"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 27 maja 2016

Komunia Święta Oskara

"Kiedyś, o Jezu, chodził po świecie
Brałeś dziateczki w objęcia swe.
Patrz, tu przed Tobą stoi Twe dziecię
Do Serca Twego przytul i mnie"
Kiedyś o Jezu, chodził po świecie, Brałeś dziateczki w objęcia Swe, Patrz, tu przed Tobą stoi Twe dziecię: Do serca Twego przytul i mnie.

Zobacz więcej na: http://piosenkireligijne.pl/kiedys-o-jezu-chodzil-po-swiecie/

Kiedyś o Jezu, chodził po świecie, Brałeś dziateczki w objęcia Swe, Patrz, tu przed Tobą stoi Twe dziecię: Do serca Twego przytul i mnie.

Zobacz więcej na: http://piosenkireligijne.pl/kiedys-o-jezu-chodzil-po-swiecie/
Kiedyś o Jezu, chodził po świecie, Brałeś dziateczki w objęcia Swe, Patrz, tu przed Tobą stoi Twe dziecię: Do serca Twego przytul i mnie.

Zobacz więcej na: http://piosenkireligijne.pl/kiedys-o-jezu-chodzil-po-swiecie/
Kiedyś o Jezu, chodził po świecie, Brałeś dziateczki w objęcia Swe, Patrz, tu przed Tobą stoi Twe dziecię: Do serca Twego przytul i mnie.

Zobacz więcej na: http://piosenkireligijne.pl/kiedys-o-jezu-chodzil-po-swiecie/
Kiedyś o Jezu, chodził po świecie, Brałeś dziateczki w objęcia Swe, Patrz, tu przed Tobą stoi Twe dziecię: Do serca Twego przytul i mnie.

Zobacz więcej na: http://piosenkireligijne.pl/kiedys-o-jezu-chodzil-po-swiecie/
exploding box, kartka warstwowa, pamiątka komunii dla chłopca, kartka na rocznicę komunii, UHK Gallery inspiracje, kartka komunijna z tekturką

To było jedno z tych zleceń,
które wywołują we mnie
nutkę niepewności

exploding box, jaki prezent na komunię, dla chłopca, kartka warstwowa, pamiątka komunii dla chłopca, kartka na rocznicę komunii, UHK Gallery inspiracje, kartka komunijna z tekturką

Temat - komunia - łatwe
przeznaczenie - dla chłopca - żaden problem
kształt - exploding box - uwielbiam

Skąd więc niepewność??

exploding box, jaki prezent na komunię, dla chłopca, kartka warstwowa, pamiątka komunii dla chłopca, kartka na rocznicę komunii, UHK Gallery inspiracje, kartka komunijna z tekturką

Niepewność gdyż dla jednego chłopca
 miałam stworzyć aż 3 pamiątki I Komunii Świętej
3 niepowtarzalne i wyjątkowe prace
o tej samej tematyce dla jednej osoby
to jednak jest wyzwanie ;-)))

exploding box, jaki prezent na komunię, dla chłopca, kartka warstwowa, pamiątka komunii dla chłopca, kartka na rocznicę komunii, UHK Gallery inspiracje, kartka komunijna z tekturką

 Najpierw zabrałam się za komunijny exploding box
który zamówiła babcia dla swojego wnusia
Użyłam grafiki od Alicji Malon
oraz sama zrobiłam miniaturkę różańca
i całość prezentuje się tak:

exploding box, jaki prezent na komunię, dla chłopca, kartka warstwowa, pamiątka komunii dla chłopca, kartka na rocznicę komunii, UHK Gallery inspiracje, kartka komunijna z tekturką

Następnie zabrałam się za kartki

Pierwsza to połączenie Wyspy Motyli i Małych Odkrywców
 Magicznej Kartki

I Komunia Święta, kartka warstwowa, pamiątka komunii dla chłopca, kartka na rocznicę komunii, UHK Gallery inspiracje, kartka komunijna z tekturką

Druga powstała z połączenia
UHK Gallery z papierami przywiezionymi z Holandii
Delikatna i elegancka
i przyznaję iż zaskoczyłam nią samą siebie
Minimalistyczna ale
baaardzo mi się podoba ;-)))

kartka warstwowa, pamiątka komunii dla chłopca, kartka na rocznicę komunii, UHK Gallery inspiracje, kartka komunijna z tekturką

A jak Wam podobają się 
Pamiątki z okazji I Komunii Świętej Oskara??

exploding box, jaki prezent na komunię, dla chłopca, kartka warstwowa, pamiątka komunii dla chłopca, kartka na rocznicę komunii, UHK Gallery inspiracje, kartka komunijna z tekturką
"Kto by u siebie dziecię przyjmował,
Rzekłeś, że wtenczas przyjmuje Cię.
Dzięki Ci, Jezu, żeś nas miłował,
Za to Cię kochać na wieki chcę. "

Życzę Wami dobrego dnia 
i radosnego, słonecznego weekendu 
Kiedyś o Jezu, chodził po świecie, Brałeś dziateczki w objęcia Swe, Patrz, tu przed Tobą stoi Twe dziecię: Do serca Twego przytul i mnie.

Zobacz więcej na: http://piosenkireligijne.pl/kiedys-o-jezu-chodzil-po-swieci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń