trzeba się martwić ;-)))
Wręcz nawet trzeba się mocno nagimnastykować
aby kotów na zdjęciach nie było ;-)))


Bo gdy ja rozkładam sprzęt aby sfotografować
świeżo powstałą kartkę, którą już muszę biec i wysłać
to któraś z nich zawsze ale to ZAWSZE
pojawi się aby sprawdzić czy aby na pewno dobrze rozłożyłam materiał,
czy nic  się pod nim nie ukrywa,
 czy kartka dobrze i stabilnie stoi
no i przede wszystkim czy ja aby na pewno
 chcę fotografować te mało znaczące karteczki
czy może jednak wolę powiększyć swoją galerię miliona kocich zdjęć
o jeszcze kilka :)


 Czasami jednak udaje mi się jakąś kartkę zrobić i do tego jeszcze sfotografować


 A koty w niej nie są tłem ale motywem głównym ;-)))
i posyłam ją na wyzwanie do Filigranek 


wybrałam: tekturka, sznurek, kwiaty
ale fiolet i napis i wykrojnik też występują
oraz do Klubu Twórczych Mam

a na szczęście... jest oczywiście czarny kot ;-))) 


Delikatna, lekko postarzana
i romantyczna karteczka
powstała na urodziny naszej blogowej koleżanki
Pantery 
Kotowe na niej to wiadomo Bułka i Miećka ;-)))


Na tę samą okazję powstała też i druga kartka
Z kotem - wiadomo  -
ale też w kształcie aparatu fotograficznego
bo Pantera przecież
 fotografką z zamiłowania jest
i z wielką wrażliwością zamyka w kadry  piękno


A do Warszawy powędrowała różana kartka
dla kogo??


Dla Elaji, która miłością darzy  wszystkie kotowe
i pomaga serca i grosza nie szczędząc ;-))) 

Zgłaszam ją na wyzwanie do:
- AltairArt

 - MiszMasz Papierowy

-Eko-Deco

 To bynajmniej nie koniec kocich prac ;-)))
Na pewne okrągłe urodziny
 powstał aniołowo-koci komplet


 Czyli kartka w kształcie litery R
mocno ukwiecona
w czerwono-rudych kolorach
 boooo


Solenizantka Ruda i do tego
słabość do Aniołów ma
i tak jak obie poprzednie Panie
serce w całości oddała zwierzętom ;-)))


Poniosła mnie odrobinę fantazja gdy Tworzyłam ten komplet ale to tylko dlatego, że...
tworzyłam go 2 razy ;-)))
Za pierwszym razem Nelka postanowiła wprowadzić zmiany
i...
pożreć połowę kwiatków ;-)))


Komplecik powędruje na wyzwanie do
Art-Piaskownicy


 Macie nadzieję, że to już koniec??
nieee....
jeeeszczeee nie ;-)))


  ale obiecuję, że to już ostatnia ;-)))
Powstała jako prezent
od Mamy dla Córki

Energetyczna, radosna, warstwowa
i oczywiście też z historią
bo ją również "dorabiałam"
ale tym arzem z powodu własnego gapostwa ;-)))


 Trwając w kocich tematach powiem Wam, że zima łączy koty
przynajmniej te w moim domu ;-)))
Venus i Myszka już chyba pogodziły się z faktem, że
mieszkanie pod jednym dachem jest ich przeznaczeniem ;-)))
Kochać to one się raczej nigdy nie będą
ale łaskawie się tolerują
łącząc siły w czasie posiłku i wieczornych starań
żeby urozmaicić mi czas układania się do snu ;-)))


Za to cała Trójka fakt pojawienia się dziewczynek odczytuje jako
Dar od Losu należny Kotowym ;-)))
Pominę fakt podkradania sobie zabawek
(to działa w obie strony)
i to, że łóżko piętrowe należało się Kotowym już dawno
a fakt, że pozwalają na nim sypiać Oli
powinnyśmy uznać za oznakę łaski ;-)))
 
Wraz z dziewczynkami pojawiły się sznurki, i wstążeczki
dodatkowe ręce do głaskania
pokarmy spadające ze stołu
no i miejscówki do spania ;-)))


"Pan Bóg zmarkotniał, gdy patrząc na Ziemię,
na to co stworzył (a stworzył niemało),
stwierdził ze smutkiem, ze to ludzkie plemię,
to Mu się jednak nie bardzo udało.
W tyglu tworzenia Anioł pomocniczy
być może mieszał nie tak jak należy,
być może dodał za dużo goryczy,
albo surowiec nie całkiem był świeży...
W sumie rezultat był raczej dość mierny,
Pan Bóg chciał wszystkich potopić i wylać,
ale i tutaj wynik był mizerny,
bo się pospólstwo nauczyło pływać.
Cóż było robić? Bóg zaczął na nowo
i postanowił coś lepszego stworzyć,
już wiedział: teraz nie wystarczy SŁOWO
bo do stwarzania trzeba się p r z y ł o ż y ć.
Więc - co najlepsze miał jeszcze w zapasie
zestawił zgrabnie, a gdy był już gotów,
tchnął iskrę życia i po jakimś czasie
stanęła przed Nim parka małych kotów.
I wnet weselej zrobiło się w Niebie,
a Bóg na Ziemie już prawie nie patrząc,
powiedział cicho i tylko do siebie:
- Może od tego należało zacząć?"

                                                            Franciszek Klimek


Dotarliście do końca??
Niesamowite!!
To ja zmykam spać a dla Was zostawiam
cieplutkie i pachnące muffinki
czekoladowo-bananowe


33 komentarze:

  1. Bardzo podziwiam koty- intryguje mnie ich natura. Niestety posiadać ich z racji alergii nie mogę, ale na szczęście głaskanie i przytulanie ich od czasu do czasu mi absolutnie nie szkodzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty są niesamowite! Mają swoje charakterki, humorki. Są niesamowicie niezależne i dlatego ich miłość i oddanie są tak cenne... Jak będziesz chciała głaskać i przytulać - zapraszam do nas ;-)))

      Usuń
  2. śliczne kartki, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco - Bogusia DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Dotarłam do końca i podziwiam wszystko z uśmiechem na twarzy :) Dziękujemy za zgłoszenie kartki z czarnym kotem do naszego wyzwania w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki, a kotowe jeszcze piękniejsze :) Nie wiedziałam, że masz już trzy koty :)
    Ja mam 5 i muszę mocno się starać, żeby moje przydasie zostały tylko moje - haha :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj Aniu stadko powiększyło się już z 2 lata temu :) ciężko było na początku bo Mysza strasznie zazdrosna o Venus ale jakoś dałyśmy radę i nie wyobrażam sobie już domu bez nich :D

      Usuń
  5. kartki bardzo ładne, rozumiem ze na wyzwanie eko-deco zgłaszasz kartkę nr 3, fioletowo-rózowo-niebieską? pozdr. w imieniu eko-deco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak;-))) Banerki są POD kartką której dotyczą

      Usuń
  6. Prześliczne kartki :D... i dziewczynki :)... piękne i radośnie u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy piszę o kotach zawsze myślę o Tobie i... "a gdzie zdjęcie kotów" ?? ;-)))

      Usuń
  7. Piękne kartki, wspaniała rodzina no i te muffinki. SUPER Pozdrawiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki, koty, dzieci i muffinki - wszystko "do zjedzenia" :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. no toś się pięknie napracowała, Kasiulka :) ucałuj dziewczynki ode mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe karteczki. Dziękuje za udział w wyzwaniu Eko-deco. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pozytywne te kartki! :) Diękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam - Ewa z DT

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej, mnóstwo pięknych prac! Dziękuję za udział w wyzwaniu, Olga DT EKO-DECO.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kot i anioł, to połączenie, które sobie bardzo cenię ;)
    Piękne karteczki, wprawdzie i tak koty kradną szoł, ale jest moc :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne dzieła wychodzą spod twych magicznych dłoni <3
    Kotki, wiadomo, silne charaktery to i dotrzeć się nie łatwo :) W końcu nie chodzi o to by któryś się zmienił, lecz by się dopasowały, a na to potrzeba czasu, cierpliwości, i niekiedy odrobinę pazurków :D

    Serdecznie pozdrawiam w tą śnieżną, białą zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale prac!! Dziękujemy za udział w naszej zabawie. AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kompozycje kwiatuszkowe :) Dzięki za udział w wyzwaniu Eko-Deko:)
    Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kartki, ciekawe kompozycje i mnóstwo kotów:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo oryginalne karteluchy;) dziękuję za udział w zabawie w Filigrankach

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe koty, apetyczne muffinki i śliczne karteczki:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie prace bardzo mi sie podobaja ☺ zycze powodzenia w naszym wyzwaniu w KTM i w pozostalych☺

    OdpowiedzUsuń
  21. bukiety na twoich pracach są po prostu cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Praca zgłoszona na wyzwanie na Fana Altair Art jest urocza, choć za kotami nie przepadam, to i tak mi się tutaj podobają. Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca Altair Art
    PS
    Wszystkie kartki cudne, jednak czasami w wyzwaniach oczekują, że zgłoszenie powinno zawierać post z tą konkretną pracą....Może warto rozbić post na kilka?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Prawdziwa kocia gromadka!

    Powodzenia w wyzwaniach, dzięki za udział w naszym wyzwaniu w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne karteczki :) dziękuję za wspólną zabawę z Eko-Deco /Dido

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne prace! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń