"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 23 kwietnia 2016

98

"Wiel­ka dusza po­win­na mieć w so­bie niep­rzeb­ra­ne źródło młodości, która ją ut­rzy­muje zaw­sze młodą i świeżą po­mimo, że zewnętrzna powłoka starze­je się."

kartka składak, urodziny, wyjątkowy prezent dla babci, kartka w pudełku, prezent dla niej


Pamiętam że mając naście lat
gdy słyszałam, że ktoś ma 40 to...
wydawał on mi się staruszkiem.
Z czasem gdy zwiększała się cyfra moich lat
rosła moja tolerancja dla "starości" innych ;-)))

kartka składak, urodziny, wyjątkowy prezent dla babci, kartka w pudełku

Gdy poproszono mnie o wykonanie tych dwóch kartek
poczułam lekkie ukłucie zazdrości ;-)))
Solenizantka obchodzi swoje 98 urodziny
radosna, ciepła i elegancka kobieta
matka, babcia a nawet prababcia 

wieczna optymistka 

kartka składak, urodziny, wyjątkowy prezent dla babci, kartka w pudełku, urodzinowy komplet, dla niej, AltairArt , inspiracje Made of Stars

Od razu wiedziałam że musi być radośnie i mocno kwiatowo 
stworzyłam więc kolejną kartkę składak
wykorzystując piękne papiery AltairArt

i kolory z wyzwania w Eco-deco 


oraz TricksArt


a do kompletu...
poczyniłam pudełko ;-)))

wg mapki w  Bee Scrap
kartka składak, urodziny, wyjątkowy prezent dla babci, kartka w pudełku, urodzinowy komplet, dla niej, AltairArt , inspiracje Made of Stars

Kartka składak do małych nie należy gdyż ma rozmiary 
18cm x 18cm 
ale przecież TAKA okazja wymaga 
wyjątkowej oprawy ;-))) 
a tak wygląda w komplecie z pudełkiem: 

kartka składak, urodziny, wyjątkowy prezent dla babci, kartka w pudełku, urodzinowy komplet, dla niej, AltairArt , inspiracje Made of Stars

Jak napisałam wcześniej na te wyjątkowe urodziny 
wykonałam 2 kartki 
Jedna jako prezent od córki 
a druga od prawnuczki

kartka składak, urodziny, wyjątkowy prezent dla babci, kartka w pudełku, urodzinowy komplet, dla niej, AltairArt , inspiracje Made of Stars

Druga równie radosna i ukwiecona
w pastelowych kolorach 
i również na papierach Made of Stars
 i ta również wpasowała się w paletę kolorów 
w studio 75

 
kartka składak, urodziny, wyjątkowy prezent dla babci, kartka w pudełku, urodzinowy komplet, dla niej, AltairArt , inspiracje Made of Stars, kartka dla mamy

a do niej pudełko 
eleganckie, pastelowe
ozdobione perełkami i motylkami 
w końcu...
mamy już wiosnę ;-)))

kartka składak, urodziny, wyjątkowy prezent dla babci, kartka w pudełku, urodzinowy komplet, dla niej, AltairArt Made of stars, inspiracje, kartka dla mamy, prezent na dzień mamy


Życzę Wam cudnego weekendu
Pani Pogodynka mówiła coś o deszczu
w całej Polsce
więc życzę Wam słońca w serduchu 
i...
pogody ducha 

I aby zakończyć optymistycznym akcentem
dedykuję Wam wierszyk, który znalazłam w internecie ;-)))

Obyśmy wszyscy potrafili znaleźć 
tyle optymistycznych cech
w naszej...
hmm... dorosłości



Jestem bogata!
Mam srebro we włosach,
złoto w zębach,
kryształy w nerkach,
cukier we krwi,
kamienie w pęcherzyku żółciowym,
ołów w nogach,
żelazo w arteriach,
jęczmień w oku,
oraz nieprzebrane
zapasy naturalnego gazu i tłuszczu!
Nigdy nie myślałam,
że się w życiu tak dorobię


15 komentarzy:

  1. Przecudne kartki i fantastyczna okazja. To niesamowity wyczyn - tyle przeżyć, tyle doświadczyć, ciągle się uśmiechać :)
    Wierszyk na koniec - padłam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik na równie śliczny wiek. Takie urodziny wymagają niesamowitej oprawy. Dziękuję za udział w wyzwaniu BeeScrap. Buziaki. Daga DT ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne kartki! Z tym wiekiem niestety tak jest - ciało się starzeje, a dusza wiecznie młoda. Mam bardzo podobnie do Ciebie i przestałam dzielić ludzi na kategorie wiekowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jubileusz i piekne kartki. Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca na blogu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie prace piękne, ale ten fiolecik tak cudownie intensywny że ho ho! Dzięki za udział w wyzwaniu BeeScrap!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kartki, dziękuję za wspólną zabawę na blogu Eko-Deco

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekne prace. Pierwsza ma super formę. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko - Deco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wszystkie! Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny składak :) dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie piękne prace! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko - Deco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne karteczki na wspaniały wiek:) Piękny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Just stunning!Thanks for joining Studio75!

    OdpowiedzUsuń
  13. wows they are all just totally gorgeous!! thanks for playing alone with studio75!

    OdpowiedzUsuń
  14. I love the "brujita" blog name....so cool! You card is gorgeous! Thanks for playing at Studio 75 challenge! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oba komplety sa cudowne - jestem zachwycona :)
    Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca na blogu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń