"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 14 września 2016

Cukrowa rocznica

- Kocham Cię. Zostaniesz moją żoną??
- Tak!!
... i żyli długo i szczęśliwie ...
 To wydaje się takie proste
a przecież...

ślub, Magiczna kartka - inspiracje, kartka warstwowa, kartka w pudełku, zaproszenia na ślub

"Nie wystarczy pokochać, 
trzeba jeszcze umieć wziąć tę miłość w ręce 
i przenieść ją przez całe życie" 

6 lat to jeszcze nie całe życie 
ale słowa Gałczynskiego wydały mi się idealne 
na warstwową kartkę z okazji 6tej rocznicy ślubu

ślub, Magiczna kartka - inspiracje, kartka warstwowa, kartka w pudełku, zaproszenia na ślub

Warstwowa, kolorowa i bogato zdobiona kartka
powstała na bazie Magicznych Papierów 
a do kompletu... pudełko ;-))) 
którego główną ozdobą jest 
tekturowy napis ;-)))


Zielony to kolor nadziei 
bo mam nadzieję tworzyć dla tych małżonków 
kartkę na 50tą rocznicę ślubu ;-)))

Mam nadzieję, że będą potrafili 
pomimo różnic charakterów, 
pomimo gorszych dni, 
pomimo upływu czasu 
pielęgnować swoją miłość i
troszczyć się o siebie nawzajem  


Kartkę wraz z pudełkiem zgłaszam na wyzwanie do:


 





 



7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny komplet :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kolorowa! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kolorki! Tyle energii! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, słońce w niej widać. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie kolorowy ogród masz na swej kartce. Świetnie skomponowana karteczka z dobrze dobranymi dodatkami. Chyba wszystkie kolory tęczy masz na niej. Fajnie, że przyłączyłaś się do naszego wyzwania na blogu Kwiatu Dolnośląskiego. Pozdrawiam i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń