"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 18 września 2016

A to Ci niespodzianka

Niespodzianka... 

Lubicie?? 
Ja uwielbiam!! 


Ale gdy kilka dni temu pod postem z sówkami 
pojawił się komentarz "uwielbiam sówki" 
nie przyszło mi do głowy, że moja spontaniczna odpowiedź:
"to z chęcią kilka Ci wytnę i podeślę"
wywoła prawdziwą lawinę wydarzeń ;-))) 

A zaczęło się tak niewinnie ;-))) 

Zobaczcie do czego doprowadzają nieprzemyślane propozycje ;-))) 

Najpierw przyszedł mail
Bardzo ciepły i serdeczny ale kompletnie mnie zaskoczył 
A zaledwie kilka dni później jeszcze bardziej zaskoczył mnie 
kurier poczty polskiej wręczając mi na ulicy 
małą paczuszkę... 


Wiecie już, że cierpliwość nie jest moją mocną stroną 
a musiałam być cierpliwa bo pan paczkowy
napotkał mnie w drodze do lekarza z dziecięciem młodszym
i tak naprawdę dobrać się do mojej paczuszki 
mogłam dopiero w godzinach późnowieczornych

aleee... warto było czekać ;-))) 
to co wyłoniło się z niepozornie małego pudełka 
zaskoczyło mnie po raz kolejny ;-))) 


Najpierw cudna cętkowana torba 


Ahh ten kocurek, ahh te oczęta ;-))) 


Jednak torba to dopiero początek cudów 
z każdym kolejnym rozpakowywanym caceńkiem 
oczy wilgotniały mi coraz bardziej 


Piękne transferowe tabliczki 
Kolejny kot, który już wita gości w moim domu 
oraz  tabliczka z moim ulubionym cytatem 
Niestety ta właśnie tabliczka jest dwustronna 
Dlaczego niestety??
Bo przecież nie mogę naraz patrzeć na obie strony 
a obie zachwycają mnie jednakowo ;-)))


Mogłoby się wydawać, że to już wszystko
ale nieee... 
cudów było więcej ;-))) 


Dwa cudowne obrazki dla dziewczynek 
Zakochałam się jak tylko je ujrzałam 


Różowa Fruzia to cała Julka 
słodkie oczka 
i charakterek diabełka 


Za to Oleńska starsza 
ciut nieśmiała 
ale mała dama ;-)))
Dziewczynki były zachwycone
i jak widać nie tylko one ;-))) 

Widzicie... 
trzeba uważać gdzie pisze się komentarze ;-))) 
Bo gdybyście chcieli napisać na blogu 
to uważajcie
Ela to szalona kobieta 
i jedno niewinne zdanie może wywołać prawdziwa burzę 
wraz z lawiną zdarzeń
Uważajcie bo możecie narazić się na łzy wzruszenia i salwy radosnego śmiechu
może stać się tak, że Wasz dom zyska nowe ozdoby
a Wy będziecie się długo zastanawiać
czym zasłużyliście sobie na tyle dobra ;-)))


Elu...
dziękuję
za cudne cudności, za ciepłe słowa,
za to, że do mnie zaglądasz
i za Twoje wielkie wrażliwe serducho



6 komentarzy:

  1. To prawda Anioły są są wszędzie.
    Pozdrawiam ciepło trzy cudne dziewczyny :) :) :) i ściskam śierściuszki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla widoku takich Aniołków można zrobić wszystko. Pozdrawiam i ściskam wszystkie Was "Kochane Dziewczynki". Fajnie, że udało się Was zaskoczyć, pozytywnie i wywołać radość. Miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie niespodzianka cudowna! Dziewczynki też. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudowności:) są, jak widać, osoby o wielkim sercu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te Twoje dziewczyny!
    same cuda dostałyście

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń