"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 6 września 2016

Dobre wieści

Dzień dobry wieczór ;-))) 

Po wszystkich katastrofach jakie mnie ostatnio spotkały 
czas na dobre wieści ;-))) 

Jedną z nich jest z całą pewnością to iż 
zostałam zaproszona do projektowania i inspirowania
w nowym zespole twórczych kobiet 


Po prawej stronie pojawiła się ikonka, która przeniesie Was 
od razu do naszego sklepu 
natomiast gdy klikniecie na ikonkę z moim zdjęciem 
traficie na firmowy blog

Dziś odbył się mój debiut
Pierwsza inspiracja z uroczym wykrojnikiem 


Pierwsza kartka powstała na zamówienie 
z okazji Dnia Nauczyciela 
ale tak bardzo spodobała mi się ta mała, zadziorna sówka
że powstały jeszcze dwie ;-)))

 

Wraz z pięknym digi stemplem od Novinki  
tworzą prostą ale uroczą całość 


Ja jak to ja 
prostota nie jest moją domeną
Lubię komplikować - 
nawet kartki ;-)))
Więc gdy na trzeciej z założenia 
prostej kartce pojawiły się warstwy, sznurek, kokardki i kwiatki 
uznałam, że czas odpocząć ;-)))

Na dziś to już wszystko
Przyjemności należy dawkować - wtedy trwają dłużej ;-)))

Zapraszam na zakupy do Sklepik Gosi 
i na BLOG gdzie dziś inspiruję ja 
ale można też zobaczyć prace moich koleżanek




 sówkowe karteczki zgłaszam na wyzwanie do:

- Skarbnicy Pomysłów 


7 komentarzy:

  1. Cudne karteczki, nauczyciele będą mile zaskoczeni :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sówki uwielbiam, więc wszystkie trzy kartki podobają mi się bardzo!!! Cudownie, że odzyskujesz formę po tych wszystkich zawirowaniach z komputerem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kartki. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne:) I skojarzyły mi się tak świątecznie (może przez kolorystykę?), wystarczyłoby zamiast różyczek kilka śniegowych gwiazdek na przykład i napis "Wesołych Świąt" :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze sówki! Kartki wyszły pięknie! Gratuluję sukcesów!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe kartki z sowami :)
    Dziękuję za udział w kratkowym wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń