"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 4 czerwca 2016

kartka ślubna - parawan

"Na wspólną radość, na chleb powszedni,  
na poranne otarcie oczu w blasku słonecznym,  
 na nieustające sobą zdziwienie, 
na gniew, krzywdę  i przebaczenie 
wybieram Ciebie." 
                                                                                                                                  Konstanty Ildefons Gałczyński 

kartka w pudełku, ślubny komplet, życzenia dla młodych z okazji ślubu, prezent na ślub, jak podarować pieniądze na ślub

Właśnie dziś,
w chwili kiedy piszę te słowa,
dwoje młodych ludzi
Ania i Marcin
przysięga sobie miłość na całe życie 

kartka w pudełku, ślubny komplet, życzenia dla młodych z okazji ślubu, prezent na ślub, jak podarować pieniądze na ślub

Całe życie...
choć przybędzie zmarszczek, 
choć on zapomni o rocznicy,
choć ona będzie miała złe dni,
choć odlecą motylki z brzucha,
choć przybędzie codziennych obowiązków...

kartka w pudełku, ślubny komplet, życzenia dla młodych z okazji ślubu, prezent na ślub, jak podarować pieniądze na ślub

Miłość to wcale nie uczucie jak się wszystkim wydaje.
Miłość to decyzja, 
decyzja, 
że pomimo tych wszystkich "choć"
będę przy Tobie.
Będę Cię znosić, wspierać,
będę się Tobą opiekować,
będę u Twego boku kiedy będziesz odnosić sukcesy 
ale będę też gdy świat będzie się walił
Miłość to decyzja
na całe życie ;-)))

kartka w pudełku, ślubny komplet, życzenia dla młodych z okazji ślubu, prezent na ślub, jak podarować pieniądze na ślub

Na ślub Moniki i Marcina 
wykonałam pierwszą w mojej twórczości 
kartkę składak typu parawan
Jest w niej kieszonka na pieniążki, 
miejsce na życzenia 
i dużo miejsca co ozdabiania 
co oczywiście skrzętnie wykorzystałam...

i tak oto 
wygląda ślubny komplet:
kartka parawan z pudełkiem
kartka w pudełku, ślubny komplet, życzenia dla młodych z okazji ślubu, prezent na ślub, jak podarować pieniądze na ślub

Mój ślubny komplet zgłaszam do:
- AltairArt - Koronkowy ślub

Przy okazji pochwalę się
(bo dopiero to odkryłam,)
 że zostałam wyróżniona w AltairArt 


ahhhh... 
czerwiec zaczął się dla mnie cudnie 
to już drugie wyróżnienie ;-)))

Życzę Wam radosnego weekendu,
i przesyłam dużo pozytywnej energii

8 komentarzy:

  1. Czy to na ślub pewnej Pani Prezesowej ? :)
    tak czy siak- bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki super banerek - logo Brujitko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet. Dziękuję za udział w koronkowym wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna forma kartki, całość bardzo elegancka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział i życzę powodzenia w wyzwaniu Koronkowy Ślub/Pierwsza Komunia na blogu AltairArt - KWioletta

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw :0 Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń