"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 8 stycznia 2016

"Każdy z nas ma górę, z którą musi się zmierzyć"

Dzień Dobry Bardzo ;-)))
dziś nie będzie kartek, 
dziś nawet moich słów będzie niewiele
dziś na moim blogu zagości osoba spotkana całkiem przypadkiem 
w świecie Facebooka
kilka wymienionych zdań, kilka "lubię to"
ot - taka wirtualna znajomość
Ale...
 czy naprawdę przypadkiem??
czy naprawdę tylko wirtualna??
Oddaję głos/klawiaturę Agnieszce

Wczytajcie się w jej słowa słowa
pozwólcie im zabrzmieć w sercu,
zapaść w duszę....


"Góry są moim nauczycielem...
Są metaforą życia i pomagają nabrać kondycji...
Czego się nauczyłam w ciągu ostatnich kilku lat? Najciężej jest przez pierwsze 15 minut/dni/
tygodni/miesięcy/lat* wspinaczki (właściwe podkreślić), potem zaczynasz zauważać zmianę, doceniasz drogę, którą przeszłaś, zmienia się perspektywa, spotykasz przyjaznych ludzi, ktoś ci podaje rękę, ktoś czeka z wodą i kanapką, odpoczniesz i możesz iść dalej.
Nie zawsze jest stromo, są odcinki całkiem płaskie, są też odcinki specjalne. Warto słuchać siebie, nie forsować niczego na siłę. Iść swoim rytmem, uważnie, do przodu. Wyznaczyć sobie cel i być wytrwałą.
Góra sama nie przyjdzie do człowieka, za to już jak wdrapiesz się na szczyt, to czeka cię nagroda (albo niedźwiedź ;))))
Jeśli utknęłaś w miejscu, to nie zadręczaj się tym! Zrób maleńki krok do przodu, zobaczysz, że wszystko się zmieni.
Czasami dojdziesz do krawędzi, za którą będzie tylko przepaść, wtedy zawróć. Trzeba wiedzieć, kiedy odpuścić. Warto wtedy pobyć w naturze, sam na sam z wiatrem, szumem drzew, śpiewem ptaków. Odnaleźć radość życia"








 Wspomnienie...uchwycony jeleń bieszczadzki w drodze nad Jeziorka Duszatyńskie



Mój wierny towarzysz wędrówek...piękny, emaliowany kawałek połonin bieszczadzkich


W drodze na szczyt Smerek w Bieszczadach Zachodnich 


I już na sam koniec posta...
PEREŁKA,
czyli słowa malowane piórem Mariusza Borowca
 z zespołu Cisza Jak Ta
"Jeśli mam się obudzić, to tylko w Bieszczadach...
gdzie księżyc mieszka w chacie z liści malin...
gdzie w strumykach się przegląda Wielka Niedźwiedzica,
 gdzie nie poznasz kto anioł, a kto bies..."



Tekst i zdjęcia do dzisiejszego posta są autorstwa Agnieszki Sz

Napiszcie czy zgadzacie się z jej słowami...
Napiszcie kto/co jest Waszą inspiracją aby iść dalej 
jeszcze jeden mały kroczek
i jeszcze jeden kolejny 







7 komentarzy:

  1. Ech ,żeby to wszystkie góry były takie...
    Niektóre są dla mnie nie do przeskoczenia...
    Jedna szczególnie taka.
    A wracając do prawdziwych gór, to są piękne jak morze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Tatry, mój świecie odległy i bliski
    Jesteście nie moje, a jednak wszystkim
    Nie dacie się podbić, zdobyć, zawładnąć
    Pozwalacie wciąż marzyć, tęsknić, pragnąć.

    Góry, to magia zaklęta w kamieniu
    Spotkać się z Wami, dać szansę pragnieniu
    Poznawać poprzez dotyk stopą i dłonią
    Mokrą koszulą i skórą spoconą."

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wszędzie jeżdżę z moim emaliowanym czerwonym kubkiem :)
    A często także z grzałką (jeśli w docelowym miejscu jest odpowiednie napięcie) :P

    Pozdrawiam Aśka z btth.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Góry to moja wielka miłość. Piękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odwiedziłam Bieszczady po raz pierwszy ostatniego lata i zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę :-) :-) :-)
    Kocham góry, ale mam za daleko i strasznie mnie to denerwuje ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham góry:) kocham Bieszczady:) Chyba zawsze lubiłam mierzyć się ze swoimi siłami i podejmować wyzwania. Niestety dawno tam nie byłam :( i bardzo tęsknię. Właśnie pracuje nad tym żeby to zmnienić.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń