"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 30 marca 2016

Nila: polsko-włoski album dla dziewczynki


Witajcie po świętach ;-)))
Mam nadzieje, że był to dla Was dobry, radosny czas ;-)))
że udało się Wam odpocząć, 
znaleźć czas na to co sprawia Wam przyjemność 
spacer, książkę, serniczka  z bliskimi ;-)))

Dla mnie te święta były... 
inne, nowe... 
Marzec zmienił moje życie... 
Los sprawił mi niespodziankę 
i teraz uczę się żyć w nowej rzeczywistości 

Opowiem Wam o wszystkim 
jak już będę gotowa, 
gdy poukładam swój świat na nowo 
i nauczę się znów w nim żyć...

Póki co wszystko stoi na głowie... 
a ja w tym wszystkim dwoję się i troję ;-)))


 i oczywiście tworzę ;-)))

album ręcznie robiony, album dla dziewczynki, album na roczek, album na chrzest, prezent na chrzest, scrapbooking, Magiczna Kartka rajskie sonety,

Dziś chciałam Wam pokazać album 
jaki powstał dla małej Nili 
Powędrował aż do Włoch aby 
kolorami tęczy pomalować jej dzieciństwo ;-)))

album ręcznie robiony, album dla dziewczynki, album na roczek, album na chrzest, prezent na chrzest, scrapbooking, Magiczna Kartka, Rajskie sonety inspiracje, Magia Ombre inspiracje, album ręcznie robiony na urodziny




Jak napisałam album jest radośnie kolorowy 
każda strona ozdobiona jest 
tekturkami, wstążeczkami, 
naklejkami 3D 

album ręcznie robiony, album dla dziewczynki, album na roczek, album na chrzest, prezent na chrzest, scrapbooking, Magiczna Kartka, Rajskie sonety inspiracje, Magia Ombre inspiracje, album ręcznie robiony na urodziny

Tworzenie albumów sprawia mi zawsze tyle radości
i pomimo tego, że jest to bardzo czasochłonna praca
podejmuję się jej zawsze z ogromną przyjemnością 


Tym razem wyzwanie było podwójne gdyż poza 
kolorami i ozdobami zadbać musiałam też o 
przesłania w języku włoskim, 
który jest mi obcy 



ale czego nie robi się dla szczęścia malującego się w oczach dziecka??


Magia Ombre na wewnętrznych kartach 
a Rajskie Sonety na okładce 
sprawiły, że całość jest lekka, kolorowa i radosna 


A co Wy o tym myślicie??
Podoba Wam się Album dla Nili??

Posyłam do Was te wiosenne kolory 
Niech wypełniają Wasz dzień
radością, optymizmem, nadzieją 
i uśmiechem  


9 komentarzy:

  1. Witaj Kasiu,album jest śliczny,kolorowy i wesoły,na pewno zachwyci obdarowaną:)
    Pozdrawiam wiosennie i życzę powodzenia i radości w Twojej,nowej rzeczywistości:)♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba i myślę ,że Nili najlepiej się spodoba, bo trafiłaś w klimat dzieciństwa :-)
    Zmiany wolę przewidywalne, ostatni rok dał mi w kość, ale Tobie życzę wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dawno u ciebie nie byłam, a tu zmiany :) Prawie nie poznałam, czy dobrze trafiłam;) Fajnie jest, Logo super:) choć brakuje mi twoich cudnych zdjęć, które nas zawsze witały i wprowadzały w Twój baśniowy świat:)
    Album cudny, na pewno sprawi niesamowitą radość, jest kolorowy i bajeczny:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Album jest piękny, kolorowy świat dziecka. Papiery z magicznej kartki cudnie się wpisały w taki klimat albumu. Życzę radości w nowej rzeczywistości. Pozdrawiam i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Album jest piękny. Praca nad nim robi wrażenie. Wszystkiego dobrego w kontekście marca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny pelny kolorow album . Piekna praca ,ktora bedzie wspanialym prezentem . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny pelny kolorow album . Piekna praca ,ktora bedzie wspanialym prezentem . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdolna z Ciebie Babka - Kasiu! Piękne kartki!

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń