"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 8 czerwca 2016

Pamiątka Chrztu Świętego Asi

Serce tak ciche, jak wiatr z muszelki,
daj mi, o Panie - Boże mój wielki.
Daj mi też święte rączki i nóżki,
żeby trzymały się Twojej dróżki.

pamiątka chrztu świetego, dla dziewczynki, z okazji chrztu, prezent od matki chrzestnej, kartka z okazji chrztu

 Dziś pokażę Wam
Kartkę w pudełku, którą przygotowałam 

z okazji Chrztu Świętego Asi.

pamiątka chrztu świętego, dla dziewczynki, z okazji chrztu, prezent od matki chrzestnej, kartka z okazji chrztu, komplet na chrzest

Bardzo lubię tworzyć takie komplety
Są niezwykle eleganckie 
i dają dużo możliwości
A ponieważ lubię bogato obsypywać kwiatkami 
moje kartki to mogę poszaleć podwójnie ;-)))

pamiątka chrztu świętego, dla dziewczynki, z okazji chrztu, prezent od matki chrzestnej, kartka z okazji chrztu, komplet na chrzest, prezent dla chrześnicy, kartka w pudełku

Po raz kolejny użyłam wykrojników z przeszyciami, 
które są moją ostatnią wielką miłością 

pamiątka chrztu świętego, dla dziewczynki, z okazji chrztu, prezent od matki chrzestnej, kartka z okazji chrztu, komplet na chrzest, prezent od matki chrzestnej

Do tego ażurowa serwetka,
 digi-stempelek wykonany przez Kasię Coda Kowalską
oraz tekturka ze scrapińca 
i komplet kartka w pudełku
na Chrzest Asi gotowy

pamiątka chrztu świętego, dla dziewczynki, z okazji chrztu, prezent od matki chrzestnej, kartka z okazji chrztu, komplet na chrzest,

Komplet zgłaszam na wyzwanie do:

- Craftowy Ogródek

- Cherry Craft



- scrapek.pl



Życzę Wam jak zawsze pięknego, kolorowego dnia
Słońca, uśmiechu
i chwili relaksu ;-)))

11 komentarzy:

  1. Piekny jest ten komplet, taki delikatny i chwytający za serce :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna :)

    pamiętasz o mnie ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, taka stonowana, pomimo intensywnych kolorów.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny komplet :) Ciekawe zestawienie kolorystyczne :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny komplecik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplecik :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna pamiątka! Dziękuję za udział w wyzwaniu CO :)

    OdpowiedzUsuń
  8. urocza pamiątka :))))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale uroczy komplet! Śliczny!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń