"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 17 kwietnia 2016

Kartka dla dziadka...

a nawet dwie ;-))) 

kartka warstwowa, kartka dla mężczyzny, męska kartka, magiczna kartka

„To, czego dzieci potrzebują w obfitości dostarczają dziadkowie. 
Dają bezwarunkową miłość, dobroć, cierpliwość, poczucie humoru, komfort, lekcje życia. Oraz, co najważniejsze, ciasteczka"
                                                                                                                                     Rudolph Giuliani

męska kartka, czekoladownik, kartka dla dziadka, kartka dla chłopaka, Magiczna Kartka, Mars i Venus inspiracje

Warstwowa kartka dla dziadka Dzidka,
 którą wykonałam w... styczniu ;-))) 

tak, tak... 
mam spore zaległości w publikowaniu moich prac... 

męska kartka, czekoladownik, kartka dla dziadka, kartka dla chłopaka, Magiczna Kartka, Mars i Venus inspiracje
 
Kartki dla dziadków wywołują we mnie zawsze spore emocje 
pewnie dlatego, że nigdy nie zrobiłam kartki dla swojego dziadka 
ani dla babci, która zmarła jeszcze wcześniej :(

męska kartka, czekoladownik, kartka dla dziadka, kartka dla chłopaka, Magiczna Kartka, Mars i Venus inspiracje

Druga również warstwowa kartka 
to czekoladownik 
Wykonany w męskich kolorach
zieleni i brązu 

męska kartka, czekoladownik, kartka dla dziadka, kartka dla chłopaka, Magiczna Kartka, Mars i Venus inspiracje

Tag z papierków Mars i Venus
tasiemka, sznurek, kwiatki 
a to wszystko na delikatnej ażurowej serwetce

męska kartka, czekoladownik, kartka dla dziadka, kartka dla chłopaka, Magiczna Kartka, Mars i Venus inspiracje

"Dawno, dawno temu w pewnym królestwie rządził król, który w mądry sposób troszczył się o swoich poddanych. Któregoś dnia na jednej z głównych dróg dojazdowych do królestwa umieścił ogromy głaz, który tarasował cały przejazd, a następnie ukrył się w krzakach i obserwował co się będzie działo.
Zaczęli nadjeżdżać, dworzanie, kupcy, dostawcy, wieśniacy i wszyscy po kolei zmuszeni do zatrzymania się i obejścia głazu złościli się, mieli pretensje do króla i żal, o to, że nie zadbał o drogę, że jest na niej coś co nie pozwala im łatwo i bezproblemowo dalej jechać.
Sytuacja cały czas się powtarzała, ktoś podjeżdżał, zmuszony do zatrzymania się wpadał w złość, żalił się jaka to trudna jest jego droga, jaki podły jest król nie dbając o przejazd, następnie obchodził głaz dookoła i jechał dalej. Nikt nie wpadł na to, aby głaz usunąć.
Krótko przed zapadnięciem zmroku podjechała kolejna osoba, nie wyglądała inaczej niż pozostałe, ot kolejny wieśniak z warzywami. Zatrzymał się tak jak inni gdy zobaczył głaz, ale zamiast obejść go spróbował go przesunąć. Nie było to wcale łatwe, bo kamień był duży i ciężki. Pchał, podważał, próbował z wielu stron i po dobrej godzinie przesunął głaz na pobocze.
Gdy miał już ruszyć dalej w swoją drogę zauważył, że w leju powstałym po głazie stoi szkatułka ze złotymi monetami i listem od króla z informacją, że jest to nagroda za jego wysiłek.
Wieśniak zrozumiał coś, czego wielu nigdy nie pojmie, że każda przeszkoda jest okazją do nauczenia się czegoś i poprawienia naszej sytuacji" 

A Wy??
Obchodzicie głazy czy je przesuwacie?
 
Życzę Wam cudownego tygodnia.
Odwagi w podejmowaniu wyzwań jakie napotkacie na swojej drodze
i siły aby przesuwać głazy.


4 komentarze:

  1. Żałuję, że nie mam dziadka:(
    Ale mam córkę, pamiętasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki są przepiękne. Gdym takie dostała byłabym zachwycona. A głazy czasem obchodzę a czasem przesuwam, już tak mam , ze wszystkiego próbuję.... Pozdrawiam i miłego dnia i tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe kartki! W tej pierwszej się zakochałam!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń