"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 9 września 2016

ślubny sheaker box

 "Oto jest miłość: 
dwoje ludzi spotyka się przypadkiem, 
a okazuje się, że czekali na siebie 
całe życie."

 To właśnie historia Sylwii i Tomka
Poznali się całkiem przypadkiem,
w zakładzie szklarskim,
a dziś będą sobie przysięgać 
miłość do końca życia  

Zlecenie było jasne
- Ma być SZYBA!!

kartka ślubna, kartka w pudełku, ręcznierobiona kartka, prezent na ślub, ,

Szyba, szyba... 
Ale jak na kartce ślubnej wkleić szybę??
Długo nad nią myślałam, 
powstawały wstępne wersje
ale ciągle coś było nie tak ;-)))

Aż na pomoc przyszła moja Vena 
Położyła mi się kiedyś gadzina na pudełku od trymera i...
złamała szybkę ;-))) 
Tak oto powstał pomysł na 
ślubny sheaker box ;-)))

kartka ślubna, kartka w pudełku, ręcznierobiona kartka, prezent na ślub, ,

Sama karteczka jest prosta
Jej główną ozdobą jest rysowana Para Młoda 
niosąca szybę ;-))) 
a za szybą kolorowe latające serduszka ;-)))
czyli sheaker box
Całość jest dość duża 
gdyż kartka ma 15cm x 21cm

Jednak nie byłabym sobą gdybym gdzieś nie upchnęła kwiatków ;-)))

kartka ślubna, kartka w pudełku, ręcznierobiona kartka, prezent na ślub, sheaker box

Skoro nie dało się na kartce...
poszalałam z pudełkiem ;-)))

kartka ślubna, kartka w pudełku, ręcznierobiona kartka, prezent na ślub, jak wręczyć pieniądze na ślub, kartka na zamówienie

Także tutaj rządzą serduszka 
w postaci kokardki 
i diamencików 

No i motto przewodnie 
w postaci pięknego aforyzmu ;-))) 

A tak prezentuje się 
ślubny komplet w całości ;-)))

handmade, kartka ślubna, kartka w pudełku, ręcznierobiona kartka, prezent na ślub, jak wręczyć pieniądze na ślub, kartka na zamówienie,

"Miłość jest piękna, ty dobrze o tym wiesz
Gdy ktoś Cię kocha i Ty go kochasz też
Miłość jest piękna, to oczywisty fakt
Ona wciąż daje i nigdy nie chce brać."
Życzę Wam słonecznego, radosnego weekendu
My będziemy odpoczywać...
Z dala od cywilizacji, zgiełku miasta
i... internetu ;-)))



6 komentarzy:

  1. świetny pomysł i wykonanie, jestem pod wrażeniem :)
    a co to za woda w zapowiedzi weekendowego odcięcia od świata??

    OdpowiedzUsuń
  2. udanego wypoczynku
    a karteczka super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik, udanego wypoczynku, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany- prawdziwe dzieło sztuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poradziłaś sobie rewelacyjnie! Piękny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna!!! Sama rysowałaś tą Parę Młodą?

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń