"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 5 grudnia 2016

Zbudowałam domek... mały domek

" Przyjdzie taki dzień, piękny dzień,
który czas zatrzyma.
Zbudujemy dom, lepszy dom
wyżej nieba.
W domu tym ludzie wolni są,
i miłość pokój wspiera,
mocno wierzą w to, że wolności ludziom trzeba.

Zbudujemy dom wokół nas,
i ponad nami.
Zbudujemy dom wyżej gwiazd
nad głowami.
Zbudujemy w sercu nowy świat
już bez granic.
Zbudujemy dom wokół nas,
między ludźmi których znam."

 


Zima zbliża się wielkimi krokami
za moimi oknami spadły pierwsze płatki śniegu
 W górach leży już śnieg, 
który przysypał pewną stojącą samotnie
na skraju lasu chatkę 
Bluszcz pnący się po ścianach jeszcze połyskuje
ostatkiem jesiennej zieleni
choć jego liście marzną w chłodzie grudniowego poranka

W promieniach zachodzącego słońca 
skrzy się śnieg na okiennicach 
a wiatr porusza delikatnie świątecznymi dzwoneczkami
jakby szeptały "czekamy na Ciebie"


Na gałązce, tuż przy oknie 
przysiadł zmarznięty wróbelek w nadziei 
że znajdzie choć małe ziarenko,
okruszek chleba, który pozwoli napełnić pusty brzuszek


A gdy ostatnie promienie słońca schowały się za górami 
w oknach rozbłysło światło
zapraszając strudzonych wędrowców 
aby ogrzać się przy cieple kominka,
wysłuchać zimowych opowieści,
zaśpiewać wspólnie,
 zjeść wieczerzę


Zbudowałam sobie domek... mały domek..
przykryłam go puchową pierzynką wiary,
ściany pomalowałam miłością,
w oknach zawiesiłam nadzieję
a na drzwiach tabliczkę:

"Miłość, Radość, Przyjaciele
i Koty
zawsze mile widziani" 

Zapraszam Was na filiżankę zimowej herbaty
 i..
na zakupy do Sklepiku Gosi:



"A jeśli dom będę miał,
To będzie bukowy koniecznie,
Pachnący i słoneczny.
Wieczorem usiądę - wiatr gra,
A zegar na ścianie gwarzy.
Dobrze się idzie panie zegarze,
Tik tak, tik tak, tik tak.
Świeca skwierczy i mruga przewrotnie,
Więc puszczam oko do niej,
Dobry humor dziś pani ma,

Szukam, szukania mi trzeba,
Domu gitarą i piórem,
A góry nade mną jak niebo,
A niebo nade mną jak góry.

  Gdy głosy usłyszę u drzwi
Czyjekolwiek, wejdźcie, poproszę
Jestem zbieraczem głosów,
A dom mój bardzo lubi, gdy
Śmiech ściany mu rozjaśnia
I gędźby lubi pieśni,
Wpadnijcie na parę chwil
Kiedy los was zawiedzie w te strony,
Bo dom mój otworem stoi
Dla takich jak wy,

  Zaproszę dzień i noc,
Zaproszę cztery wiatry.
Dla wszystkich drzwi otwarte,
Ktoś poda pierwszy ton,
Zagramy na góry koncert.
Buków porą pachnącą
Nasiąkną ściany grą,
A zmęczonym wędrownikom
Odpocząć pozwolą muzyką,
Bo taki będzie mój dom"




A mój zimowy domek zgłaszam na wyzwanie:
- Studio 75




8 komentarzy:

  1. ech, Kasieńko... cudny po prostu... <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Domek cudny! Ale jego oprawa słowna jest chyba jeszcze piękniejsza :) zrobiło mi się błogo i nostalgicznie, dziękuję Ci za to :)
    I dziękuję też za udział w wyzwaniu Fabryki Weny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jakie piękne zimowe maleństwo <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu helloscrap.pl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny domek. Nie wiedziałam że z kartonu mogą powstawać takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny i mogłam go nawet wymacać ;). Dziekuje za udział w wyzwaniu Fabryki Weny. Pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamo! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Bajeczny ten domek :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Hello Scrap.

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń