"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 1 czerwca 2016

Mam tę moc

"Moc mojej władzy lodem spada dziś na świat.
A duszę moją w mroźnych skrach ku górze niesie wiatr.
I myśl powietrze tnie jak kryształowy miecz.
Nie zrobię kroku w tył,
nie spojrzę nigdy wstecz."

Frozen, krolowa śniegu, na urodziny dla dziewczynki, prezent

Skąd wziąć lodowe śnieżynki w czerwcu??
To przecież proste!!
Wystarczy mieć tę moc 
i umieć czarować w papierze - jak ja ;-)))

Kraina Lodu, Frozen, exploding box, pomysł na prezent dla dziewczynki,

Pewna młoda dama o imieniu Zuzia
obchodzi właśnie dziś 
swoje 7 urodziny. 
A ja po raz 3ci już miałam przyjemność tworzyć dla niej 
urodzinową niespodziankę. 

Poprzednie można zobaczyć
tu i tu  

Kraina Lodu, Frozen, exploding box, pomysł na prezent dla dziewczynki, urodziny, śnieżynki




W tym roku Babcia zamówiła dla niej 
urodzinowy exploding box 
a na pytanie co lubi Zuzia 
odpowiedziała
"Frozen" czyli 
Kraina Lodu

Kraina Lodu, Frozen, exploding box, pomysł na prezent dla dziewczynki, co na 7 urodziny dla dziewczynki

Brokatowy torcik 
błyszczące śnieżynki 
no i Elza oraz Anna 
a także Olaf i Krystof 

na urodziny, dla dziewczynki,Kraina Lodu, Frozen, exploding box, pomysł na prezent dla dziewczynki, na 7 urodziny dla wnuczki

dużo cierpliwości 
oraz zaklęte w papier życzenia 
aby solenizantka wyrosła na mądrą i odważną dziewczynkę
aby nigdy nie wątpiła w siebie i miłość,
najbliższych 
aby jej dzieciństwo było pełne radości i dobra

i...
mroźny exploding box gotowy

Kraina Lodu, Frozen, exploding box, pomysł na prezent dla dziewczynki, prezent dla wnuczki, komunia



"Mam tę moc!
Mam tę moc!
Mój jest wiatr,
okiełznam śnieg.
Mam tę moc!
Mam tę moc!
I zamiast łez jest śmiech!
Wreszcie ja,
zostawię ślad."


Dziś w Dniu Dziecka 
życzę Wam abyście odnaleźli w sobie 
i pielęgnowali dziecko. 
Abyście z dziecięcą ciekawością oglądali świat:
zachwycali się wschodem słońca,
śpiewem ptaków,
kroplami padającego deszczu
i mrozem malującym obrazy na szybach 

Magicznych snów 
i pięknego dnia jutro 

Kraina Lodu, Frozen, exploding box, pomysł na prezent dla dziewczynki,


Zgłaszam mój mroźny exploding box na wyzwania








16 komentarzy:

  1. Na te upały w sam raz wyzwanie :-)))
    A exploding box piękny...

    OdpowiedzUsuń
  2. No masz moc, nie da się ukryć, zresztą po co?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fabulous Box Card. Thanks for joining us for our Birthday Celebrations Polkadoodles Challenge

    Karon DT, Polkadoodles

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł i piękne wykonanie, Zuzia była zachwycona, serio! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stunning creation thanks for joining the birthday celebrations fun over at Polkadoodles and good luck. Anita (DT) http://www.polkadoodle.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow what a stunner. Any little girl would be absolutely thrilled to receive this.

    Thanks for sharing in our 'add a doily' challenge.

    Lin
    Dream Valley

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, prawdziwie lodowe pudełko:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne, dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności! Dziękuję za udział w wyzwaniu DM! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne jest to mroźne pudełeczko!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu BoxBlog.

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń