"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 6 listopada 2016

Błyszczy się

"Już mi niosą suknie z welonem
już cyganie czekają z muzyką
koń do taktu zamiata ogonem
Mendelsonem stukają kopyta"


Dziś będzie ślubnie, explodująco i... 
będzie się błyszczeć ;-))) 

Bo "Błyszczy się" 
to temat najnowszego wyzwania na blogu 

 

Idealnie wpasował się w to wyzwanie 
ślubny exploding box,
dla Haliny i Pawła 


Powstał w całości na pięknych 
i błyszczących papierkach
Serendipity - Piątek Trzynastego



Exploding box jedna z moich ulubionych form
Lubię wymyślać nowe
 życzenia, "wnętrzności"
obudowę ;-))) 

Dla Haliny i Pawła
była złota karoca oraz kieszonki na pieniążki 
złota skromność 


 Zapraszam Was do udziału w naszym najnowszym wyzwaniu.
Nagrodą jak zwykle jest bon na zakupy w sklepie 

Ja do stworzenia boxa wykorzystałam z naszych półek:
 listki,  biały box, serwetka.
Życzę Wam pięknego tygodnia
słonka w duszy pomimo szarugi na zewnątrz

2 komentarze:

  1. Piękne pudełko :) obdarowani na pewno będą zachwyceni

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaale bombastyczne, chętnie wsiadłabym do takiej karocy. ;) Miłego tygodnia Kasieńko Ci życzę :) i uścisków moc przesyłam.

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń