"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 8 listopada 2016

18ście

Witajcie listopadowo ;-)))
Za moimi oknami szaro-buro i ponuro 
dlatego moja dzisiejsza inspiracja 
jest kolorowa, radosna
pełna kwiatów i słońca

Przedstawiam Wam komplet na 18ste urodziny 
dla dziewczyny
dla której muzyka i gitara 
jest całym światem 


Jak wspomniałam
pełen słońca i kolorów 
oraz motyli, o które specjalnie prosiła 
mama solenizantki


18stka to taka piękna data gdy świat 
stoi przed nami otworem a w naszej duszy 
niezachwianie trwa przekonanie, 
że nic nas nie pokona
i wszystko możemy ;-)))


Gdybyście chcieli stworzyć coś podobnego na tak wyjątkową okazję 
to na naszych sklepowych półkach znajdziecie:

- wykrojnik serwetka
- wykrojnik ostrokrzew
- wykrojnik gałązki, listki
- wykrojnik moc życzeń


Zapraszam i zachęcam do zakupów
równocześnie przypominam o naszym najnowszym wyzwaniu
"Błyszczy się"


i to tyle na dzisiaj :)
krótka przerwa po boxach, których wciąż jeszcze mam kilka do pokazania :)
Mam nadzieję, że mój komplet wniósł odrobinę słońca do jesiennych dni ;-)))

2 komentarze:


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń