"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 18 maja 2016

Zapraszam Cię na...

sesję fotograficzną ;-)))

Stali bywalcy wiedzą, że zanim zakochałam się w moich papierkach 
moją wielką miłością i pasją był modeling
Kilka moich sesji można obejrzeć nawet tutaj na blogu
To taki trudny moment gdy trzeba wybierać pomiędzy jedną miłością a drugą 
Papier był jednak tak podstępny iż nawet nie zauważyłam 
kiedy zawładnął zarówno moim sercem jak i czasem
Jednak stara miłość nie rdzewieje 

Czasami jeszcze udaje mi się stanąć przed obiektywem 
Powiem Wam w sekrecie, że to wspaniałe uczucie 
i... ciężka praca ;-))) 

Dziś jednak nie będzie zdjęć z sesji 
tylko zaproszenia jakie wykonałam 
dla pewnego zaprzyjaźnionego fotografa ;-)))
Wykonałam 25wzorów 
ale dziś pokażę Wam tylko 3 ;-))) 


voucher  na sesję zdjęciową, zaproszenia, fotografia, dla fotografów

nr 1 
Kolorowy i radosny 
na bazie z Rapakivi 

voucher  na sesję zdjęciową, zaproszenia, fotografia, dla fotografów

nr 2
delikatne 
czerwienie połączone z szarością
z grafiką od Janet 

voucher  na sesję zdjęciową, zaproszenia, fotografia, dla fotografów, kartka retro, craflove, studio 75

nr 3
romantycznie ale z odrobiną humoru
utrzymane w stylu retro
na cudnych papierkach Craftlove

voucher  na sesję zdjęciową, zaproszenia, fotografia, dla fotografów, kartka retro,studio 75, craftlove

z tagami 
i tak jak lubię - warstwowo ;-))) 

voucher  na sesję zdjęciową, zaproszenia, fotografia, dla fotografów, kartka retro, craftlov, studio75

Zimna Zośka zasiała chłód
jakoś tak szaro i zimno za moimi oknami...
więc ja przesyłam Wam garść słonecznych pozdrowień
moc pozytywnej, gorącej energii
i życzę cudnego i radosnego dnia

8 komentarzy:

  1. Śliczne:) Najbardziej mi się podoba drugie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdzie sie ktos komu spodoba się pierwsze ;-)))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A mnie ostatnia ale dobrze, że gusta są różne... znaczy, że zawsze komuś sie spodoba ;-)))

      Usuń
  3. Wspaniałe kartki! Osobiście najbardziej podoba mi się ta środkowa. Super, że teraz nawet takie zaproszenia są wyjątkowe, a nie ot tak wydrukowane.
    Co do tortu to bardzo Ci dziękuję za propozycję z tymi szablonami. Ale nie wiem, czy dałabym radę... Myślisz, że mi się uda zrobić takie cudo?
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ba... pewnie, że Ci się uda!! Kobieto toc Ty zdolna bestyja jesteś ;-)))

      Usuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń