"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 24 lutego 2016

Wielkie zmiany

 "Twórcze myślenie to przełamywanie utartych schematów, 
by spojrzeć na sprawy z różnych punktów widzenia." 
                                                                                                             Dr Edward de Bono

Poczułam potrzebę zmian...
Zrobiłam generalny remont mieszkania.

Dobudowałam sobie jeden pokój - sypialnię
z drugiego uczyniłam salon i pracownię
Przemalowałam ściany, zmieniłam meble i... 
wciąż mi było mało 


Zmieniłam wizytówki 
zaprojektowałam ulotki i...
wciąż mi było mało


Więc zabrałam się za bloga... 
To co widzicie to już chyba 10 wersja...
i wciąż nie jestem pewna czy tak właśnie zostanie 

Jeszcze nie doszłam z nią do ładu... 
Jeszcze muszę odnaleźć w niej... siebie 
Poukładać po swojemu 

Ale czuję powiew świeżości 
Wydaje mi się, że jest tak... lekko
Tylko ta biel... 
jest taka nie moja 

A co Wy o tym myślicie??
Podoba Wam się??


21 komentarzy:

  1. Pozwolę sobie wyrazić opinię jako cicha czytająca. Wolę poprzedni, cieplejszy. Ta biel i czerń jest surowa i zimna.
    Literki tak, ciekawy pomysł, ale.... Może to dlatego, że trudno mi się przyzwyczajać do zmian.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że ja też długo się do nich przymierzałam aż w końcu... wyciągnęłam nie ten guziczek i same nastąpiły ;-)))

      Usuń
  2. W sumie gra, poza bielą - ona jest fajna w realu, tutaj robi pustkę i chłodek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biel mnie też nie pasuje ale nie wiem jeszcze jak ją zastąpić takim kolorem jak bym chciała

      Usuń
  3. Ha, Ewa napisała taki komentarz jak Ty kochana kiedy zmieniłam ja swojego bloga, ale mnie się teraz Twój podoba bardzo bardzo :))) niekiedy minimalizm w pewnych obszarach pozwala na wyeksponowanie "tego najważniejszego" czyli Twoich pięknych prac :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram zdanie Uli, to Twoje prace powinny być najbardziej widoczne, albowiem zależy ci aby sie sprzedawały :) Ta biel daje przejrzystość.

      Usuń
  4. A niech to:) Ja też nie lubię zmian:) Ale to przecież Tobie ma być tu dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie jest, ale faktycznie ciut chłodno. Będziesz jeszcze częściej się przeziębiać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że jednak nie ;-)))

      Usuń
  6. Zmiany są dobre. Wprowadzają ten powiew świeżości i napawają energią. Lubię zmiany, ale niestety nie zawsze potrafię je doprowadzić do końca.. mój pokój od dwóch lat jest niedokończony, ale chcę to zmienić i mam nadzieję, że niebawem mi się uda :-)
    Co do bieli na Twoim blogu..najważniejsze, żeby Tobie się podobała. Chociaż nie za bardzo do Ciebie pasuje..ale za to wizytówki są super :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne wizytówki! Pierwszy raz widzę tak cieniowane, podoba mi się też napis jak tytuł bloga fajnie zrobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się wszystko, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się choć to jeszcze nie wersja ostateczna

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. To raczej nie pora roku.. to czas we mnie ;-)))

      Usuń
  10. Bardzo ładne ulotki i wizytówki :) Czasami zmiany są potrzebne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tak - bardzo potrzebne ;-)))
      A ulotki i wizytowki sa wlasnie takie moje ;-)))

      Usuń
  11. piękny ten blog się zrobił, ale taki ... nie Twój! tu króluje chłodna elegancja, a Ty to gorące kolory rajskiego ptaka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Biel daje dobry podkład pod kolorowe zdjęcia. :) Niech więc świat Twój realny ubogaca się wciąż kolorami, byś mogła łapać je w kadr i publikować, publikować, publikować. :)
    Uścisków moc Czarowniczko Miła :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń