"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 14 lipca 2016

o tym jak zostałam... mamą

Już od jakiegoś czasu wspominam o tym, że w moim życiu wiele się zmieniło 
A tak naprawdę to zmieniło się wszystko

To był 13 marca... niedziela
Wczesne popołudnie, za oknem szaro 
Zima jeszcze nie odeszła na dobre 
ale wiosna dopiero nieśmiało stawiała pierwsze kroki. 

Denerwowałam się. 
Spoglądałam co chwilę na zegarek zastanawiając się czy to
na pewno dobry pomysł.

Pojawiły się...
Najpierw jedna potem druga
Niepewne, przestraszone, 
 z nadzieją i ciekawością w oczach

 Tamtego niedzielnego popołudnia zmienił się cały mój świat
Bez 9-ciu miesięcy oczekiwania, tycia, rozstępów na brzuchu
bez bolesnego porodu...
 zostałam mamą
a nawet więcej bo zostałam ciocią w roli mamy...

Długo zastanawiałam się jak Wam o tym napisać, 
jak w słowa ubrać ten huragan, który przetoczył się przez moje życie
który wywrócił wszystko do góry nogami 
i
sprawił, że wszystko wreszcie nabrało sensu 
że świat nabrał całkiem innego wymiaru 

Postanowiłam założyć drugiego bloga 
Bloga tylko dla Naszej Rodziny.

Właśnie o tym będzie ten blog
będzie o nas 
będzie o nich 
będzie o tym czego się razem uczymy 
będzie o naszych radościach i smutkach 
sukcesach i porażkach
Będzie o tym, że na początku była cisza 
a teraz jest
dobrze

Zapraszam Was Tutaj
Jest już pierwszy post, 
o tym jak i dlaczego
zostałam mamą ;-)))

 

30 komentarzy:

  1. Gratuluję ! I odwagi i rodzinki :) Bądźcie takie uśmiechnięte i radosne jak na tych zdjęciach przez cały czas :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przechodzimy negatywizm 3latki i oswajanie się przedszkolaka... ale uśmiechamy się... choćby przez łzy ;-)))

      Usuń
  2. Zdjęcia oddają znakomicie to co Ci w duszy gra
    Cudna jesteś
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Radości Wam życzę na każdy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam odwagę i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. To cudowna wiadomość💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne są :)) śliczne dzieciątka :) gratuluję serdecznie. Były Ci pisane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, jesteś cudowną osobą, wiem to nie od dziś :)
    Gdybyś się przemęczyła to ja chętnie przejmę... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam Cię za słowo ;-)))
      Podrzucimy na weekend i w końcu... znów się wyśpię ;-)))

      Usuń
  8. To jest najpiękniejsza rzecz, jaką można w życiu zrobić. Wzruszyłaś mnie, podziwiam Cię za podjęcie tej niełatwej przecież decyzji. Życzę by było jak najmniej trosk i trudnośći, Życzę spokoju i cierpliwości. I przede wszystkim ogromu miłości, która w trudnych chwilach będzie balsamem. ... Czytałam Cię wcześniej, podziwiałam Twoje prace, bez komentowania. Dziś nie sposób się nie odezwać :) Tak bardzo pozytywnie mną wstząsnęłaś :) Bru, jesteś wspaniała ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Ewuś... właśnie za to, że zdecydowałaś się odezwać...
      za dobre ciepłe słowa i za życzenia...
      Decyzja nie była łatwa, wciąż mam obawy ale nie wątpię, że to była słuszna decyzja... Obawiam się racze czy sprostam, czy będę potrafiła wymazać z ich pamięci złe wspomnienia :( i wlać w duszę prawdziwe bezpieczeństwo

      Usuń
  9. Niesamowite! :)... Podziwiam, gratuluję, niezmiernie się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu to wspaniałe wieści ! :-D
    Gratuluję cudownej rodzinki i życzę samych dobry dni razem :-) Pociechy i radości !
    Pięknie razem wyglądacie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zostałaś mamą to ja wiem, ale nie wiem, jak dwa blogi ogarniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam plan... serio.. mam plan ;-)))
      i będę się go trzymać ;-)))

      Usuń
  12. Bardzo pozytywna nowa oprawa bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mocno Ci Kasiu Gratuluję i Kibicuje, trzymam kciuki za Twoją NOWĄ rodzinę. Życzę Wam wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No rzesz kurde! Poryczałam się przez Ciebie! Moja Łucja ma w grudniu 4 latka... Nie wyobrażam sobie, co przeżywały te dziewczynki... Jest takie powiedzenie, że świata nie zmienisz. To nie prawda, bo świat tych dzieci zmieniłaś już na zawsze. I one Twój. Wierzę, że się Wam uda, że będziecie teraz razem, trzy przeciwko światu! Jakbyś miała jakieś wątpliwości dotyczące zdrowia, rozwoju, czegokolwiek, to pisz śmiało. Nie jestem jakimś ekspertem, popełniam błędy wychowawcze, ale w związku z tym, że nasze dzieciaczki są w takim samym wieku, to może będziemy sobie umiały wzajemnie pomóc. Jesteś niesamowita! Podziwiam Cię i szanuję za Twoją decyzję. Dzieci to najwspanialsze, co nas może w życiu spotkać!
    Pozdrawiam i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w nowej roli :) Podjęłaś bardzo odważną decyzję. Trzymam za Was kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Brujitko!!! Jesteś niesamowitą, młodą osóbką o wielkim serduszku. Od dłuższego czasu zaglądam do Ciebie, podziwiam nie tylko Twoje rękodzieło, podziwiam Ciebie jako młodego człowieka z Twoimi poglądami na życie, sposobem na życie, Twoja pasją bycia i życia, zachwytem, mądrością każdego dnia, Twoje pisane słowa. Jesteś odważną kobietą
    i życzę Ci dużo siły i zdrowia, radości i szczęścia, wszystkiego najlepszego dla TWOJEJ NOWEJ RODZINY . Trzymam kciuki. Będzie dobrze i cudownie. Zobaczysz. Aniołki czuwają nad takimi osobami jak TY. Pozdrawiam
    Będę zaglądać dalej i

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite:) Życzę dużo szczęścia, cierpliwości, czasu, natchnienia i samych dobrych dni:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu... zaproś mnie do tego drugiego bloga, bo chciałam wpaść na herbatkę, a tu zamknięte...

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń