"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 2 października 2016

ślub w granatach

Witajcie 
Na blogu Sklep Gosi ruszyło Pierwsze Wyzwanie 

http://sklepikgosi.blogspot.com/2016/10/wyzwanie-3-kolory.html

W ramach inspiracji 
stworzyłam ślubny 
exploding box 
w kolorach biel, granat i srebro 

pomysł na prezent ślubny, co na ślub, kartka ślubna, wedding day, exploding box z karetą, wedding card

Ślubny exploding box 
tym razem ma niewiele ozdób 
jego urok tkwi w prostocie ;-))) 

w środku kareta


na ściankach życzenia 
oraz miejsce na pieniążki 

pomysł na prezent ślubny, co na ślub, kartka ślubna, wedding day, exploding box z karetą, wedding card

Wieczko pudełeczka ozdobiłam 
biało-granatowymi różami oraz srebrną kokardką 
oraz imieniem młodych ;-))) 

pomysł na prezent ślubny, co na ślub, kartka ślubna, wedding day, exploding box z karetą, wedding card

Materiały ze sklepu:
- serwetka
- listki joy

Zapraszam Was na blog
gdzie podziwiać możecie prace naszego DT
oraz zgłaszać swoje dzieła 

pomysł na prezent ślubny, co na ślub, kartka ślubna, wedding day, exploding box z karetą, wedding card


4 komentarze:


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń