"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 4 marca 2016

Przepiśnik czyli jak nauczyć informatyka pisać ręcznie

Wars, męski przepiśnik, dla mężczyzny, pomysł na prezent dla mężczyzny



Dostałam zamówienie... 

"Mój chłopak uwielbia gotować 
i chciałabym mu zrobić prezent - Przepiśnik
ale wiesz... on uwielbia też pociągi - 
to jego wielka miłość
Można to jakoś połączyć?"
 
odpowiedziałam jak zawsze:
 - Wszystko można ;-)))

A później zaczęłam główkować 
No bo co mają pociągi wspólnego z kuchnią 
i jak zrobić przepiśnik o pociągu??

Myślałam, myślałam i...
Eureka!! 

oto co wymyśliłam ;-)))

Wars, męski przepiśnik, dla mężczyzny, pomysł na prezent dla mężczyzny
 
No przeeeecież ;-)))
Wars!!
W pamięci odżyły dziecięce wojaże na wakacje
i zapachy, które unosiły się po pociągu.
Jako dziecko marzyłam o takim posiłku w Warsie ;-))) 


Dopisałam też kolejny punkt na mojej 
liście marzeń 
wycieczka pociągiem i obiad w Warsie ;-))) 

zeszyt na przepisy, prezent na dzień kobiet,

Emilka zamówiła od razu 2 Przepiśniki
Jeden dla Informatyka, 
który pisze tylko drukowanym pismem,
a najlepiej na komputerze.
Jeden dla siebie.
Ten swój zobaczyła dopiero otwierając przesyłkę ;-)))
Zaufała mi i pozwoliła się zaskoczyć  ;-)))

pomysł na prezent dla mężczyzny, przepiśnik męski, sprawdzone przepisy

Ja w pośpiechu zapomniałam oczywiście uwiecznić moje dzieła 
ale Emilka zrobiła to zawodowo
w końcu...
jest Fotografką ;-))) 
a jej piękne zdjęcia oglądać można 
TUTAJ 

męski przepiśnik, prezent dla mężczyzny, przepisy,

Informatyk wciąż myśli jak uporządkować przepisy
który długopis wziąć i jak zacząć stawiać pierwsze literki 
w wąskich linijkach ;-)))
za to w romantycznym przepiśniku Emilki 
pojawił się pierwszy wpis 

Wars, męski przepiśnik, dla mężczyzny, pomysł na prezent dla mężczyzny, 8 marca

Jak widać nie tak łatwo nauczyć informatyka pisać 
ale wierzę w to, że miłość 
potrafi zdziałać cuda 
i czekam na zdjęcie pierwszego wpisu ;-)))

Wars, męski przepiśnik, 8 marca, dzien chłopaka,

Ja wracam do biurka
Czas spełnić kolejne marzenie 
tym razem... górskie ;-)))
a dla Was mam bajkę 
o pociągu... 
a może o czymś całkiem innym ;-)))


Życie nie jest niczym innym jak podróżą pociągiem:
składającą się z wsiadania i wysiadania,
naszpikowanym wypadkami, przyjemnymi niespodziankami oraz głębokimi smutkami
Rodząc się, wsiadamy do pociągu i znajdujemy tam osoby, z którymi myślimy być zawsze podczas naszej podróży: naszych rodziców.
Niestety, prawda jest inna.
Oni wysiadają na jakiejś stacji pozbawiając nas swojej czułości ,przyjaźni i niezastąpionego towarzystwa. Jednak to nie przeszkadza, by wsiadły inne osoby, które staną się dla nas bardzo szczególne. Przybywają nasi bracia, przyjaciele i cudowne miłości.
Wśród osób, które jadą tym pociągiem, będą takie, które robią sobie zwykłą przejażdżkę; Takie, które wywołują w podróży tylko smutek...
Oraz takie, które krążąc po pociągu będą zawsze gotowe do pomocy potrzebującym.
Wielu wysiadając pozostawi ciągłą tęsknotę...
Inni przejdą tak niezauważenie, że nie zdamy sobie sprawy, że zwolnili miejsce.
Ciekawe jest, że niektórzy pasażerowie, którzy są przez nas najbardziej ukochani, zajmą miejsca w wagonach najbardziej oddalonych od naszego.
Dlatego będziemy musieli przebyć drogę oddzielnie, bez nich.
Oczywiście, nic nam nie przeszkadza, by w trakcie podróży porozglądać się
-choć z trudnością - po naszym wagonie i dotrzeć do nich...
Ale niestety, nie będziemy już mogli usiąść przy ich boku, 

ponieważ miejsce to będzie już zajęte przez inną osobę.
Nieważne; ta podróż właśnie tak wygląda:
pełna wyzwań, marzeń, fantazji,
oczekiwań i pożegnań...
A zatem, przeżyjmy naszą podróż w możliwie najlepszy sposób.
Próbujmy zawierać znajomości z każdym pasażerem

 szukając w każdym z nich ich najlepszych cech.
Wielka tajemnica na końcu 

polega na tym, że nigdy nie będziemy wiedzieć na jakiej stacji wysiadamy,
ani gdzie wysiądą nasi towarzysze, ani nawet ten, który zajmuje miejsce przy naszym boku.
Zastanawiam się, czy kiedy wysiądę z pociągu,
poczuję nostalgię...
Wierzę, że tak.
Oddzielić się od niektórych przyjaciół, z którymi odbywałem podróż będzie bolesne.
Pozwolić, by moje dzieci pozostały same, będzie bardzo smutne.
Ale chwytam się nadziei, że kiedyś przybędę na stację główną i zobaczę
jak przybywają z bagażem, którego nie posiadali przy wsiadaniu.
Uszczęśliwi mnie myśl, że współpracowałem przy tym, by ich bagaż
rósł

 i stawał się bardziej wartościowy.
 

Mój przyjacielu, sprawmy, by nasz pobyt w tym pociągu był spokojny i wart starań.
Róbmy tak, by gdy nadejdzie chwila wysiadania, na naszym pustym miejscu pozostała tęsknota i miłe wspomnienia dla tych, co kontynuują podróż.
 

Tobie dziękuję że jesteś częścią mojego pociągu!

 
 

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne przepiśniki :) Bajka o pociągu jest piękna. Chyba ją sobie wydrukuję, żeby móc do niej wrócić w każdej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny i tematyczny przepiśnik dla Pana,dla Pani śliczny i romantyczny.Bardzo mi się podobają,bajka również.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, bardzo kreatywne przepiśniki. Super! A do pociągu też bym chętnie wsiadła. Byle jakiego! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie , elegancko i pomyslowo skombinowalas wszystkie elementy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie , elegancko i pomyslowo skombinowalas wszystkie elementy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na połączenie gotowania w pociągu:)
    Dziękuję za bajkę:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń