"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 11 marca 2016

Kartki Wielkanocne - zajączek i kurka


 Choć za oknem pada śnieg 
choć pogoda maluje przepiękne krajobrazy białym puchem
choć wydawać by się mogło, że zza rogu zaraz wyjdzie 
siwobrody pan w czerwonym płaszczyku to...
za dwa tygodnie mamy 
WIELKANOC ;-))) 


Dla mnie Wielkanoc 
to Radość 
to Nowe Życie
to Kolory 
to Kwiaty 
to oczywiście jajeczka, kurczaczki 
i zajączki 

Ponieważ wiosna wciąż jeszcze do nas nie dotarła 
to ja ją sobie wyczarowałam 
w domu i w pracowni ;-)))

Najpierw stworzyłam Kartkę Wielkanocnego Zajączka 

kartka zajączek, kartka wielkanocna, wielkanoc 2016, wielkanocne ozdoby

Warstwowy, elegancki 
z miejscem na wielkanocne życzenia
przycupnął sobie Kicaj 
wśród ukrytych w trawie pisankach ;-)))
a że taki szary i radosny to niech pokica na Pomorze
na wyzwanie "wesoły szary"

kartka zajączek, kurka wielkanocna, kartka kurka, kartka wielkanocna, wielkanoc 2016, wielkanocne ozdoby
Żeby nie czuł się biedak samotny 
w pracowni powstała 
kartka kurka 
z odpowiednio przegiętym czerwonym grzebieniem  
z prawdziwymi piórkami na ogonie 
filuternie spogląda spośród tulipanków 

kartka zajączek, kurka wielkanocna, kartka kurka, kartka wielkanocna, wielkanoc 2016, wielkanocne ozdoby

Oczywiście jak to u mnie bywa
Ani Zając ani Kurka 
bezkarnie po domu biegać nie może 
Kotowe od razu się nimi zainteresowały ;-))) 

kartka zajączek, kurka wielkanocna, kartka kurka, kartka wielkanocna, wielkanoc 2016, wielkanocne ozdoby

A tak obie wielkanocne karteczki wyglądają w komplecie 
a w pracowni powstają już nowe ;-))) 
Teraz na biurku kartki jajka się rozmnażają... 
i to w zastraszającym tempie 
a ja zaczęłam się zastanawiać  
czy temu mojemu wielkanocnemu zwierzyńcowi 
baranka przypadkiem nie brakuje ;-)))

Co Wy o  tym myślicie??
Baranek ma powstać czy nie ??



Cudnego weekendu Wam życzę 
słonka i radości w sercu 
a w duszy...
kolorów wiosny ;-)))

12 komentarzy:

  1. piekne karteczki, ale prosilabym, abys kazda z nich zglosila w osobnym poscie, bo inaczej tylko jedna bedziemy brac pod uwage podczas losowania....pozdraiwam cieplutko, malwinku DT Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu karteczki śliczne,a baranek? oczywiście,że ma powstać i dołączyć:))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne- bardzo wiosenne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze i zabawne :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Style :) PS tak jak napisała Malwinka, żeby w losowaniu wzięły udział wszystkie prace, dodaj osobne dla każdej z nich "żabki".

    OdpowiedzUsuń
  5. Baranek? Z racji mojego nazwiska piszę......oczywiście że TAK :) dziękuję że zgłosiłaś prace na wyzwanie Miszmaszpapierowy. Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne karteczki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  7. Baranka tu brak... Albo owieczki, aby kotowe nie utyskiwały, że niepotrzebnie wprowadzasz obcy element samczy. ;)))
    Uściski ciepłe przesyłam dla Ciebie i wszystkich kobiet (samic ;) ) w Twoim domu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i jestem ciekawa baranka :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń