"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 7 października 2016

bo ja jestem macho...

Piątek, piąteczek, piątunio... 
weekend można by rzec 
gdyby nie fakt, że na moim biurku piętrzy się zapas pracy 
na kilka kolejnych dni i nocy
 ale przynajmniej przez okno będę mogła sobie popatrzeć na słonko
które po tygodniu deszczów 
nieśmiało wypełzło zza chmur ;-))) 

Więc dziś będzie 
optymistycznie i humorystycznie 
czyli...
o facetach ;-))) 

z autem, kartka postarzana, kartka warstwowa, na urodziny dla chłopaka,
 
 Co lubią Panowie??
wiadomo - nie dorastać ;-)))
Choć kiedyś unikałam męskich kartek 
to dziś robię je z przyjemnością 
powstają jakoś tak...
same ;-))) 
 
Lubię łączyć niebanalnie
lubię szarpać 
i lubię sznureczki ;-))) 
i czasami z tego lubię powstaje taka właśnie 
optymistyczna kartka 

z autem, kartka postarzana, kartka warstwowa, na urodziny dla chłopaka, scrap, handmade, meska kartka, kartka dla taty, kartka dla mężczyzny, mens card, handmade card

Kartkę zgłaszam na wyzwanie do Art - Piaskownicy 




Druga karteczka jest dla 
"mistrza ciętej riposty"
i choć nie lubię tej postaci z kreskówek 
od razu przyszedł mi do głowy.
Kto?
Johnny Bravo 
 
z autem, kartka postarzana, kartka warstwowa, na urodziny dla chłopaka, scrap, handmade, meska kartka, kartka dla taty, kartka dla mężczyzny, mens card, handmade card, kartka z humorem, humorystyczna kartka
 
A ponieważ tworzyłam ją przy akompaniamencie 
deszczu uderzającego o parapet 
dodałam do niej tak dużo żółtego jak tylko się dało ;-))) 
a co - niech się chłopak cieszy ;-))) 
 
z autem, kartka postarzana, kartka warstwowa, na urodziny dla chłopaka, scrap, handmade, meska kartka, kartka dla taty, kartka dla mężczyzny, mens card, handmade card, kartka z humorem, humorystyczna kartka, Johnny Bravo

Na koniec już kartka a raczej zaproszenie 
dla małego mężczyzny 
Oby jego dziecięcy świat
zawsze był taki kolorowy ;-)))
 
z autem, kartka postarzana, kartka warstwowa, na urodziny dla chłopaka, scrap, handmade, meska kartka, kartka dla taty, kartka dla mężczyzny, mens card, handmade card, kartka z humorem, humorystyczna kartka

Moje zaproszenie zaś zgłaszam do Magicznej Kartki ;-))) 

No i to tyle na dziś...
Choróbsko nie odpuszcza 
wręcz nawet zmusiło mnie do pójścia w końcu do lekarza 
ten orzekł co prawda, że żyć będę 
ale dał szlaban na wyjścia z domu :( 

Smutno mi bo w ten weekend miałam być 
w Warszawie 
ja i moje karteczki
Miałyśmy się pięknie prezentować i sprzedawać 
(sprzedawać to tylko karteczki) 
na Strefie Zmian
Nie ma jednak tego złego co by na dobre nie wyszło -
 mam więcej czasu na tworzenie 

Pozdrawiam Was wszystkimi barwami jesieni
 

12 komentarzy:

  1. Kartka z Johnym Bravo bezbłędna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kartki :) Szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten mobil :). Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy, pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda kartka w innym klimacie, ale wszystkie świetne!Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze kartki! Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki.Pozdrawiam -Gosia/Peninia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla każdego faceta (i naszych oczu) coś miłego:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekne i do tego różnorodne kartki. Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda kartka inna:) wszystkie ciekawe. pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun ;))

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń