"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 28 sierpnia 2016

Katastrofa

Katastrofa, tragedia, nieszczęście, 
sądny dzień po prostu... 

A mówili, a uprzedzali, że może się tak stać...
ale jak się nigdy nie ma czasu
jak się pracuje o poranku, w południe i w środku nocy
i wiecznie jest potrzebny 

to trzeba się liczyć z tym, że może nadejść...
najgorsze

Nadeszło... 
tydzień temu
Wieczorem, zanim poszłam spać nic jeszcze nie zapowiadało nieszczęścia 
Poranek...
okazał się katastrofą :( 

Cała moja praca, wszystkie lata 
dokumentowania i katalogowania 
przepadły. 

Ktoś, coś, jakoś 
zawirusowało mi komputer... 
No niby się domyślałam, 
miałam oddać do serwisu, miałam zrobić kopię plików... 
ale tak jak napisałam wcześniej...
ciągły niedoczas, zamówienia na już 
i tak odkładałam, przekładałam 
aż straciłam cały katalog z napisem 
"moje kartki"

Posegregowane, ponazywane
Te, które już publikowałam 
i ponad 50, których nie miałam kiedy obrobić :( 

Pan serwisant przetrzymywał mój komputer ponad tydzień
sprawdzał, szukał, reanimował...

Ja w tym czasie przechodziłam załamanie nerwowe... 
praca bez własnego komputera to mordęga... 
nie można sprawdzić poczty, 
nie można odpisać klientom 
nie można pokazać przykładowej pracy bo...
jej nie ma :( 
nie można wydrukować napisu na kartkę... 
no i ten ciągły stres, ten niepokój...
Czy coś uda się odzyskać...  

Nie udało się - nawet jednego zdjęcia. 

Odzyskałam już komputer
goły, golutki 
Pierwsze co zrobiłam to zakupiłam program antywirusowy ;-))) 
A teraz będę budować na nowo, katalogować 

i no pisać posty 
tym bardziej, że poza tragediami 
mam Wam do przekazania też kilka 
radosnych wiadomości ;-))) 


Tymczasem życzę Wam cudnej niedzieli 
i...
zalecam zainstalowanie dobrego programu antywirusowego 
;-)))

 

11 komentarzy:

  1. Znam doskonale to uczucie. Sama straciłam kilka lat temu komputer z masą zdjęć. Okropne uczucie. ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tulam, znam- nowy łapek już na antywirusie lata.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam słów pocieszenia, bo skoro przepadło na amen, to i nadziei nie ma.
    Buziaki, uściski i dobre myśli na osłodę :))**

    OdpowiedzUsuń
  5. no , niestety tak bywa. w telefonach tez :/. Moj slubny sprawdza moj komputer czy jestem grzeczna w kwestii antywirusow i zabezpieczenia a i ja sie jego slucham. z jednym tylko podknieciem - nie robie back-up'u na cokolwiek... On - tak.

    okropna lekcja, ale trzeba sie podniesc i isc do przodu. z tzw glowa do gory ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też poznałam to pojęcie :( szkoda tylko, że za późno :(
    Dobrze, że cały czas coś tworzę :) będą nowe zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też przeżyłam coś podobnego kilka lat temu. Jednak dało się odzyskać część zasobów ;-)
    Zaraz potem zakupiłam dysk zewnętrzny i co jakiś czas zgrywam wszystko na ten dysk. Polecam takie rozwiązanie. Dobry antywir trzeba mieć ;-)
    Współczuję straty :-(
    Czekam na te dobre wieści ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również swego czasu bardzo długo odkładałam konieczny "remont" komputera..i mało brakowało bym całą jego zawartość na zawsze straciła! Dziś, przy nowym sprzęcie już nie popełnię takiego błędu :-P

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj bardzo Ci współczuję, ja również miałam taką właśnie sytuację w tym miesiącu. Też trochę plików mi poginęło bezpowrotnie. Całe szczęście, że co jakiś czas zgrywam na dysk zewnętrzny, więc stare pliki pozostały. Koleżanki, maja rację, konieczny dysk zewnętrzny i dobry program antywirusowy. Trzymam kciuki, by już nigdy podobna sytuacja nie miała u Ciebie miejsca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko :( tak mi przykro:( wiem jaka to tragedia i żal za utraconym.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspołczuje bardzo, wiem co to jest i wiem, jak żal serce ściska gdy sie traci wszystko co ważne. Dobry program antiwirusowy to podstawa, ale... no nie zawsze pomaga.. Przesyłam serdecznie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń