"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 20 lutego 2016

3 x K czyli...

Kwiatki, kropki i kartki urodzinowe 

kartka imieninowa, kartka urodzinowa, kartka warstwowa, Magiczna Kartka, Wyspa Motyli

Tak, tak i jeszcze raz tak - 
tęsknię za wiosną!!
Za błękitnym niebem, 
zielenią trawy, zapachem kwiatów,
śpiewem ptaków przy brzasku dnia. 

tęsknię...
a zima drwi sobie z mej tęsknoty 
więc wyczarowałam wiosnę na
moich kartkach ;-)))

kartka urodzinowa, kartka imieninowa, kartka dla babci, kartka warstwowa

Mocno warstwowa
Kartka dla Babci Isi 
a na niej błękit nieba
błękit wiosennych łąk 
i motyle

kartka warstwowa, kartka urodzinowa, Magiczna Kartka, Wyspa Motyli, Kartka imienionwa dla babci

 posyłam ją na wyzwanie 
- kwiatki - serwetka - napis

kartka z tagiem, kartka warstwowa, kartka urodzinowa, kartka dla przyjaciółki

Kocham kwiaty 
znoszę je do domu gdy tylko zaczynają kwitnąc 
i upiększają mój dom do późnej jesieni 
Jak wiecie na kartkach 
też lubię gdy jest kolorowo 
i kwieciście 

kartka z tagiem, kartka warstwowa, kartka imieninowa

a ostatnio lubię też kropki ;-)))
same wpadają mi w łapki
Więc gdy przyszło stworzyć kolejną
kartkę urodzinową
motywującą
znalazły się na niej

kartka warstwowa, kartka z przesłaniem, motywująca kartka

kwiatki i kropi
no i motyle ;-)))


a także warstwy, koronki , wstążeczki
i piękny stempel z Agaterii

kartka z mottem, kartka warstwowa, stemple z Agaterii,

Miejmy nadzieje, że wiosna zdecyduje się do nas przyjść
Ja posyłam Wam gorące uściski
oraz życzę radosnego, ciepłego
weekendu
Wybierzcie się na poszukiwanie wiosny ;-)))

4 komentarze:

  1. Przywołałaś wiosnę:)kartka śliczna,motyle i róże..ach te róże piękne i w moich kolorach Kasiu,obdarowana będzie zachwycona.
    Trudno szukać dzisiaj wiosny,zima na chwilę wróciła.
    Pozdrawiam i miłego weekendu życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czaruj żeby i do mnie wiosna szybko przyszła! Śliczne kartki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale się rozwinęłaś w produkcji kartek. To już są małe dzieła sztuki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń