"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 5 stycznia 2017

Dla Babci i Dziadka

Witajcie w Nowym Roku ;-))) 
Za moim oknem zima,
zima na całego 
jest biały puch i śnieg i mróz też dopisuje 
Na szczęście wewnątrz cieplutko i przytulnie
Koty wylegują się na poduszkach lub moich kolanach 
światełka migocą na choince
W tle słychać Stare Dobre Małżeństwo  
a na biurku...
papierki ;-))) 


Przerwę świąteczną przeznaczyłam na totalne lenistwo 
a pierwszy dzień roku 
na zdobywanie szczytów 
za to od drugiego...
PRACA ;-))) 


Już za kilka dni kolejne święto w kalendarzu 
i nie mam tutaj na myśli 
Święta Trzech Króli 
tylko Dzień Babci i Dziadka 


Moi dziadkowie odeszli już dawno temu 
i nigdy nie dostali ode mnie żadnej kartki... 
za to razem z dziewczynkami wspólnie  przygotowujemy
niespodziankę dla babci ;-))) 


 Jednak niespodzianka musi pozostać niespodzianką więc póki co
pochwale się Wam tym co ja stworzyłam na tę okazję do tej pory 
bo kolejne prace cały czas powstają ;-)))


Album  dla Babci Halinki 
powstał na papierkach 
Studia 75 CraftLove

Ciężko, oj ciężko było mi je ciąć 
ale dla eleganckiej babci,
która całe serce oddaje swoim wnukom
są po prostu idealne


Delikatne, romantyczne w stylu retro 
Ozdobione czarną koronką 
i tekturkami oraz aforyzmami  
stanowią piękne tło 
dla wspomnień 


Oczywiście jak w każdym stworzonym przeze mnie albumie 
także i w tym nie zabrakło aforyzmów 

 "Stanie się babcią jest wspaniałe. W jednej chwili jesteś tylko matką. 
W następnej jesteś wszechwiedzącą i prehistoryczną osobą."


Czy Wam też babcie kojarzą się z różami i ptakami?? 
i całym morzem miłości i troski??
Właśnie te skojarzenia starałam się uchwycić na kartach albumu


Album zglaszam na wyzwanie do:








Do albumu w komplecie powstało pudełko , 
na ktorym również pojawił się motyw 
ptaszków i motyli ;-))) 

Nie myślcie sobie, ze tylko babcie lubią dostawać prezenty 
Dziadkowie również na nie czekają ;-))) 
Niektórzy marzą wciąż o podroży dookoła świata


i środek transportu ma tutaj najmniejsze znaczenie ;-)))

Na koniec jeszcze karteczka dla Babci Danieli, która powstała na 
na papierach Magicznej Kartki 
z delikatną grafiką od Janet 
no i oczywiście bukietem kwiatów ode mnie ;-))) 


A jaką niespodziankę Wy przygotowujecie dla dziadków??
A może sami już jakieś dostajecie??
Pochwalcie się w komentarzach 

Ja zostawiam Was z obrazem mojego nocnego miasta 
oraz przypowieścią, która co prawda kiedyś się już pojawiła 
ale jej przesłanie pozostaje wciąż prawdziwe i warte zapamiętania 


"Chłopiec pat­rzył, jak bab­cia pisze list. W pew­nej chwi­li za­pytał:
- Piszesz o tym, co ci się przy­darzyło? A może o mnie?
Bab­cia przer­wała pi­sanie, uśmie­chnęła się i od­po­wie­działa:
- To praw­da, piszę o to­bie, ale ważniej­sze od te­go, co piszę, jes­t ołówek, którym piszę.
Chcę ci go dać, gdy do­rośniesz.
Chłopiec z za­cieka­wieniem spoj­rzał na ołówek, ale nie zauważył w nim nic szczególne­go.
- Prze­cież on niczym się nie różni od in­nych ołówków, które widziałem!
- Wszys­tko za­leży od te­go, jak na niego spoj­rzysz.
Wiąże się z nim pięć ważnych cech i jeśli je będziesz od­po­wied­nio pielęgno­wał,
zaw­sze będziesz żył w zgodzie ze światem.
PIER­WSZA CECHA: możesz do­konać wiel­kich rzeczy, ale nig­dy nie za­pomi­naj,
że is­tnieje dłoń, która kieru­je twoimi kro­kami. Ta dłoń to Bóg i to On pro­wadzi cię zgod­nie ze swoją wolą.
DRU­GA CECHA: cza­sem muszę przer­wać pi­sanie i użyć temperówki.
Ołówek trochę z te­go po­wodu ucier­pi, ale po­tem będzie miał os­trzej­szą końcówkę.
Dla­tego naucz się zno­sić cier­pienie, bo dzięki niemu wy­rośniesz na dob­re­go człowieka.
TRZE­CIA CECHA: używając ołówka, zaw­sze można pop­ra­wić błąd za po­mocą gum­ki.
Za­pamiętaj, że pop­ra­wianie nie jest niczym złym, prze­ciw­nie, jest bar­dzo ważne, bo gwa­ran­tu­je uczci­we postępo­wanie.
CZWAR­TA CECHA: w ołówku nieważna jest drew­niana otoczka, ale gra­fit w środ­ku.
Dla­tego zaw­sze wsłuchuj się w to, co dzieje się w to­bie.
PIĄTA CECHA: Ołówek zaw­sze po­zos­ta­wia ślad. Pa­miętaj, że wszys­tko,
co uczy­nisz w życiu, zos­ta­wi ja­kiś ślad. Dla­tego
 MIEJ ŚWIADO­MOŚĆ TE­GO CO RO­BISZ."

7 komentarzy:

  1. Hm... Lubię róże i ptaszki. Czy to znaczy, że jestem babcią? ;)))
    Uściski serdeczne w nowym roku dla Ciebie i Dziewczynek. :)*

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne prace:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Styczniowym Wyzwaniu Craft Style:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prace, szczególnie album przypadł mi do gustu, a czytając przypowieść prawie się popłakałam, pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna przypowieść, zapisałam sobie w zakamarkach swoich, Ty kochana widzę działasz jak nakręcona, ja jak już coś zmontuję z trudem to zajmuje mi to wiele czasu, bo koncepcje mi się zmieniają, jestem niezdecydowana i sama nie wiem czego chcę,wkurza mnie brak pewnych narzędzi i możliwości wykrojenia tego co bym chciała, ale to pewnie potrwa zanim i uzupełnię sobie narzędzia i się nauczę robić to co wymyśliłam za pierwszym razem. Piękny ten albumik dla babci ;)
    serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałości
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, album zachwycający.
    Dziękujemy za udział w zabawie Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace :) Album jest cudny, na pewno się bardzo spodoba :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń