"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 6 maja 2016

Ślubny exploding box w czerwieni

prezent na ślub, jak wręczyć pieniążki na ślub, pomysł na prezent ślubny, exploding box, galeria papieru inspiracje

Czerwień - kolor miłości...

Nie zawsze się z tym zgadzam ale 
gdy siedziałam wczoraj przy biurku 
i zastanawiałam się jaki kolor wybrać aby zrobić 
elegancki ślubny exploding box 
czerwony wydał mi się idealny 

prezent na ślub, jak wręczyć pieniążki na ślub, pomysł na prezent ślubny, exploding box, galeria papieru inspiracje

W sam raz do tego projektu przypasował mi zakupiony dawno temu 
Chot&Cold z Rapakivi

prezent na ślub, jak wręczyć pieniążki na ślub, pomysł na prezent ślubny, exploding box, galeria papieru inspiracje

Gipsowe zakochane Aniołki 
są mojej produkcji 
otoczone różyczkami 
wyglądają uroczo

prezent na ślub, jak wręczyć pieniążki na ślub, pomysł na prezent ślubny, exploding box, galeria papieru inspiracje

Exploding box ma wymiary 10cm x 10cm 
co stwarza odpowiednią przestrzeń 
do eleganckiej kompozycji 

prezent na ślub, jak wręczyć pieniążki na ślub, pomysł na prezent ślubny, exploding box, galeria papieru inspiracje, Hot&Cold Rapakivi

W tym wypadku to serce z obrączkami, 
para gołąbków
oraz życzenia od rodziców 

prezent na ślub, jak wręczyć pieniążki na ślub, pomysł na prezent ślubny, exploding box, galeria papieru inspiracje, Hot&cold Rapakivi

Zamówienie było expresowe 
miałam na zrobienie go zaledwie jedną noc 
Gips jeszcze sechł kiedy przekazywałam box 
w ręce nowej właścicielki 
 ale wyraz zachwytu w jej oczach wart był 
niewyspania ;-)))
prezent na ślub, jak wręczyć pieniążki na ślub, pomysł na prezent ślubny, exploding box, galeria papieru inspiracje, Hot&Cold Rapakivi,

.. Ty i ja spośród tysięcy
Mocno trzymamy się za ręce.
Niezwykły dzień, doniosła chwila
I szept nieśmiały: miły... miła...
Odtąd już razem zawsze i wszędzie
Tak miało być i tak niech będzie...
                                                                     B. Leśmian




 "Kochaj tak, jakby Cię nigdy nikt nie zranił,
A tańcz tak, jakby nikt nie patrzył.
Śmiej się tak, jak tylko dzieci śmieją się.
Żyj tak, jakby tu było niebo.

Na ziemi jest o niebo lepiej,
I każdy cud zwykły jest
Codziennie zdarza się.
Na ziemi jest o niebo lepiej,
Dziękować nigdy nie przestanę,
Że życie jest
Dobrze, że jesteś.

Nie jest tak, że niepotrzebnie tutaj jesteś 
Nie jest tak, że to nieważne jaki. 
Dobrze wiem-nieprzypadkowo dziś to słyszysz 
 Dobrze wiem-nigdy nie było tu takiego jak Ty! 

Będą chwile zwątpień-jak cień
W cieniu tym wypocznij i wiedz, że ta niepewność
Może dobra być, jak chleb…
Jeśli o tym wiesz…"
                                                        Mietek Szcześniak

9 komentarzy:

  1. Kasiu, to jest piekne, a wiecej nie mogę nic powiedziec, bo zabraklo mi słów i zaparło dech w piersiach ......:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ta czerwień ślubna wygląda, kto by pomyślał :-)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. strojne i w kolorze miłości, jak na ślubne przystało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna ciekawa praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Lemonade.
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgoeus box! Love the details! Thank you for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bogate pudełeczko! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Scrapki-Wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnóstwo sympatycznych detali :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for joining us at Scrapki-Wyzwaniowo Challenge!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing! Thank you for playing at Scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń