"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 29 września 2016

expolding box na chrzest

Dzień dobry bardzo ;-))) 
W naszą strefę klimatyczną wdarła się jesień
a wraz z nią do mojego domu wdarła się grypa 

Na jesień czekałam.
Wyczuwałam ją w powietrzu i wyczekiwałam jej 
Kolorów, spadających liści i kasztanów
mgieł nad polami 
pierwszych wieczorów przy świeczkach. 

Grypy jednak nie zapraszałam 
rzekłabym nawet, że jej obecność 
mocno mi przeszkadza ;-))) 

Jesień, jesienią
 grypa, grypą  
a pracować trzeba ;-))) 

Więc dziś w ramach inspiracji dla 
Sklepiku Gosi chciałam Wam przedstawić 
exploding box na chrzest dla dziewczynki
Sklepik Gosi, exploding box, chrzest, dla dziewczynki, prezent na chrzest, różowy box, tekturka chrzcielnica inspiracje, różowy exploding box

Dziewczynki lubią...
różowy
więc exploding box jest słodko różowy
z delikatną domieszką wiosennej zieleni ;-)))
(ja po prostu nie umiem oprzeć się temu zestawieniu kolorów)

Sklepik Gosi, exploding box, chrzest, dla dziewczynki, prezent na chrzest, różowy box, tekturka chrzcielnica inspiracje, różowy exploding box
  Wnętrze ozdobione serwetkami
Moim ulubionym wierszem
i rozmodlonym aniołkiem,
 który na tę okazję pasuje idealnie

W samym środku
chrzcielnica
znak i symbol
przystąpienia Mai do Kościoła

Sklepik Gosi, exploding box, chrzest, dla dziewczynki, prezent na chrzest, różowy box, tekturka chrzcielnica inspiracje, różowy exploding box

Wieczko ozdabia piękny
digi stempel przygotowany przez Kasię
z Aniołkiem

Sklepik Gosi, exploding box, chrzest, dla dziewczynki, prezent na chrzest, różowy box, tekturka chrzcielnica inspiracje, różowy exploding box

Całość delikatna jak i słodka
jak ta Mała Kruszyn,
która już za chwilę przyjmie swój pierwszy sakrament ;-)))

Sklepik Gosi, exploding box, chrzest, dla dziewczynki, prezent na chrzest, różowy box, tekturka chrzcielnica inspiracje, różowy exploding box

Uwielbiam tworzyć prace dla dzieci
zawsze się przy tym uśmiecham ;-)))
To najsurowsi z krytyków
ale ich radość jest tak szczera
że napełnia serce i duszę radością 


Niech Anioł Stróż strzeże spokojnego snu Mai
i jej szczęśliwego dzieciństwa
Was zaś zapraszam na zakupy
do Sklepiku Gosi
każdego dnia przybywa produktów
A już w najbliższą sobotę ruszy pierwsze wyzwanie

Sklepik Gosi, exploding box, chrzest, dla dziewczynki, prezent na chrzest, różowy box, tekturka chrzcielnica inspiracje, różowy exploding box

Produkty z naszego sklepu:
- gałązka ostrokrzew
- gałązki listki
- wykrojnik aniołek
- serwetka
- tekturka chrzcielnica

4 komentarze:


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń