"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 23 października 2016

Życie jest pełne kolorów

Witajcie ;-)))
wieczór już późny 
Na moich kolanach śpi Nelcia
a na ramieniu mruczy do ucha Venus 
wygodnie jest mi wcale ale
obiecałam sama sobie, że nadrobię zaległości 
Dlatego mimo późnej nocy
przynoszę Wam promienie słońca ;-)))


Dziś Karteczka Motywująca
z cytatem
na pięknych papierkach AltairArt - Sunrise
Przyznam się Wam, że straciłam dla tych 
kolorowych papierów głowę



Kartka składak
z pięknym przesłaniem
"Życie jest pełne kolorów - znajdź je wszystkie"
Idealna na prezent z okazji urodzin, imienin
i każdej innej okazji ;-)))


Kartkę zgłaszam na wyzwanie do:






oraz do Altair Art

Życie ma wiele kolorów :
- soczystą zieleń nadziei
- słodki róż radości
- krwistą czerwień miłości
- słoneczną żółć zazdrości
- biel niewinności
- czerń żalu
a to wszystko przeplatane szarościami i różnymi tonacjami 
Niektórych z tych kolorów chcielibyśmy uniknąć
ale prawda jest taka, że gdyby któregoś koloru zabrakło 
życie...
nie byłoby już tak pasjonujące ;-)))

Więc życzę Wam kolorów tęczy na cały kolejny tydzień ;-)))



Prosiłem Boga o siłę, aby triumfować;
On dał mi słabość, abym nauczył się smaku rzeczy małych.
Prosiłem o zdrowie, aby robić rzeczy duże;
On zesłał mi chorobę, abym robił rzeczy lepsze.
Prosiłem Go o bogactwa, aby być szczęśliwym;
On dał mi ubóstwo, abym był wrażliwym i mądrym.
Prosiłem o władzę, aby ludzie liczyli na mnie;
Dał mi słabość, żebym potrzebował tylko Boga.
Prosiłem Go o towarzysza, aby nie żyć samemu;
On dał mi serce, zdolne kochać wszystkich braci.
Prosiłem o wszystko, aby cieszyć się życiem;
On dał mi życie po to, abym mógł cieszyć się wszystkim.
Nie dostałem niczego, o co prosiłem;
Ale mam wszystko, czego mogłem oczekiwać
Chociaż mówiłem coś przeciwnego, Bóg mnie wysłuchał
I jestem najszczęśliwszym z ludzi.

15 komentarzy:

  1. Wspaniała karteczka oraz piękny i refleksyjny post...modlitwa to wielka siła i moc ...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda... modlitwa jest moją siłą i choć nie zawsze dostaję to o co proszę to zawsze dostaję to czego mi potrzeba :D

      Usuń
  2. Ciekawa interpretacja paletki ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak kartka z pewnością bardzo by mnie ucieszyła i dodała pozytywnej energii :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana akurat ta karteczka jeszcze nie ma właściciela :D

      Usuń
  4. Bardzo optymistyczna kartka :) Dziękujemy za udział w Filigrankowym wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo energetyczna i optymistyczna praca, a słowa na końcu ujmują głęboko :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion

    OdpowiedzUsuń
  6. Papiery rzeczywiście mają bardzo fajne kolory, kartka jest niezwykle przyjemna i pozytywna, dziękuję za udział w wyzwaniu PaperPassion

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ tu pięknie kolorowo! Niezwykle energetyczna praca! Dzięki za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna, kolorowa kartka, prawie lato poczułam :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna i taka kolorowa karteczka :) Idealna na szare dni by trochę ożywić wszystko :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu PaperPassion

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna, pełna energii kolorystyka :)
    Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń