"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 5 lutego 2016

Moja Pracownia - tu dzieją się cuda

"Jest jedna zasadnicza rzecz określająca wyjątkowość człowieka - pasja."

 
Dziś chciałabym Was zaprosić 
w miejsce gdzie dzieje się magia
Moja Magia ;-)))
W miejsce gdzie powstają moje karteczki 
czyli...
do mojej pracowni ;-))) 


Gdy zaczynałam tworzyć 
cała moja pracownia mieściła się
 w dużym kartonie po butach.

 

Później długo nie mogłam znaleźć dla siebie miejsca
podłoga, stół w salonie,
biurko pod ścianą...
Z czasem każde z tych miejsc okazywało się 
za małe, niefunkcjonalne
Własna pracownia to było marzenie, które długo nosiłam w sercu
Niektóre marzenia trzeba... dopieścić ;-))) 


Wygospodarowałam sobie z salonu  7m2 
to niezbyt wiele więc musiało być funkcjonalnie 
ale też zależało mi na tym 
aby nie wydać majątku. 
Więc zrobiłam coś co podobało mi się od dawna
Ściankę - półkę ze skrzynek 


Wstawiłam duże 2 metrowe biurko 
i...
zaczęłam upiększać 


Oczywiście najważniejszym wyposażeniem mojej pracowni 
okazały się moje pomocnice


Pilnują... porządku
Dbają o odpowiednią atmosferę 
i pilnują czasu pracy ;-)))


Moja pracownia jest taka jak ja...
kolorowa, radosna, pełna światła
romantyczna i...
nie do końca poukładana ;-))) 


Moja pracownia jest moją świątynią
Moim azylem... 
Miejscem gdzie pracuję ale 
też odpoczywam podczas pracy 


W mojej pracowni poza papierkami


klejem, przydasiami 


kwiatkami
 no i oczywiście poza świeczkami i aniołkmi 


W mojej pracowni jesteście ze mną Wy ;-)))
W drobiazgach, w prezentach, które od Was dostałam 

 Dzięki temu nigdy nie jestem sama ;-))) 


Tak wygląda "ścianka" odgradzająca
 salon od pracowni 
Wystrój mojej pracowni 
jak i ściany nie dziwi nikogo kto zna mnie choć odrobinę 
Świeczki, anioły i... koty ;-))) 
tak - to cała ja ;-))) 


Pew­ne dźwięki, ob­ra­zy, słowa zdarze­nia niczym pod­much wiat­ru poz­wa­lają od­kryć, 
że w ser­cu na­dal tli się płomień. 
Płomień pełen pas­ji i prag­nień, 
który po­kazu­je jak bar­dzo żywe są nasze marzenia."


Do mojej wymarzonej pracowni zakupiłam też 
fotel...
biurowy...
mój pierwszy w życiu - 
wymarzony ;-))) 
Długo go szukałam... 
Dobierałam...
żeby był wygodny, odpowiedni, 
żebym się nie męczyła podczas pracy
żeby mnie kręgosłup nie bolał... 
Znalazłam - idealny ;-)))
....
Szkoda tylko, że najczęściej to siedzę na jego...
skraju ;-)))


Tak właśnie wygląda miejsce gdzie tworzę,
gdzie powstają moje małe cuda 
Cieszę się, że mogłam Was gościć
bo gdyby nie Wy... 
jedno z moich największych marzeń nigdy by się nie spełniło
nie byłoby Brujity
i nie byłoby pracowni ;-)))
Wasze odwiedziny, komentarze
Wasza wiara we mnie i wsparcie dodają mi skrzydeł 
i weny do tworzenia


33 komentarze:

  1. Witaj! Jak widać warto marzyć. One się spełniają jeśli bardzo czegoś chcemy. Tobie już wiele rzeczy się udało. Brawo! Trzymam kciuki by takich spełnionych marzeń było coraz więcej. Podziwiam Twoją pracownię... i kotki, które Ci towarzyszą prawie zawsze. Urzekająco wygląda twój kącik twórczy w blasku lampek i lampeczek. Ścianka z Aniołkami śliczna. Lubię podobne klimaty. Dziękuje za odwiedziny i miłe słowa, które zostawiasz. Będę wpadać i podziwiać i marzyć razem z Tobą. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - marzenia nadają sens naszemu życiu... A jeśli konsekwentnie dążymy do ich spełnienia to z czasem widzimy jak zmienia się nasze życie...
      A kotowe... my już bez siebie żyć nie potrafimy ;-)))

      Usuń
  2. Chi, chi, chi... mój pies pilnuje także czasu mojej pracy...
    Ściskam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gdzie on się biedak podziewa jak Ty wojażujesz??
      Tak - zwierzęta są lepsze niż minutniki i budziki - zawsze wiedzą kiedy jest IDEALNY moment na przerwę ;-)))

      Usuń
  3. Widzę, że nie tylko Tobie przypadł do gustu wygodny fotel ;-)
    Mi by się przydał taki kącik na kosmetyki- bo na książki już mam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam wrażenie, że mnie ten fotel służy najmniej ;-)))
      Rozejrzyj się... w domu jest tyle miejsc, które można przerobić na "swój kącik" ;-)))

      Usuń
  4. Stworzyłaś cudowne, klimatyczne miejsce:))a najważniejsze, że dobrze się w nim czujesz bo to sprzyja pracy:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :*
      Długo szukałam swojego miejsca na ziemi a gdy je już znalazłam... upiększam po mojemu ;-)))

      Usuń
  5. Urządziłaś to ślicznie i pomysłowo. Tak po brujiciemu. :) Od razu widac, że to twój styl. No i te koty, wszędzie koty! Pięknie, naprawdę. Masz już tego wszystkiego pełno, tylko tworzyć w spokoju! Oby cię wena i zamówienia nie opuszczały. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tak właśnie było.
      Dużo się zmieniło od Twojej wizyty... myślę, że czas na olejną ;-)))

      Usuń
  6. Zobaczysz Kasiu, jak szybko znawu zabraknie Ci miejsca:)
    Wiem coś o tym...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale mam obawy, że prawdę rzeczesz ;-)))
      Wiem, wiem, że z czasem miejsca będzie mało - tym bardziej, że w głowie i w sercu już rodzi się plan aby warsztaty prowadzić ;-)))

      Usuń
  7. Bardzo profesjonalna i klimatyczna pracownia :-))
    Piękne miejsce sobie wymarzyłaś i zrobiłaś :D
    Pomocnice czarujące ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzyłam długo... więc kiedy mogłam spełnić to marzenie - musiało być idealnie ;-)))
      Pozdrawiam Kotyszki :*

      Usuń
  8. Uwielbiam oglądać pracownie. Te półeczki i pudełeczka pełne skarbów. Tyle możliwości. Można z nic zrobić co tylko wyobraźnia podpowie.
    Własny czarodziejski świat. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię oglądać cudze pracownie ale najchętniej wracam do mojej ;-)))

      Usuń
  9. Bardzo miło, że pokazałaś nam miejsce w którym tworzysz. Mi się marzy osobny pokój na pracownię. Jak już będę miała swój dom to jeden na nią przeznaczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem taka dumna i szczęśliwa, że w końcu je mam...
      Chciałam tym szczęściem podzielić się ze światem ;-)))

      Usuń
  10. Bede przekorna i w zyciu nie uwierze , ze masz tak na codzien porzadek hahaha . Zartuje oczywiscie , pieknie tam masz. Ja niestety mam nagminnie taki balagan, ze wciaz czegos szukam . Szacun wielki , brawo Ty . A kotu to tylko pozazdroscic mozna, ze pozwalasz mu na tak wiele. Koty zadza :-). Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż mogę rzec Aniu - masz rację, że nie wierzysz ;-)))
      Taki porządek to z okazji kolędy i dla zdjęć. Jak się tworzy to nie ma szansy na taki stan ;-)))

      Usuń
  11. jak sobie zrobiłam kat do szycia i innych rzeczy które robię, te papierkowe tez to byłam zadowolona, że mam tyle miejsca, obecnie, znowu mam go za mało, bo ilość przydasiów się powiększa, i wiem już, ze mój kąt znowu wymaga kolejnych zmian ;), tym bardziej podziwiam Twoją pomysłowość, czyli jak sprawić by był kąt do pracy na tyle nie ingerujący w całość pomieszczenia a jednocześnie w nim będący, jest taki Twój ;) przytulny i ciepły,wykonałaś kawał dobrej roboty więc teraz zacznij marzyć o pracowni na warsztaty :) bo marzenia się spełniają jak się bardzo tego pragnie ;)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj.. bardzo pragnę i marzę cały czas ;-)))
      Dziękuję za ciepłe słowa :*

      Usuń
  12. O Kochana, Piękny kącik stworzyłaś!! Moim zdaniem pełen spokoju, wyciszenia, a jednocześnie hmm ... weny? Tak bym opisała to, co pokazałaś :) Jest na prawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój kącik jest taki jak ja ;-))) taki jak to co tworzę ;-)))
      dziękuję :*

      Usuń
  13. Bardzo miłe miejsce do działania sobie stworzyłaś. Dziękuję za wirtualną gościnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam częściej :*
      a o kawie live - koniecznie musimy pomyśleć

      Usuń
  14. Jestem pod ogromnym wrażeniem Noe tylko pięknej pracowni ale również wspaniałego pomysłu na utworzenie jej w salonie e taki sposób że jest niewidoczna. Gratuluję pomysłowości!!! To jest doskonale wyjście dla wielu z nas!!! Pomocnicy bardzo sympatyczni :)
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo klimatyczna pracownia.Wspaniałe masz pomocnice:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak rozrasta sie pasja :) rowniez zaczynałam od jednej szuflady. Twoja pracownia jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie spełniłaś swoje marzenia:) Gratuluję:) Warto marzyć:)
    Nic dziwnego, że w pięknej pracowni powstają same piękności:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny zrobilas sobie kacik. Czasami niewiele trzeba aby spelnic jakies marzenie tobie sie udalo gratuluje i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne wykorzystanie skrzynek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę deseczkę - to bardzo miłe:)

      Usuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń