"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 14 maja 2016

Chwila przerwy


 Chwila przerwy...
 od biurka, od pracy, od kartek
od sprzątania, martwienia się, planowania...
Chwila przerwy... 

Musiałam 
pomimo tego, że w kolejce czekają kolejne zmówienia...
pomimo tego, że trzeba umyć naczynia i powiesić pranie... 
pomimo tego, że na podłodze wielka plama po rozlanej kawie...
Musiałam

Długi prysznic, makijaż, sukienka...
spacer, kawa w kafejce...
cisza, czas i... spokój we mnie...


Kocham moją pracownię, moją pracę
Uwielbiam tworzyć, robić kartki, 
obmyślać nowe wzory... 

ale po 7 dniach pracy od 6 rano do późnej nocy 
po niedospanych nocach 
i dniach gdy słońce oglądałam tylko przez okno 
potrzebowałam odetchnąć, nic nie robić, 
nie myśleć  
Beata Pawlikowska
Takie dni są potrzebne... 
żeby nabrać dystansu, 
żeby odświeżyć myśli, 
żeby znaleźć siłę do uśmiechu
żeby dostrzec, że nadeszła wiosna,
żeby posłuchać samej siebie
...
żeby nie zwariować ;-)))


"Życie płynie życie się nie zatrzyma
Tylko Ty decydujesz jaki będzie finał
Jaki będzie finał
Świat nie będzie litował się nad tobą
Tylko Ty decydujesz czy z podniesioną głową
Czy z podniesioną głową
 
Czasem myślisz że mogło być inaczej
Tylko Ty decydujesz o sile swoich marzeń
O sile swoich marzeń
Czasem już brak Ci tchu gdy biegniesz przed siebie
Tylko Ty decydujesz kto jest obok Ciebie
Kto jest obok Ciebie

Myśl pozytywnie życie jest piękne, życie jest piękne
Życie jest piękne, nawet jeśli tak nie uważasz
To Ty możesz sprawić by życie było piękne
By życie było piękne
 
Szczęścia złap ile możesz wypełnij swoje serce
Wypełnij swoje serce, wypełnij swoje serce
Potem zmieszaj je z miłością i weź je w swoje ręce
Daj innym jak najwięcej, daj innym jak najwięcej"

                                                                              tekst piosenki Życie jest piękne - Łzy


Nałapałam kolorów, słońca,
radości, dystansu...
Nazbierałam wielki bukiet 
optymizmu, siły, wiary
cierpliwości
a teraz posyłam go Wam...

Zróbcie sobie przerwę - urlop
od wszystkiego...
Wyjdźcie na spacer, spotkajcie się z bliskimi, 
posiedźcie na łące, 
poobserwujcie chmury... 

Uwierzcie mi - nic się nie stanie 
jeśli rodzina zamiast obiadu zje kanapki na trawie
naczynia - nawet brudne - i tak nie uciekną ze zlewu,

 Nic się nie stanie 
jeśli przez jeden dzień porozpieszczacie siebie
Taka chwila przerwy 
potrzebna jest każdemu  


"E, nie traktować wszystkiego zbyt poważnie. Jezu, po co?
Jesteśmy tu na  jakiś czas, jak mawiała moja ukochana poetka Szymborska.
Któregoś dnia szlag nas trafi, to po co tak traktować poważnie wszystko.
Jest coś ważniejszego od życia – dystans do życia."

                                                                                    Fragment wywiadu z Marią Czubaszek




Zdjęcie drogi zgłaszam do Art - Piaskownicy
do foto gry "Spacer"


16 komentarzy:

  1. Piękny post i Ty w tym żółtym krajobrazie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś...
      uwielbiam rzepaki... i tęskniłam już za obiektywem ;-)))

      Usuń
    2. ... a obiektyw Ciebie lubi

      Usuń
    3. Ewcia... czas nam się w koncu spotkac :)

      Usuń
    4. Jestem za, przyjeżdżaj :)

      Usuń
  2. Wspaniale :))
    Miło Cię widzieć.
    Przerwa każdemu jest potrzebna by nałądować bateryjki :O)
    Buziaki ślę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aldi... tak - potrzebowałam przerwy... i tęsknię odrobinkę za "moim" blogiem. Ten nawet dla mnie stał się odrobinę obcy ;-)))
      Straaaasznie miło, że tu zawitałaś ;-)))

      Usuń
  3. Piękne zdjęcie z tymi żółtymi kwiatami :-)
    Oj jak bym mi się przydał taka przerwa i to bardzo...
    dobrze,że chociaż Ty odpoczęłaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu Ty też musisz zadbać o siebie... każdemu potrzebna chwila wytchnienia :)

      Usuń
  4. witaj kochana :*
    piękne zdjęcia ... piękny tekst ...
    u Nas jest dobrze, jakoś się wylogowałam z blogowego świata ... jakoś tak wyszło... może przyjdzie czas że wrócę :)
    pozdrawiam Cię ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tęskno mi za Wami... tym bardziej, że i w zaczarowanym świecie dużo zmian...
      duuużo - mam dwie koleżanki dla Emilki ;-)))

      Usuń
  5. piękne rzepaki, będzie piękny olej ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko witaj :-) cieszę się, że wróciłaś do nas :-*

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Rzeczywiście fajnie jest się czasem oderwać od rzeczywistości i pospacerować. Wyzwanie miało do tego zachęcać, a ty bardzo fajnie o tym piszesz. Piękne drzewo wypatrzyłaś. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu na AP.

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak oderwanie jest wskazane żeby nie zwariować . Dzięki za dołączenie do wyzwania Art-Piaskownicy ;)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń