"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 5 sierpnia 2016

Smerfetka - zaproszenia urodzinowe na roczek


"Gdy ci się zdarzy czasem jakiś gorszy dzień , kiedy cię złości nawet twój własny cień .
Posłuchaj smerfów , bo choć smerfom nie brak wad , na twoje fochy mają jedną z lepszych rad , wstaw do lombardu swe kłopoty i to już , podaruj komuś bez powodu siedem róż , smerfy to cieszy, gdy to dobrze kto je zna , bo każdy smerf ma dąsy jedną radę ma"

zaproszenia dla bliźniaków, na urodziny, na roczek, kartka schodkowa, smerfy

W mojej pracowni ostatnio wysyp 
dziecięcych zaproszeń 
urodzinowych 

Tym razem bliźniaki 
Juanita i Natan 
smerfnie i kolorowo 
zapraszają na swoje pierwsze urodzinki 

zaproszenia dla bliźniaków, na urodziny, na roczek, kartka schodkowa, smerfy, smerfetka, ręcznierobione, handmade

Mnie oczywiście zaintrygowało imię dziewczynki 
gdyż Juanita to typowo meksykańskie imię 
z jakim nie spotkałam się nawet mieszkając w Hiszpanii 
ale tak oryginalne imię 
było dla mnie inspiracją do kolorystyki i intensywności barw ;-)))

zaproszenia dla bliźniaków, na urodziny, na roczek, kartka schodkowa, smerfy, smerfetka

Jednak Smerfy to nie jedyni bajkowi bohaterzy,
którzy wprosili się na mojego bloga.
Po rozbrykanym tygrysku
teraz
Rozrabiają Minionki ;-))) 
które niewinną minką 
chcą zwabić gości na urodzinki Mateuszka ;-))) 

minionki rozrabiają, zaproszenia dla bliźniaków, na urodziny, na roczek, kartka schodkowa, minionki,

Pamiętacie bajki Waszego dzieciństwa??
Jaka jest Wasza ulubiona bajka 
Napiszcie w komentarzu ;-))) 


4 komentarze:

  1. Smerfy uwielbiam :) Minionki nigdy nie oglądałam :) Super. Pozdrawiam Was, Ciebie i dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już nie pamiętam swoich bajek,
    ale te bajki tutaj tak, bo to są bajki moich dzieci :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zaproszenia :) Ja bardzo lubię krecika oraz smerfy. Jeszcze czasami je oglądam. Niedługo będę mogła oglądać je ze swoim dzieckiem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sąsiedzi i krecik to moje naj:)) a karteczki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń