"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 17 lutego 2016

Album dla Tosi - Pamiątka Chrztu Świętego

"Anioł zaw­sze nas ochra­nia, jest da­rem bos­kim - nie trze­ba go wzy­wać.
 Ob­licze Two­jego anioła uka­zuje się zaw­sze, gdy ze szlachet­nością od­no­sisz się do świata.
 Jest stru­mieniem, po­lem, błęki­tem nieba."
                                                                                                                     Paulo Coelho
 
album handmade, album dla dziewczynki, album na chrzest, album na urodziny

Ależ się podziało w weekend ;-))) 
Poczułam się jak celebrytka ;-))) 
Ania Witowska udostępniła mi głosu 
dostałam też swoje 5 minut w Kurniku 
gdzie wsparcie i dobre rady wylewają się strumieniami 
dodając sił i wiary w sukces 


Naładowana taką dawką energii i wsparcia 
dziś chciałam Wam pokazać 
album który powstał do kompletu 
z niedawno robionymi zaproszeniami
Zaproszenia można zobaczyć TUTAJ 


Antonina, Antosia, Tosia
Mała Kobietka, która już za kilka dni
stanie się członkiem Wspólnoty Kościoła
poprzez Chrzest Święty


Album ma 10 kart 
a każda z nich radośnie kolorowa


dzięki Magia Ombre
Magicznej Kartki

album na chrzest, Magia Ombre, Magiczna Kartka Chrzest, zaprszenia na chrzest

każda ozdobiona cytatem,
 lub tekturką 


Albumy dla dzieci to zaraz po kartkach
najwdzięczniejszy temat do pracy
Jest tej pracy sporo
zajmuje sporo czasu
ale daje tak niesamowitą radość
i tyle możliwości ;-)))

A tym razem zgłaszam mój album
do Wyzwania NIE-kartkowe

Magia Ombree, Magiczna kartka, zaproszenia na chrzest,  album na chrzest

Ponieważ ostatnio ktoś mnie pytał to odpowiem tutaj 
Nie - nie tworzę wg szablonu 
Do każdego albumu podchodzę tak jak do kartki 
Tworzę go z serca  
każdy jest inny 
i każdy dedykowany tylko tej jednej wyjątkowej osobie

album dla dziewczynki, album, chrzest, prezent na chrzest, zaproszenia na komunię,

Wnikliwi czytacze pewnie zauważą, że napisanie tego posta zajęło mi tydzień
a to wszystko przez choróbsko, 
które czepiło się mnie jak rzep 
 i nijak odczepić się nie chce...
Wraca co chwilę i męczy - 
trochę tak jak nasza zima.
Niby jest ale jej nie ma 
niby jej nie ma ale co kilka dni sypnie garścią śniegu żebyśmy o niej nie zapomnieli ;-))) 


Ja zapraszam do domu wiosnę 
i wiosnę Wam posyłam 
i wiosny w sercach Wam życzę 
jej entuzjazmu, radości 
siły tworzenia, piękna nowego stworzenia 
no i oczywiście jej ciepła 
w sercu i duszy ;-))) 

12 komentarzy:

  1. Piękny album i piękne słowa. Ja też najbardziej lubię robić rzeczy dla dzieci. taka praca daje najwięcej radości.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Albumik jest prześliczny. Wyobrażam sobie jak wielką będzie pamiątką dla malutkiej. Dziękuję za piękne cytaty, myśli i życzenia... wiosny też mi się chce, bo dzisiaj zmroziło i szron na dachach, samochodach trawie. Pozdrawiam. Życzę Ci zdrówka, niech twój Anioł Cię ochrania

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie pastelowe kolorki :) Album śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny album, radosny i ciepły:)
    Gratuluję wyróżnienia u Ani:) I bardzo ci dziekuję, bo to dzięki Tobie i twoim tekstom tu na blogu trafiłam do niej również :) Z wieloma sprawami sobie już poradziłam, inne.. to kwestia czasu;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny album pelny kolorow i ciepla. Tworzenie dla dzieci to sama przyjemnosc.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny album pelny kolorow i ciepla. Tworzenie dla dzieci to sama przyjemnosc.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca:) Dziękujemy za udział w wyzwaniach nie-kartkowych!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale kolory!!! I prześłiczny wierszyk. Bardzo dziękuję za udział w nie-kartkowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń