"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 16 maja 2016

Tort z papieru czyli niepowtarzalny prezent ślubny dla Martyny i Marcina

"Jeżeli Ty będziesz żył 100 lat to ja chcę żyć 100 lat minus jeden dzień,
 żebym nigdy nie musiał żyć bez Ciebie"

papierowy tort, pomysł na prezent na wesele, tort z różami, jak zapakować prezent na wesele, inspiracje weselne

Dziś będzie na słodko
Dziś będzie elegancko i romantycznie 
Dziś chciałam Wam pokazać torcik ślubny 
zrobiony z papieru 
z okazji ślubu Martyny i Marcina
kartka ślubna, papierowy tort, pomysł na prezent na wesele, tort z różami, jak zapakować prezent na wesele, inspiracje weselne

Do uroczystości nie zostało dużo czasu ;-)))
Młodzi na pewno mocno zestresowani 
ale ich mama trzyma rękę na pulsie... 
Prezent dla dzieci zamówiła dużo wcześniej
a ja do tortu przygotowałam dodatkowo delikatną karteczkę
i tak oto prezentuje się całość

papierowy tort, pomysł na prezent na wesele, tort z różami, jak zapakować prezent na wesele, inspiracje weselne, kartka na ślub

Całkiem przez przypadek okazało się iż udało mi się trafić
w ulubione kolory Martyny
a tak naprawdę to chciałam po prostu aby było
romantycznie ale radośnie

Bo tego życzę młodym na nowej drodze życia

Aby ich miłość rozkwitała każdego dni na nowo
jak wiosenna łąka
Aby ich życie było barwne i radosne
pomimo codziennych trudności jakie będą się zapewne pojawiać
Aby dążyli do wspólnych celów
choć może nie zawsze trzymając się za ręce...
Aby dostrzegali piękno w kolorach i prostocie
dnia codziennego
papierowy tort, pomysł na prezent na wesele, tort z różami, jak zapakować prezent na wesele, inspiracje weselne, kartka na ślub




Na dzisiaj to już wszystko 
Mam dla Was jeszcze bajkę ;-)))
o uczuciach ;-)))

Dawno, dawno temu, na oceanie istniała wyspa, którą zamieszkiwały emocje, uczucia
oraz ludzkie cechy - takie jak:
dobry humor, smutek, mądrość, duma;
a wszystkich razem łączyła miłość.
Pewnego dnia mieszkańcy wyspy dowiedzieli się, że niedługo wyspa zatonie.
Przygotowali swoje statki do wypłynięcia w morze, aby na zawsze opuścić wyspę.
Tylko miłość postanowiła poczekać do ostatniej chwili.
Gdy pozostał jedynie maleńki skrawek lądu
- miłość poprosiła o pomoc.
Pierwsze podpłynęło bogactwo na swoim luksusowym jachcie. Miłość zapytała:
- Bogactwo, czy możesz mnie uratować ?
Niestety nie. Pokład mam pełen złota, srebra i innych kosztowności.
Nie ma tam już miejsca dla ciebie. - Odpowiedziało Bogactwo.
Druga podpłynęła Duma swoim ogromnym czteromasztowcem.
- Dumo, zabierz mnie ze sobą ! - poprosiła Miłość.
Niestety nie mogę cię wziąć!
Na moim statku wszystko jest uporządkowane,
a ty mogłabyś mi to popsuć... - odpowiedziała Duma i z dumą podniosła piękne żagle.
Na zbutwiałej łódce podpłynął Smutek.
- Smutku, zabierz mnie ze sobą ! - poprosiła Miłość,
Och, Miłość, ja jestem tak strasznie smutny, że chcę pozostać sam.
- Odrzekł Smutek i smutnie powiosłował w dal.
Dobry humor przepłynął obok Miłości nie zauważając jej, bo był tak rozbawiony,
że nie usłyszał nawet wołania o pomoc.
Wydawało się, że Miłość zginie na zawsze w głębiach oceanu...
Nagle Miłość usłyszała:
- Chodź! Zabiorę cię ze sobą ! - powiedział nieznajomy starzec.
Miłość była tak szczęśliwa i wdzięczna za uratowanie życia,
że zapomniała zapytać kim jest jej wybawca.
Miłość bardzo chciała się dowiedzieć kim jest ten tajemniczy starzec.
Zwróciła się o poradę do Wiedzy.
- Powiedz mi proszę, kto mnie uratował ?
- To był Czas. - Odpowiedziała Wiedza.
- Czas ? - zdziwiła się Miłość. - Dlaczego Czas mi pomógł ?
- Tylko Czas rozumie, jak ważnym uczuciem w życiu każdego człowieka jest Miłość.
- Odrzekła Wiedza.

papierowy tort, pomysł na prezent na wesele, tort z różami, jak zapakować prezent na wesele, inspiracje weselne, kartka na ślub

Życzę Wam pięknego, radosnego tygodnia
Słońca i optymizmu
 a ja...
wracam do biurka ;-)))




29 komentarzy:

  1. Bru, zdjęcia nie oddają urody tortu. W rzeczywistości jest piękniejszy! Subtelny i wysmakowany. Bardzo Ci dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia nigdy nie oddają tego jak naprawdę wyglądają moje papierowe dzieła ;-)))
    Cieszę się ogromnie, że Ci się podoba i polecam się na przyszłość

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecenie przyjęte:) Będę Ci robić publicity - nie tyle ja, co Twój torcik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo - przyda się ;-)))

      Usuń
  4. Ale fajny, bardzo apetyczny, zeżarłabym ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Mogłabyś sie zabawić bólu żołądka ;-))) ale nieskromnie przyznam, że mnie się udał ;-)))

      Usuń
  5. Słodziutki, fajne wesołe kolorki. Wykonane z wielką starannością. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam tworzyc torty a ten... był wyjątkowy ;-)))

      Usuń
  6. Piękny tort, nie myślałam ,że takie rzeczy też można robić :-)
    Piękna opowieść, jak w życiu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko z papieru można wyczarować prawdziwe cuda. Mam nadzieję zaskoczyć Cię jeszcze kilka razy ;-)))

      Usuń
  7. Jest pięknie :) Dziękuję za kolejną cudowną pracę na wyzwanie Papelii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ostatnią... nie ostatnią ;-)))

      Usuń
    2. Nie ostatnią... nie ostatnią ;-)))

      Usuń
  8. Wspaniały tort! Na pewno będzie niesamowitą pamiątką :) Moja siostra niedługo ma ślub, więc może pomyślę o czymś podobnym dla niej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś chciała moge wyciąć Ci szablony ;-)))

      Usuń
  9. piękna przypowieść....
    a kot jak to kot zawsze musi spać na papierach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra... ale dlaczego na moich?? ;-)))

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dla Was też taki zrobię ;)

      Usuń
    2. Dla Was też taki zrobię ;)

      Usuń
  11. Bardzo dziękujemy za wspólne świętowanie 1000 wyświetleń naszego bloga, przesympatyczne życzenia, piękne toasty. Zapraszamy do głosowania na najciekawszą, najlepszą, najbardziej trafną interpretację nazwy. Bemol narobił trochę zamieszania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świętować z przyjaciółmi ich sukcesy... przecież to sama radość ;-)))

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  12. Ciekawa praca.
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Lemonade.
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowity tort! Dziękujemy za dołączenie do wyzwania na scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sympatyczne kolory. Dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for joining us at Scrapki-Wyzwaniowo Challenge!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweet and cute project!) Thank you for playing along with us at scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń