"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 25 lutego 2016

Przepis na szczęście

Uwielbiam słodycze...
Lody z bitą śmietaną i gorącymi malinami
Rafaello i Mon Cheri
białą czekoladę 
Tiramisu i serniczka...
ahhh...
na samą myśl ślinka mi cieknie 

papierowy tort, torcik z papieru,

Na szczęście nie muszę martwić się wagą
i mogę sobie pozwolić na słodką rozpustę 
dla tych którzy jednak którzy o linię muszą dbać 
mam propozycję 
100% dietetyczną 

Tort z papieru, papierowy tort, tort na urodziny, prezent na urodziny dla mężczyzny

Czekoladowy,
słodki a do tego elegancki 
tort z papieru ;-)))

papierowy tort, tort z papieru, prezent dla mężczyzny, nietypowy prezent,

Wykonany na 85 urodziny 
pana Henia
stonowany w kolorach 
i bardzo elegancki 
 
papierowy tort, tort z papieru, prezent dla mężczyzny, nietypowy prezent,

Składa się z 8 otwieranych 
kawałków - pudełeczek 
do których można włożyć  
słodycze, pieniądze, 
drobne prezenty 

papierowy tort, tort z papieru, prezent dla mężczyzny, nietypowy prezent,

Zachwycił sobą nawet moje Futrzaste 
Venus pilnowała aby godnie prezentował się 
na zdjęciach 
za to Nela uparcie twierdziła, 
że różyczki są całkowicie zbędne ;-)))

A jak Wam podoba się mój torcik??
Pamiętacie jak wygląda jego ślubna wersja??

papierowy tort, tort z papieru, prezent dla mężczyzny, nietypowy prezent, prezent na ślub

 Mam jeszcze dla Was przepis... 

Przepis na szczęście



Cztery filiżanki miłości,
Dwie filiżanki lojalności,
Trzy filiżanki przebaczenia,
Filiżanka przyjaźni,
Dwie łyżeczki czułości,
Cztery kwarty wiary,
Beczka śmiechu.



Miłość połączyć z lojalnością i starannie zmieszać z wiarą.
Przyprawić dobrocią, czułością i wyrozumiałością.
Dodać przyjaźń i miłość. Obficie spryskać śmiechem.
Wypiekać w słońcu.
Serwować codziennie w obfitych porcjach!!! 
 



Życzę Wam abyście każdy dzień doprawiali 

swoimi ulubionymi  przyprawami:
chwilą rozmowy z przyjacielem, ulubionym serialem, 
przeczytaną książką, chwilą bliskości z ukochaną osobą, 
spacerem o poranku, zapachem kwiatów
Na szczęście składają się drobiazgi... 
dostrzegajmy je a nasze życie stanie się 
jak tort z bitą śmietaną ;-))) 
delikatne, słodkie ale nie mdłe ;-)))

papierowy tort, tort z papieru, prezent dla mężczyzny, nietypowy prezent,

10 komentarzy:

  1. Coś pięknego! Pierwszy raz widzę taki tort, rewelacyjny! I nie musi stać w lodówce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karooo... jak fajnie, że wróciłaś!!
      Faktycznie - nie potrzebuje lodówki i może stać latami ;-))) buziaki przesyłam

      Usuń
  2. Cudowny torcik!!!! Jest bardzo elegancki. Przepis na szczęście zapisałam. W obecnej chwili z pasją robię transfery na blaszkach. Chętnie go umieszczę na jednej z nich jeśli pozwolisz. Twoja nowa szata graficzna jest przejrzysta i taka świeża. Choć nie ukrywam przyzwyczaiłam się do starej. Wiem jednak, że zmiany są pożądane, ponieważ sama takowe czynię. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umieszczaj... a ja jedną taką później u Ciebie zamówie ;-)))
      Ja też przyzwyczaiłam się do starej ale masz rację - zmiany są potrzebne ;-)))
      Ściskam :-*

      Usuń
  3. Ooooo!!!
    Brujita w nowej odsłonie.
    Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieta zmienną jest... jej blog też ;-)))

      Usuń
  4. Przepiękny tort i wykonanie perfekcyjne:)
    Nowa szata podoba mi się choć troszkę brakuje mi pięknej Czarodziejki.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu.
      Bardzo lubię tę formę pewnie dlatego każdy tort jest tak różny i tak dopieszczony ;-)))

      Usuń
  5. A ja akurat przechodzę na dietę... A taki torcik to bym chętnie zjadła. Nawet papierowy ;D Piękny masz baner, bardzo do Ciebie pasuje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna lekcja sposobów na szczęśliwe życie :-)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń