"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 21 listopada 2016

Zaproszenia na sesję fotograficzną

Witajcie wieczorową porą ;-)))
Choć wszędzie dookoła trwa szaleństwo 
Bożonarodzeniowe 
u mnie wykrojniki świąteczne wciąż jeszcze głęboko ukryte 
 Dlatego ja zaprezentuję Wam dziś
wykrojnik klisza fotograficzna 


który idealnie sprawdza się przy tworzeniu zaproszeń 
na sesje fotograficzne.


Dziecięco, pastelowo i radośnie
a głównym i w sumie jedynym
fotograficznym akcentem
jest film fotograficzny
który nabyć można oczywiście w naszym sklepiku


Podobnie ma się rzecz, z drugą wersją 
zaproszenia - tym razem świąteczną 
Uroku dodaje jej brzęczący dzwoneczek ;-))) 

Sesja fotograficzna to genialny pomysł na święta lub Mikołaja 
a taka oprawa zdecydowanie dodaje mu uroku 

Aby wykonać podobną wystarczy, że zajrzycie na sklepowe półki 
gdzie kupić możecie 

- wykrojnik serwetka
no i oczywiście 

4 komentarze:

  1. Obydwie karteczki są prześliczne!!!!! Ta świąteczna skradła moje serce.
    Pozdrawiam cieplutko. Napisałam do Ciebie maila, odpiszesz? cierpliwie czekam

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie zaproszenie byłoby rewelacyjnym prezentem pod choinkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko pięknie, ale gdzie ten obiecany "prywatny" post? :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń