"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 1 lipca 2016

książkodrapak

czyli czego się nie robi z miłości do...
kotów i książek 

koty, zabawki dla kota, nietypowe półki na książki, jak zorganizować czas kotu, Brujita, na zamówienie

Odkąd wymyśliłam sobie, że będę miała w domu pracownię
i  w tym celu przedzielę salon na pół
zrobiło się nagle ciasno dla moich kotowych
które dotychczas swoje królestwo miały pod oknem - teraz przynależnym do pracowni.

koty, zabawki dla kota, nietypowe półki na książki, jak zorganizować czas kotu, Brujita, na zamówienie

Pomijając oczywiście fakt, że mają swoje miejsce na narożniku, na łóżku, na moim fotelu, na krzesełku w kuchni i jeszcze kilku miejscach tymczasowych ;-)))  


koty, zabawki dla kota, nietypowe półki na książki, jak zorganizować czas kotu, Brujita, na zamówienie

Gdy do tego jeszcze wymyśliłam sobie, że 
do całkiem nowoczesnego wystroju salonu 
kompletnie nie pasują mi stare meble 
(za którymi babcia z dziadkiem 3 dni i 3 noce  w kolejce stali ;-D )

Salon stał się "iligancki" ale 
zabrakło w nim miejsca i dla kotów i dla moich ukochanych książek 

Byli oczywiście tacy co to zalecali oddanie książek 
ale ja znalazłam lepsze rozwiązanie ;-))) 

Połączyłam miłość do kotów i do książek i 
stworzyłam im jeden kąt
a w nim KSIĄŻKODRAPAK ;-))) 
który w trakcie powstawania  
testowała Venus 

koty, zabawki dla kota, nietypowe półki na książki, jak zorganizować czas kotu, Brujita, na zamówienie, sypialnia dla kotów

zgłaszając na bieżąco
uwagi i zalecając poprawki ;-)))

koty, zabawki dla kota, nietypowe półki na książki, jak zorganizować czas kotu, Brujita, na zamówienie

Wysoki na 2 metry  mieści 
3 posłania, plac zabaw i gonitwy 
a co najważniejsze jest w nim dość miejsca na książki 
i w całości wygląda tak ;-))) 

koty, zabawki dla kota, nietypowe półki na książki, jak zorganizować czas kotu, Brujita, na zamówienie
Powstał z płyt meblowych,
tuby po dywanie,
jednej deski niewiadomego pochodzenia,
dużej ilości śrub i sznurka
oraz pozostałości po starym drapaku Venus

koty, zabawki dla kota, nietypowe półki na książki, jak zorganizować czas kotu, Brujita, na zamówienie
Oczywiście posiadanie na własność książkodrapaka 
nie przeszkadza bynajmniej w tym aby 
zaniechać drzemek w innych miejscach
w innym towarzystwie 

koty, zabawki dla kota, nietypowe półki na książki, jak zorganizować czas kotu, Brujita, na zamówienie

zdjęcie Venus posyłam na wyzwanie do FotoGry  w Art Piaskownicy 


koty, zabawki dla kota, nietypowe półki na książki, jak zorganizować czas kotu, Brujita, na zamówienie

W moim życiu w ostatnim czasie zachodzi wiele zmian.
Zmienia się moje mieszkanie
zmienia się moje życie 
zmieniam się ja... 
Czas też na zmianę na blogu a w sumie do powrotu 
"do starego" 
Czuję się obco tutaj,
białe choć eleganckie i profesjonalne...
jest jakieś nie moje
i Was jakby mniej tutaj... 
i tematów "o życiu, kotach i w ogóle" jakoś mniej

Tak więc...
na dobry początek lipca - wracamy do starego ;-))) 
będą kartki rzecz jasna ale  i prywata 
i znów wrócą kolory ;-))) 

A tymczasem życzę Wam radosnego, słonecznego 
i kolorowego weekendu 
Ja jutro będę warsztatować we Wrocławiu
Z kim się spotkam?? Kto się wybiera na 12 już  DWC??

koty, zabawki dla kota, nietypowe półki na książki, jak zorganizować czas kotu, Brujita, na zamówienie

31 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł i widzę ,
    że jedno drugiemu nie przeszkadza, a wręcz uzupełnia się :-)
    Głaski dla kotków !
    Wszędzie jakoś zrobiło się nas mniej...
    Pewnie niektórzy nie mają czasu, mnie też przez dobry rok nie było...
    Z powodu kotów i mojej choroby...
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu jak zawsze przede wszystkim - ZDRÓWKA
      tak... zauważyłam, że 'stara' ekipa jakoś przysnęła, może straciła serce do pisania... ale coż poradzić, że tęsknię za moimi wirtualnymi przyjaciółmi ;-)))

      Usuń
    2. Dziękuję :-)
      Sama się zastanawiam, czy nie odejść z blogosfery,
      bo rzeczywistość albo skrzeczy albo zmiany :-)))
      Pozdrawiam weekendowo!

      Usuń
    3. Krysiu... nie myśl nswet o tym... pusto tu będzie bez Ciebie :-*

      Usuń
  2. Rewelacyjny pomysł kącika dla Twoich Milusińskich :-) Gratuluję pomysłu i zapału :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią... czego się nie robi z miłości ;-)))
      A tak na serio ułatwiło nam to wszystkim życie

      Usuń
  3. Fantastyczne rozwiązanie znalazłaś. Świetnie wszystko połączyłaś:) widać kotki zadowolone:)
    Masz rację, na blogach jakby pusto się zrobiło. Chyba się spełnia to, o czym kiedyś gdzieś czytałam. Wszyscy się przenoszą na fb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama działam na fbale mam nadzieję, że jednak blogosfera nie zemrze... tutaj jest tak... kameralnie, prywatnie... jak na kawie u koleżanki. FB yo jednak bar szybkiej obsługi ;-)))

      Usuń
    2. Ja też tak uważam. A fb do dziś do końca nie ogarniam:) zdecydowanie wolę blogi, choć już zaczyna mnie i to zniechęcać.

      Usuń
  4. Świetnie to wygląda :)... Pozdrawiam ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Abi ;-))) nie uwierzysz ale pisząc tego posta myślałam o Tobie u Twoim pytaniu "a gdzie zdjęcia kotow?"

      Usuń
    2. :D :D :D... super, że je dałaś :)...

      Usuń
    3. Wracasz do blogosfery??

      Usuń
    4. Jestem od dawna :)... lb-poprostu.blogspot.com, lb-poezja.blogspot.com i lb-fotografia.blogspot.com :) Zapraszam!

      Usuń
  5. Kochana, masz wspaniałą gromadkę cudownych kociaków. Bardzo pomysłowo urządziłaś dla nich duży "kącik". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Moją pasją od zawsze była dekoracja wnętrz a to taka namiastka tego ;-)))

      Usuń
  6. Drapak mi zaimponował! I kociska wyraźnie go polubiły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie od razu... ale teraz szaleje na nim cała 3ka

      Usuń
  7. Czytam Cię czytam, gorzej pewnie z komentowaniem, bo to czas,no i żeby byle czego nie napisać, ale jak zawsze podziwiam Twoje pomysły i zapal, bo od razu więcej mi się chce, koty jak zawsze cudne a pierwsze zdjęcie najlepsze :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh ten czas... wszystkim nam go mniej i mniej :(
      sama też niewiele piszesz... a szkoda bo pusto tak jakoś bez Ciebie

      Usuń
    2. napisałam wczoraj, niebawem znowu napisze bo u nas ciągle coś nowego się dzieje:)

      Usuń
  8. pomysł idealny tym bardziej że widać że trafiony w 100%

    pozdrawiam

    p.s. daj znaka co z niedzielą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Brujitko , fantastyczne rozwiązanie wysokopiennej biblioteczki-drapaczka ;-)) Już myślałam że kotki mają drapać książki , ale widzę że te zostaną oszczędzone ;-P
    Zdjęcia piękne !
    Wiesz ja też wolę blogosferę od FB z tych samych powodów co Ty ;-)
    Jednak ostatnio bardziej skupiam się na życiu w realu , więc wpisów mniej i udzielam się mniej ...
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam... pewnie urządzanie nowego mieszkanka tak Cię pochłania ;-)))
      Pięknie tam u Ciebie... a ja nawet za niedługo będę w Twoich okolicach... ;-)))

      Usuń
    2. Urządzone już dawno zakończone ;-))
      Na razie wolę życie w relu , tym bardziej że muszę podreperować zdrówko , co mi przez te remonty i przeprowadzki siadło :/
      Jak będziesz blisko to może wpadniesz do nas ? ;-)

      Usuń
  10. Wspaniały wymysliłas ten drapak z książkami :-)
    Cieszę się też ze będzie u Ciebie trochę więcej o kotkach ....
    Mi trochę smutno ze nasza blogosfera trochę zanika.
    Tez miałam przerwę i trudno się teraz odnalesc.
    Wypala się człowiek, zaczyna brakować tematów .... mam wrażenie ze opowiedziałam już wszystko, ze już to nikogo nie interesuje.
    Z drugiej strony piszemy w zasadzie dla siebie, a wrzucane zdjęcia zostaną tu na zawsze.
    Pozdrawiam serdecznie i wymiziaj koteczki ode mnie mooocno :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękujemy za udział AP - zdjęcia kotów rewelacja :)
    Venus słodka :)
    A drapak z książkami uważam za hit :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia kotków przesłodkie (a już szczególnie to z białą małpką:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł. Dobrze, że koty zaakceptowały nowy wystrój i stosowne dla nich miejsca. Z kotami bywa tak, że często igorują przygotowane specjalnie dla nich, wymyślne, wygodne i wymuskane posłania i przedkładają np. spanie w kartonowym pudle po nowo zakupionych butach i żadna siła ich z pudła nie przegoni dopóki się takowe nie rozpadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje koty byłyby zachwycone, szczególnie koteła, bo nic tak nie uwielbia, jak poleżeć na książkach... nie licząc leżenia na kaloryferze... kanapie...moich kolanach (wczoraj się awanturowała, że nie idę na kanapę służyć jej za leżankę)...w pudełkach wszelakich :)
    Zajrzałam tu z AP i utknęłam :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń