"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 30 września 2016

morza szum, ptaków śpiew czyli ślub z morzem w tle

Witajcie w piątkowe popołudnie 
Już, już czuć weekend 
Słonko świeci, pogoda zaprasza do spacerów 
a ja... 
nie mogę się wygrzebać spod tony chusteczek 
i zamówień zalegających na biurku 

Marzą mi się wagary 
Chciałabym na jeden dzień uciec, odpocząć, zapomnieć...
Marzy mi się wyprawa w góry...
albo spacer po plaży
Dzień bez obowiązków, trosk i kataru ;-))) 

Prac zaległych do pokazania mam całe mnóstwo 
więc możecie spodziewać się mnie tu częściej 

Dziś projekt, który sprawił mi tyle samo przyjemności co nabawił stresu 
a mianowicie kartka składak z pudełkiem 

Sama kartka składak ślubny to oczywiście żaden problem 
nawet pudełko, choć większe niż tradycyjnie,
samo w sobie problemem nie jest 
aaleee... 
ta kartka miała jako motyw przewodni mieć
zdjęcie z plaży z wypisanymi imionami młodych

kartka składak, kartka ślubna, komplet ślubny, zaproszenia na ślub, morski ślub, handmade, rękodzieło, na zamówienie, kartka ze zdjęciem, Rafa Koralowa inspiracje, Magiczna Kartka inspiracje, pudełko na kartki, kartka warstwowa,

i element ich pracy 
 a Martyna i Krzyś to dziennikarze radiowi  

kartka składak, kartka ślubna, komplet ślubny, zaproszenia na ślub, morski ślub, handmade, rękodzieło, na zamówienie, kartka ze zdjęciem, Rafa Koralowa inspiracje, Magiczna Kartka inspiracje, pudełko na kartki, kartka warstwowa,

Przyznaję - nie było łatwo ;-))) 
ale przecież dla Brujity nie ma rzeczy niemożliwych ;-))) 
Posiedziałam, podumałam i...
się zrobiło gdy w ręce wpadła mi 
 Rafa Koralowa z Magicznej Kartki  

kartka składak, kartka ślubna, komplet ślubny, zaproszenia na ślub, morski ślub, handmade, rękodzieło, na zamówienie, kartka ze zdjęciem, Rafa Koralowa inspiracje, Magiczna Kartka inspiracje, pudełko na kartki, kartka warstwowa,

Delikatne pastelowe kolorki,
motyw morski 
bukiet kwiatów, tekturki 
zdjęcie, karykatura 
i...
Kartka gotowa ;-)))

Pudełko... to już tylko formalność ;-))) 

kartka składak, kartka ślubna, komplet ślubny, zaproszenia na ślub, morski ślub, handmade, rękodzieło, na zamówienie, kartka ze zdjęciem, Rafa Koralowa inspiracje, Magiczna Kartka inspiracje, pudełko na kartki, kartka warstwowa,

Nie byłabym sobą gdybym w pracy nie użyła warstw, kwiatów
perełek w płynie, tuszy i postarzeń 
a w tym wypadku także zaplecionej ze sznurków imitacji 
sieci rybackiej i prawdziwych muszelek 

kartka składak, kartka ślubna, komplet ślubny, zaproszenia na ślub, morski ślub, handmade, rękodzieło, na zamówienie, kartka ze zdjęciem, Rafa Koralowa inspiracje, Magiczna Kartka inspiracje, pudełko na kartki, kartka warstwowa, kartka z tekturką, tekturka I-kropka inspiracje,

Mój ślubny komplet zgłaszam na wyzwanie do:

- kartkowe ABC

kartka składak, kartka ślubna, komplet ślubny, zaproszenia na ślub, morski ślub, handmade, rękodzieło, na zamówienie, kartka ze zdjęciem, Rafa Koralowa inspiracje, Magiczna Kartka inspiracje, pudełko na kartki, kartka warstwowa, tekturka para młoda

Projekt jest w 100% zharmonizowany i przemyślany 
nawet nutki na pudełku mają znaczenie 
Gdyż życzeniami dla Martyny i Krzysia 
jest piosenka 



Życzę Wam pięknego, kolorowego weekendu 
Odpoczynku i zwolnienia tempa :)
Sama chyba też pozwolę sobie na 
"chwileczkę zapomnienia" 
ale będzie też praca w ten weekend 
bo już w przyszły weekend...
a nie - o tym opowiem kiedy indziej ;-))) 

kartka składak, kartka ślubna, komplet ślubny, zaproszenia na ślub, morski ślub, handmade, rękodzieło, na zamówienie, kartka ze zdjęciem, Rafa Koralowa inspiracje, Magiczna Kartka inspiracje, pudełko na kartki, kartka warstwowa, i-kropka tekturki,kartka z karykaturą

10 komentarzy:

  1. Przepiękne - kiedy Ty to wszystko ogarniasz???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem... chyba jednak nie ogarniam ;-))

      Usuń
  2. Piękna pamiątka ślubna :) Dużo zdrowia, żeby przeziębienie już Cię nie męczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. piękne słowa, piękne przesłanie... idealnie pasuje ;-)))

      Usuń
  4. Wspaniała, śliczna pamiątka. Mam nadzieję, że już lepiej się czujesz. A ja "Morza szum, ptaków śpiew , leżakowanie na plaży" zaliczyłam, jednak !!! Było CUDNIE. Wczoraj wróciłam i warto było pojechać. Relacje zamieszczę na blogu niebawem. Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca, bardzo personalna. super :) Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu.
    Niestety nie widzimy na pracy wykorzystanych produktów Project Prezent, co było wymogiem w zabawie. Nie ma więc też linku do danego produktu.
    Serdecznie jednak pozdrawiamy i zapraszamy na nowe wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! bardzo pracochłonna i bogata praca! Super!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca! Dziękuje, że wzięłaś udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wspólną zabawę z PrzydasiamiPasjonaty! DT- jot.be.gie

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń