"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 21 maja 2016

a ja wolę moją mamę...

  "Dom to wcale nie są ściany
i sufity i podłogi
ale ręce naszej mamy"

dzien mamy, dla niej, Magiczna karta, Magia Ombre, inspiracje, pomysł na prezent dla mamy,
Witajcie ;-)))
Nie wiem dlaczego tak trudno zebrać mi słowa do dzisiejszego postu 
 Może dlatego, że wszystkie słowa 
i wszystko to co chciałabym wyrazić 
wkleiłam w te 3 kartki, 
które dziś Wam pokażę

dzien mamy, dla niej, Magiczna karta, Magia Ombre, inspiracje, pomysł na prezent dla mamy,

Po raz kolejny zaczarowałam Magiczne Kartki
i stworzyłam na nich majową łąkę ;-)))  
Do Magi Ombre dodałam róże
do tego perełki i motylki
i słowa...
bo to one były najważniejsze ;-)))

dzien mamy, dla niej, Magiczna karta, Magia Ombre, inspiracje, pomysł na prezent dla mamy, handmad, scrap, kartka dla mamy

Zgłaszam ją na wyzwanie do




Kolejne dwie kartki dla mamy powstały dzięki rewelacyjnej współpracy ze
a było to tak:

Wymyśliłam sobie, że chciałabym mieć na kartkach
moje ulubione cytaty o mamie

Zadzwoniłam, poprosiłam...
A już następnego dnia do moich drzwi pukał kurier
z gotowymi tekturkami

dzien mamy, dla niej, Magiczna karta, Magia Ombre, inspiracje, pomysł na prezent dla mamy, handmad, scrap, kartka dla mamy, jest na świecie piękna istota u której jesteśmy wiecznym dłużnikami - mama

 Tym razem pocięłam wyspę motyli 
bo do błękitów zawsze miałam słabość 
obsypałam kwiatami 
udekorowałam perełkami w płynie

dzien mamy, dla niej, Magiczna karta, Magia Ombre, inspiracje, pomysł na prezent dla mamy, handmad, scrap, kartka dla mamy, wyspa motyli, Jest na świecie istota u której jesteśmy wiecznymi dłużnikami

Tę kartkę na dzień mamy zgłaszam ją na wyzwanie do:

 A oto drugi cytat na o mamie zaprojektowany przez scrapiniec

"Matka - kominek pełen ciepłych słów,
przy którym można ogrzać zziębnięte serce"

dzien mamy, dla niej, Magiczna karta, Magia Ombre, inspiracje, pomysł na prezent dla mamy, handmad, scrap, kartka dla mamy, matka kominek pełen ciepłyh słów

Zieleń i róż
to połączenie, do którego mam słabość 
tutaj z cudnymi wykrojnikami Spellbinders
i delikatnym angielskim wzorem w różyczki 

dzien mamy, dla niej, Magiczna karta, Magia Ombre, inspiracje, pomysł na prezent dla mamy, handmad, scrap, kartka dla mamy, matka kominek pełen ciepłych słów

A tak wyglądają obie nowe tekturki 
razem na moich kartkach z okazji dnia mamy

Jak Wam się podobają??

dzien mamy, dla niej, Magiczna karta, Magia Ombre, inspiracje, pomysł na prezent dla mamy, handmad, scrap, kartka dla mamy,

Życzę Wam pięknej, słonecznej niedzieli
niech będzie radosna i kolorowa jak
łąka na moich kartkach

13 komentarzy:

  1. Moje, te dwie ostanie, najpiękniejsze. A to się mamy ucieszą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kartka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Craft Style.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki, świetne cytaty, dziękuję za udział w wyzwaniu PWC, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie karteczki bomba! Dziękuje za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki!

    OdpowiedzUsuń
  6. ilez tu sie dzieje :)) istna eksplozja :)) dziekujemy za wspolna zabawe z namaste :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne kwiatowe kompozycje. Gratuluje pomyslu na cytaty - kartki sa dzieki temu jedyne w swoim rodzaju. Dziekuje za udzial w wyzwaniu #7 craftyejnoyments.co.uk

    Katarzyna Ewa

    my candy
    DT craftyenjoyments.co.uk
    we have a Blog Hop 1-15.06.2016 with great prizes at House of Cards

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace! Dziękuję za udział w zabawie na blogu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace! W imieniu DT Białe Kruczki pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń