"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 22 stycznia 2016

Zaproszenia na chrzest

"Serce tak ciche, jak wiatr z muszelki 
daj mi, o Panie - Boże mój wielki.
 Daj mi też święte rączki i nóżki,
 żeby trzymały się Twojej dróżki."

chrzest, zaproszenia, dla dziewczynki

 Zostałam poproszona o zrobienie
 zaproszeń na chrzest dla dziewczynki 

Antonina, Antosia, Tosia 
piękne imię dla
Małego Aniołka

chrzest, zaproszenia dla dziewczynki, I-Kropka
Z kilku wzorów rodzice wybrali ten z aniołkiem 
Stworzone na moich ulubionych papierkach 
z I-Kropki 

zaroszenia, chrzest, PasteLove 02, PasteLove 04,

Chrzest święty jest fundamentem całego życia chrześcijańskiego, bramą życia w
Duchu i bramą otwierającą dostęp do innych sakramentów. Przez chrzest zostajemy wyzwoleni od grzechu i odrodzeni jako synowie Boży, stajemy się członkami Chrystusa oraz zostajemy wszczepieni w Kościół i stajemy się uczestnikami jego posłania:
 „Chrzest jest sakramentem odrodzenia przez wodę i w słowie"

Małej Tosi życzę aby
rosła zdrowa w szczęściu i miłości 
życzę jej ufności i wiary 
oraz
siły w pokonywaniu przeciwności 
ale póki co 
życzę Małej Tosi
pięknego dzieciństwa
chrzest, zaproszenie, dla dziewczynki, Komunia święta
Wam moi Kochani zostawiam słowa
Maya'i Angelou 
czarnoskóre poetki, 
która niestety, nie napisze już nic więcej... 

"Nauczyłam się, że cokolwiek by się nie działo, jak źle by się wydawało, 
że jest, życie idzie do przodu i jutro naprawdę będzie lepiej.
Nauczyłam się, że bardzo wiele możesz powiedzieć o człowieku poprzez sposób, 
w jaki radzi sobie w trzech sytuacjach: gdy pada deszcz, 
gdy zgubi mu się bagaż i gdy lampki choinkowe są totalnie poplątane.
Nauczyłam się, że bez względu na to, jaką masz relację ze swoimi rodzicami, 
będziesz za nimi tęsknić, gdy znikną z Twojego życia.
Nauczyłam się, że zarabiać na życie to nie to samo, co żyć.
Nauczyłam się, że życie czasem daje drugą szansę.
Nauczyłam się, że jeśli podejmuję decyzję z otwartym sercem, 
to zazwyczaj są one trafne.
Nauczyłam się, że nawet jeśli coś mnie boli, to ten ból nie jest mną.
Nauczyłam się, że każdego dnia powinieneś kogoś dotknąć. 
Ludziom potrzebny jest ciepły uścisk czy choćby przyjacielskie poklepanie po plecach.
Nauczyłam się, że wciąż jeszcze muszę się wiele nauczyć.
Nauczyłam się, że ludzie zapomną co powiedziałeś, co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną,
 jak się przy Tobie c"zuli."
                                              M. Angelou



13 komentarzy:

  1. ja tez sie uczę tego , co wiem,ze jest nieuchronne, i że naprawdę będzie mi brak mamy, kiedy jej zabraknie...

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zaproszenia! dziękuje za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutkie :) dziękuję za udział w wyzwaniu PWC, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zaproszenia:) Piękne życzenia i tekst:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Project Prezent.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne i słodkie zaproszenia. Dziękujemy za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CO!

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń