"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 26 czerwca 2016

urodzinowy exploding box

"– Jaki dziś dzień? – zapytał Puchatek.
– Dziś – odpowiedział Prosiaczek.
 Na to Puchatek:
– To mój ulubiony dzień."

bajka samoloty, pudełeczko na urodziny, prezent dla chłopca, pomysł na prezent, na roczek

Dziś to także mój ulubiony dzień
Dziś to zdecydowanie wyjątkowy dzień
Dziś może zdarzyć się wszystko...
Dziś może być wspaniała przygodą
ale najważniejsze w tym dniu jest to, 
że dzisiaj urodziny obchodzi Krzyś 

bajka samoloty, pudełeczko na urodziny, prezent dla chłopca, pomysł na prezent, na roczek

Piękny stempelek to dzieło Judi Judyty
jej zdolności zadziwiają mnie wciąż i niezmiennie
bajka samoloty, pudełeczko na urodziny, prezent dla chłopca, pomysł na prezent, na roczek

Krzyś kończy roczek -
 poważna sprawa ;-)))
z tej też okazji powstał
urodzinowy exploding box

Motywem przewodnim są bohaterowie 
bajki samoloty 
Dusty, Kapitan Woland i  El Chupacabra

bajka samoloty, pudełeczko na urodziny, prezent dla chłopca, pomysł na prezent, na roczek

Przyznam, że bajkę oglądałam po raz pierwszy 
dopiero przy okazji robienia tego exploding box
I choć samoloty kojarzą nam się z chłopcami
uważam, że to piękna bajka również dla dziewczynek 
ale też i dla dorosłych.

bajka samoloty, pudełeczko na urodziny, prezent dla chłopca, pomysł na prezent, na roczek

Opowiada o sile marzeń i przyjaźni. 
Mówi o tym, że każde marzenie może się spełnić - 
nawet te z pozoru nieosiągalne.
Trzeba tylko mocno wierzyć, mocno chcieć, 
nie zniechęcać się niepowodzeniami i opiniami innych. 
Trzeba ćwiczyć, walczyć, próbować 
i... 
mieć przyjaciół, którzy w tych marzeniach będą nas wpierać 
i wierzyć w nas.

bajka samoloty, pudełeczko na urodziny, prezent dla chłopca, pomysł na prezent, na roczek

Ja boxa posyłam na wyzwania do:


A Wam polecam obejrzenie bajki 
w końcu nie od dziś wiadomo, 
że najprawdziwsze prawdy ukryte są właśnie w bajkach  ;-)))

" – A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? – spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę.
 – Co wtedy?
– Nic wielkiego – zapewnił go Puchatek. – Posiedzę tu sobie i na ciebie poczekam. 
Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika."

6 komentarzy:

  1. Krzyś to takie ładne imię, bo moje dziecko też ma na imię Krzyś :-)
    Jaki maluszek, rok czasu tylko...
    Piękny urodzinowy exploding box, taki z samolotami to kojarzy mi się z dobrą przyszłością :-)
    Pozdrawiam niedzielnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. piękności wyczarowałaś :-))))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pudełko! Uwielbiam cytaty z Kubusia Puchatka :) Choć ten ostatni nie jest prawdziwy. Ludzie odchodzą, pomimo naszej miłości. Nie znikną tylko z naszych serc i wspomnień. Może to o to chodziło?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na BoxBlogu:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń