"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 25 maja 2016

marchewkowe podziękowania

 "Marchewkowe pole rośnie wokół mnie
W marchewkowym polu jak warzywo tkwię
Głową na dół zakopany niczym struś
Chcesz mnie spotkać, głowę obok w ziemię wpuść

Wszystko się może zdarzyć
Wszystko się może zdarzyć

Marchewkowe o ogrodzie miewam sny
W marchewkowym stanie jest najlepiej mi
Rosnę sobie dołem głowa górą nać
Kto mi powie co się jeszcze może stać"

                                                                    Lady Pank

podziękowanie, kartka, scrap, handmade, prezent dla lekarza, podziękowania dla nauczyciela

Dzisiejsza kartka powstała jako podziękowanie dla Pani Doktor
Ponieważ miałam dowolność doboru kolorów i formy
uznałam, że będzie idealna 
na mój wielki powrót 
do cyklicznych kolorków 

podziękowanie, kartka, scrap, handmade, prezent dla lekarza, podziękowania dla nauczyciela, scrapbooking, inspiracje, paczwork

Mocno ukwiecona 
na paczworku w kolorze marchewki 
(z natką) ;-))) 
no i oczywiście z motylkami ;-)))
Zgłaszam ją na wyzwanie do Stampin Royalty



podziękowanie, kartka, scrap, handmade, prezent dla lekarza, podziękowania dla nauczyciela, scrapbooking, inspiracje, paczwork

Paczwork to mój ostatnio ulubiony motyw
testuję go w wielu wersjach kolorystycznych 
i za każdym razem jestem niezwykle zadowolona z efektu 

Ciekawa jestem jak Wam podoba się 
podziękowanie w kolorze marchewki

podziękowanie, kartka, scrap, handmade, prezent dla lekarza, podziękowania dla nauczyciela, scrapbooking, inspiracje, paczwork

 Danusiu i Moje Drogie Kolorystki 
cieszę się ogromnie, że znów mogę się z Wami bawić.
Tęskniło mi się
więc teraz zmykam aby poodwiedzać Wasze
blogowe zakamarki ;-))) 

Życzę Wszystkim radosnego świętowania 
i słonecznego długiego weekendu


24 komentarze:

  1. Piekna kartka. Jak ja Wam zazdroszczę umiejętności tworzenia tak cudnych kartek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie abyś i Ty takie tworzyła :)

      Usuń
  2. Śliczna kartka. Pięknie wygląda w tych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka w bardzo ciepłych kolorach. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był zamiar... ciepło i serdecznie ;-)))

      Usuń
  4. najbardziej urocze podziękowania, jakie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna ta kartką, patrze i podziwiam, że Ty w sumie same cudeńka tworzysz :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę -dziękuję ;-)))

      Usuń
  6. kolorystyka mi się podoba, jak i cała kartka zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To następnym razem Ty taką dostaniesz ;)

      Usuń
  7. Kolor marchewkowy z delikatną zielenią jest mimo wszystko pięknym zestawieniem. Podziwiam kartkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne podziękowanie w kolorze marchewki:)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna karteczka-Pani Doktor na bank będzie zadowolona:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Patchwork na karteczce to bardzo ciekawe rozwiązanie. Super się prezentuje. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie :) Patchworkowe karteczki mają swój urok i własną "duszę". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa i śliczna karteczka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu piękna. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super,że znów jesteś z nami .
    Karteczka wysza ślicznie ,pięknie ją ukwieciłaś .
    Zapraszam na nowy kolorek ,już się pojawił niedawno ,może kolorek też Ci podpasuje .
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna jest ta kartka, te kwiaty robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna i bardzo wesoła karteczka pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń