"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 4 października 2016

pada, pada śnieg

Witajcie
za moim oknem pada... 
co prawda nie śnieg lecz rzęsisty deszcz
ale jest tak jakoś... 
szaro i smutno 
Na poprawę takiego rzęsistego nastroju powstała kartka
 która od dawna chodziła  mi po głowie 
Już w zeszłym roku o  niej myślałam 
więc gdy w Sklepiku Gosi pojawił 
się wykrojnik KULA
od razu musiałam go wypróbować ;-))) 
i stworzyć 
sheaker box w postaci śnieżnej kuli 


Gdy byłam małą dziewczynką fascynowały mnie śnieżne kule -
przesypujący się w nich magiczny pył 
Dlatego dołożyłam wszelkich starań 
aby moja kartka wyglądała jak najbardziej realistycznie


Na dachach domków połyskuje śnieg 
a ramkę kuli 
ozdabiają perełki w płynie
zaś w środku po wstrząśnięciu unosi się
magiczny pył ;-)))

Dopełnieniem całości i moją fantazją jest 
maleńki ptaszek, który przysiadł 
na górze śnieżnej kuli


Na sklepowych pułkach w Sklepiku Gosi znajdziecie:
- wykrojnik Tattered Lace - Kula

Przypominam że na naszym blogu firmowym wiele się teraz dzieje
trwają zabawy:


a we wszystkich atrakcyjne nagrody


Śnieżną kulę zgłaszam na wyzwanie do

- Namaste  -anyting goes

6 komentarzy:

  1. Hrehre, ja też marzyłam o takiej kuli ze śniegiem! Chyba każde dziecko kiedyś o tym marzyło. Mam na myśli starsze pokolenie, bo współczesne dzieci marzą raczej o srajfonie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! Od razu czuć, że idzie zima :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś mamie kupiłam taką kulę ze śniegiem na święta. Godzinami nią potrząsaliśmy. Bardzo ładna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te śliczne detale są wręcz rozbrajające :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka!
    Jak większość małych dzieci uwielbiałam te magiczne,śnieżne kule.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń