"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 2 lutego 2016

Luty - miesiąc miłości

"Jeśli to nie jest miłość – cóż ja czuję?
  A jeśli miłość – co to jest takiego? 
Jeśli rzecz dobra – skąd gorycz, co truje?  
Gdy zła – skąd słodycz cierpienia każdego?

kartka na Walentynki, ciekawy prezent na walentynki,

Mówią o nim, że ma najmniej dni ze wszystkich...
i... że choć w środku zimy to 
właśnie ten miesiąc rozgrzewa najmocniej 
serca ;-)))

Valentynki, kartka na walentynki, kartka z sercem, kartka dla mężczyzny
 
Nadszedł luty 
a wraz z nim Walentynki 
Ci, którzy śledzą mojego bloga 
od dłuższego czasu 
wiedzą, że nie przepadam za tym świętem
ale
kocham tworzyć kartki 
i każda okazja jest ku temu dobra

Valentynki, kartka miłosna, kartka z sercem, kartka dla mężczyzny

Więc powstała miłosna kartka dla mężczyzny
miało być dużo brązu 
i nie z słodko
a do tego po męsku 
z kobiecym akcentem 


więc jest brąz
trybiki i róże 
i te dwa najważniejsze w życiu słowa 


A po niej...
powstała kolejna Walentynka ;-)))
Czerwień i czerń 
Trybiki  i 
Zakochany Holems z UHK Gallery
Miłosne wyznanie i...
klucz do jej serca
bo o miłości nie zawsze trzeba mówić wprost


zgłaszam ją do:
A tuż przed chwilą 
powstała kolejna Walentynkowa Kartka,
która 
tylko z pozoru jest prosta ;-)))


Sercowy sheaker box
a w nim maleńkie serduszka 
a to wszystko
zawieszone w powietrzu 
i...
się kręci ;-)))

kartka miłosna, walentynka, Valentins day,

Kartka sama w sobie jest słodkim prezentem 
ale okienko w środku sprawia, 
że może być również piękną ozdobą
gdyż...

kartka witraż, kartka miłosna, shaker box, walentynka

wystarczy wstawić wewnątrz
świeczkę - podgrzewacz
i Walentynkowa Kartka
 tworzy witraż 

walentynki, shaker box, kartka miłosna


 Tę kartkę zgłaszam ją na wyzwania do;

- Blog sklep Ewa - LOVE


"Jednego serca! tak mało, tak mało,
Jednego serca trzeba mi na ziemi!
Co by przy moim miłością zadrżało,
A byłbym cichym pomiędzy cichemi.

Jednych ust trzeba! Skąd bym wieczność całą
Pił napój szczęścia ustami mojemi,
I oczu dwoje, gdzie bym patrzał śmiało,
Widząc się świętym pomiędzy świętemi.

Jednego serca i rąk białych dwoje!
Co by mi oczy zasłoniły moje,
Bym zasnął słodko, marząc o aniele,

Który mnie niesie w objęciach do nieba;
Jednego serca! Tak mało mi trzeba,
A jednak widzę, że żądam za wiele!"
                                                                A. Asnyk

walentynki, valentynki, kartka miłosna, kartka dla meżczyzny

Na koniec zostawiam Wam bajkę...

Pewna kobieta podlewała rośliny w swoim ogrodzie, kiedy zobaczyła trzech staruszków, z wypisanymi na twarzy latami doświadczeń, którzy stali naprzeciw jej ogrodu.
Ona nie znała ich, więc powiedziała:
- Nie wydaje mi się, abym was znała, ale musicie być głodni. Wejdźcie, proszę, do domu i zjedzcie coś.
Oni odpowiedzieli:
- Nie ma w domu męża?
- Nie, odpoczywa, nie ma go w domu.
- W takim razie nie możemy wejść - odpowiedzieli.
Przed zmierzchem, kiedy mąż wrócił do domu, kobieta opowiedziała mu to, co się zdarzyło.
- A więc, skoro wróciłem, zatem poproś ich teraz, aby weszli.
Kobieta wyszła, aby zaprosić trzech mężczyzn do domu.
- Nie możemy wejść wszyscy do domu - wyjaśnili staruszkowie.
- Dlaczego? - chciała się dowiedzieć kobieta.
Jeden z mężczyzn wskazał na pierwszego ze swoich przyjaciół i wyjaśnił:
- On ma na imię "Dostatek".
Następnie wskazał drugiego:
- On ma na imię "Sukces", a ja mam na imię "Miłość". Teraz wróć i zdecyduj razem z Twoim mężem, którego z nas zaprosicie do waszego domu.
Kobieta weszła do domu i opowiedziała swojemu mężowi wszystko, co powiedzieli jej trzej mężczyźni. Ten się ucieszył:
- Jak pięknie!! Zaprosimy Dostatek, aby wszedł i wypełnił nasz dom!!!
Jego żona nie zgadzała się i spytała:
- Mój drogi, dlaczego nie mielibyśmy zaprosić Sukcesu?
Ich córka słuchała tej rozmowy i weszła im w słowo:
- Nie byłoby lepiej, gdybyśmy pozwolili wejść Miłości? W ten sposób nasza rodzina byłaby pełna miłości.
- Posłuchajmy rady naszej córki, powiedział mąż do żony. Pójdź i zaproś Miłość, niech będzie naszym gościem.
Żona wyszła i spytała:
- Który z Was to Miłość? Niech wejdzie, proszę i będzie naszym gościem.
Miłość usiadła na wózku i ruszyła w kierunku domu. Także dwaj pozostali podnieśli się i ruszyli za nią. Trochę zdziwiona kobieta pyta Dostatek i Sukces:
- Zaprosiłam tylko Miłość, dlaczego idziecie także wy?
Oni odpowiedzieli razem:
- Jeżeli zaprosiłabyś Dostatek lub Sukces, pozostali dwaj zostaliby na zewnątrz, ale zaprosiłaś Miłość, a tam gdzie idzie ona, idziemy i my. 
 Tam, gdzie jest Miłość, jest też Dostatek i Sukces...

walentynki, miłość, kartka miłosna

Życzę Wam dużo Miłości
w nie tylko tej czerwonej - namiętnej 
niech będzie różowa - romantyczna
i niebieska - z dystansem
pomieszana z czystą bielą 
i odrobiną żółtej zazdrości
Niech ma w sobie zieloną nadzieję 
i gorącą jak kawa wiarę


24 komentarze:

  1. 1. Proszę sprecyzować, która praca zgłaszana jest na wyzwanie ponieważ w poście jest ich kilka :)
    2. Proszę umieścić baner wyzwaniowy z bloga Sklep-Ewa.pl
    Dziękuje ślicznie :)
    Pozdrawiam , Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne te kartki. Mysle , ze moj facet bylby rad gdybym Mu taka sprezentowala. Pozdrawiam Ania ps. tak wiem, ze mnie tu dawno nie bylo, ale czytam regularnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, Aniu Aniuuu... jak dobrze, że jesteś, że się odzywasz... Pusto i smutno bez Ciebie :*

      Usuń
  3. my tez nie walentynkujemy,tak oficjalne, bo mamy te walentynki cały rok :) ale Twoje kartki są jak zawsze piękne, ta z sercem to w ogóle bomba!,
    może i ja w tym roku urobię jakąś prostą, bo dopiero zaczynam przygodę z papierkami, tak na mocno własne potrzeby ;)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób, zrób... zobaczysz - zakochasz się...
      wpadniesz tak jak ja wpadłam - po uszy ;-)))
      A jakby Ci czego było trzeba daj znać - z chęcią pomogę :*

      Usuń
  4. Bardzo ładne Kasiu te Twoje kartki, nie potrafiłabym się zdecydować gdybym miała coś wybrać dla mojego Lubego ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu... sama tworzysz cuda więc po co masz się decydować ;)
      Uściski zasyłam :*

      Usuń
  5. Piękny post :) A karteczka "nakręca mnie Twoja miłość" - boska :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-)))
      Jak to mówią... miłość uskrzydla - mnie dodaje weny ;-)))

      Usuń
  6. helo podziwiam mega kreatywność i pozdrawiam serdecznie n.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, no, no...
      to Ci dopiero niespodzianka... ;-)))

      Usuń
  7. Już pisałam na fb, ale po dokładnym obejrzeniu tutaj, piszę raz jeszcze: najbardziej podoba mi się ta biało-czarno-czerwona, z kluczykiem do serca :)
    A w ogóle masz rację; miłość, choć często kojarzymy ją z czerwienią, powinna być kolorowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko... dziękuję za Twoje słowa tu i odwiedziny na FB...
      tak... miłość ma wiele barw... i tylko wtedy jest prawdziwa gdy ma je wszystkie... włącznie z szarością ;-)))
      Uściski zasyłam ;-)))

      Usuń
  8. Kartka "Nakręca mnie Twoja miłość" wprost idealna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowe kartki :)
    Dziękuję za udział w różowym wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Nakręciły mnie" Twoje kartki walentynkowe- są piękne!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prace:) Gratuluję talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne kartki i bardzo oryginalne. w ciężko jest stworzyć coś walentynkowego i oryginalnego zarazem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Następnym razem na pewno zainspiruje się pomysłami - piękne prace

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna. Dziękuję za udział w wyzwanie w Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojeeeej... świetny jest ten shakerbox! Fajnie że jest okręcany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale super ten shaker box na kartce:)
    Dziekuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu-ewa.pl
    Pozdrawiam
    ilona

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne kartki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Tworzę w jednym kolorze :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne karteczki. Dziękuję za opowiadanie:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń