"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 30 lipca 2016

Ulepimy dziś bałwana czyli mroźne zaproszenia urodzinowe

Co prawda za moim oknem deszcz zamiast śniegu 
a pora roku w mojej strefie klimatycznej to 
środek upalnego lata
ja od dwóch dni chodzę i podśpiewuję  ;-))) 
"Ulepimy dziś bałwana?? 
albo zrobimy coś innego??"
 ;-))) 

A to wszystko za sprawą zamówienia 
na zaproszenia urodzinowe 
z motywem Krainy Lodu 

Frozen, kraina lodu, zaproszenia urodzinowe, dla dziewczynki, dla dziecka , Anna i Elza

Ta bajka niewątpliwie podbiła serca dzieci
tych małych dzieci -
Julka i Ola szaleją na jej punkcie
A nawet tych trochę większych 
mam tu na myśli siebie ;-)))

Frozen, kraina lodu, zaproszenia urodzinowe, dla dziewczynki, dla dziecka , Anna i Elza

Zaproszenia urodzinowe z Elzą i Anną 
powstały na bazie mroźnych papierów 
Królowa Śniegu z Galerii Papieru

Chłodny błękit przełamałam ciepłymi różami 
brokatowa wstążka i śnieżynki 
oraz cyrkonie sprawiają, że całość skrzy się i błyszczy  

Zaproszenia zgłaszam na wyzwania do:


Frozen, kraina lodu, zaproszenia urodzinowe, dla dziewczynki, dla dziecka , Anna i Elza

Lence życzę aby spełniły się jej dziecięce marzenia
aby goście przybyli tłumnie 
a zabawa była udana 

A Wam moi drodzy życzę 
odrobiny ochłody w te upalne dni 
Dziecięcej radości w poznawaniu świata 
i wytrwałości w zdobywaniu rzeczy o których marzycie ;-)))

6 komentarzy:

  1. uwielbiam Krainę Lodu! No..ciut ochłody by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bru, zamknęłaś na amen "Najpierw była cisza" ? Chciałam wejść, i pokazuje, że zamknięty, i że dla zaproszonych czytelników. Bardzo pozytywnie przez Ciebie wstrząśnięta :) bardzo bym chciała Wam towarzyszyć dalej, jeśli jest to możliwe :) Chciałam na maila napisać, ale nie znalazłam na blogu adresu. Jakby co, to podaję swój ewa.leszko@interia.pl ... a zaproszenia bardzobardzo ładne ! I w dodatku dodają ochłody w tę gorąc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie i dziecięco :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zaproszenia! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) dziekujemy za udzial w wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń